Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: No Reservations (Anthony Bourdain maailmalla)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
HaloOfFlies
25.10.2008 12:35:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö täältä muita jotka katsovat tätä sarjaa JIMiltä? Itse olen jäänyt totaalisesti koukkuun muutaman jakson katsottuani. Kevyesti paras koskaan näkemäni matkailuohjelma.
 
Tuo parturikohtaus äsken oli aika.. ööh.. en haluaisi joutua itse tuon ukon käsittelyyn.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Dunga
25.10.2008 12:37:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä ohjelma, tulee seurattua aina kun mahdollista. En kuitenkaan pidä tuota matkailuohjelmana, vaan ruoka/ruokakulttuuri-ohjelmana. Tulee aina nälkä kun tuota katselee. Ellei tietysti mutustella jotain aivoja, kiveksiä tai kieliä...
 
Interstellar overdrive.
Krice
25.10.2008 13:55:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon seurannut jo aika pitkään. Kiva ammatti, tyyppi matkailee ympäri maailmaa ja mättää ruokaa (ja juomaa) koko ajan.
 
McNulty
25.10.2008 14:15:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohjelma ehkä onpi hyvä, mutta itse Anthony on ihan hanurista. Ylimielinen, just sellainen "pikkukusipää" tyyliin: "eksä ny vit*u tiedä kuka mä oikein olen?!?".
 
Enempi mie diggailen vaikka Eevokki MäkKrekorin tai Les Shroudin meiningistä ja asenteesta reissuohjelmissa. Puhumattakaan nyt veljeksistä Rantala ja Milonoff.
 
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
HaloOfFlies
25.10.2008 14:25:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muuten Bourdain käynyt vielä kertaakaan Suomessa kuvaamassa jaksoa? Ruotsissa ja Islannissa on käsittääkseni kuvattu jakso, mutta entäpä Suomi?
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
lukeman
25.10.2008 14:28:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo on ehdottomasti parhautta tossa sarjassa. Koukkuun olen jäänyt niin kuin jotkut salkkareihin. =)
 
Ostan EMG PJ-mikkisetin potikoineen, piuhoineen sekä patteriklipsin kera.
Pendulum
25.10.2008 14:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muuten Bourdain käynyt vielä kertaakaan Suomessa kuvaamassa jaksoa? Ruotsissa ja Islannissa on käsittääkseni kuvattu jakso, mutta entäpä Suomi?
 
Wikipedian mukaan ei ole käynyt
 
Karlsson
25.10.2008 15:29:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleehan tuota katseltua aina kun kohdalle sattuu. Sopiva sekoitus ruoka- ja matkailuohjelmaa.
 
Tonnin jenkkipeli.
Burn
25.10.2008 15:38:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni hyvä ohjelma, tulee sillon tällön seurailtua. Tosin se hiukan ärsytää miten Bourdain välillä naureskelee ja pilkkaa toisten maiden kulttuureja. Perus jenkkimeininkiä sellanen että paukutellaan henkseleitä missä huvittaa. Kun miettii että kuinka pitkälle pohjoisamerikkalainen historia ja sivistynyt kulttuuri ulottuu niin voisivat kyllä pitää suunsa kiinni tilanteessa kuin tilanteessa.
 
"I fisted a girl and I liked it..."
Heissi
25.10.2008 15:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuota kahtelee, mutta ei biittaa Keith Floydin juopotteluruoka(matka)ohjelmia.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Burn
25.10.2008 15:48:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuota kahtelee, mutta ei biittaa Keith Floydin juopotteluruoka(matka)ohjelmia.
 
Onko tämä se mies joka tekee ruokaa riemukaaren edessä, viinilasi kädessä ja käyttää kolme nyrkillistä voita lautasellista kohden?
 
"I fisted a girl and I liked it..."
Karlsson
25.10.2008 17:23:50 (muokattu 25.10.2008 17:24:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tämä se mies joka tekee ruokaa riemukaaren edessä, viinilasi kädessä ja käyttää kolme nyrkillistä voita lautasellista kohden?
 
Jep. Ansioihin kuuluu myös kirjan "Kaikki kankkusesta" kirjoittaminen.
 
Tonnin jenkkipeli.
Vainhaalee
25.10.2008 17:40:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on yksi parhaimpia television antimia, ei varsinaisesti matkailua, eikä mitään kokkisotaakaan.
 
Musta tää on todellista hyvän mielen ohjelmaa, Buordain on mukavan lunki persoona seurata ja kuunnella.
 
Ohjelmasta saa sellasen kuvan, että taitaa olla aika hapokas äijä... :)
 
Ass Traffic
Folcce
25.10.2008 18:33:34 (muokattu 25.10.2008 18:42:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muuten Bourdain käynyt vielä kertaakaan Suomessa kuvaamassa jaksoa? Ruotsissa ja Islannissa on käsittääkseni kuvattu jakso, mutta entäpä Suomi?
 
Ruotsi-jaksossa joi Lapin Kultaa safkan kanssa :)
 
Tykkään ohjelmasta perkeleesti! Paras matkailuohjelma. Ja itse Tony on on aivan huippujäbä.
 
Music's my life, Moxey.
Wahi
25.10.2008 19:18:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millos tää tulee? Ikinä ei ole kunnolla tullut katsottua.
 
Shine on you crazy diamond
mathias
25.10.2008 19:26:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millos tää tulee? Ikinä ei ole kunnolla tullut katsottua.
 
Arkisin klo. 18.00, ja viikonloppuina aamupäivällä.
 
esprit de corps
25.10.2008 19:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohjelma ehkä onpi hyvä, mutta itse Anthony on ihan hanurista. Ylimielinen, just sellainen "pikkukusipää" tyyliin: "eksä ny vit*u tiedä kuka mä oikein olen?!?".
 
Niin no, minä taas diggailen tuon herran olemuksesta paljonkin. Se on se karisma, mikä siinä vituttaa joitakuita. Tai itsevarmuus, en tiedä. Minusta kuitenkin todella tyylikäs kaveri.
 
Hyvää settiä vääntää, arvostan.
 
Madventuresiin ei kai kannata vertailla, kun ihan erilaisella pohjalla ovat liikenteessä.
 
Van Hannes
25.10.2008 20:55:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kovasti. Hyvän mielen ohjelma ja saa minut aina nälkäiseksi.
 
"There Can Be Only One Hannes"
Mohla
26.10.2008 01:43:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistoviihdettä! Äijän meininki on hauskaa, ja sopivan maanläheistä.
 
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
SiwamieS
26.10.2008 03:31:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Khyl, tiukka ohjelma. Tulee kyllä lähes joka päivä (kun sattuu tulemaan) tsekkailtua jos ei oo muuta tekemistä. Aika lungin oloinen kaveri ja mielenkiintoisia mestoja sekä sapuskoita (vaikka usein vedetäänkin aika vahvasti siellä lihaisemmalla osastolla, jota ei ite tuu harrastettua..). Hyvää viihdettä kyllä. Jea.
 
I wanna see movies of my dreams
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «