Aihe: Nuppia etsimässä.. Peavey Tour 700?
1
Tatudavinci
07.09.2008 00:06:43
Nuppia etsiskelemässä ja ei tunnu tuosta Peaveyn Tour 700:sta olevan täällä hirveästi kommenttia.. Peavey TVX410 löytyy jo treenikseltä, eli siihen olisi tarkoitus kytkeä.. Löytyykö parempaa vaihtoehtoa samasta hintaluokasta? Kommenttia!!
jau
Tatudavinci
08.09.2008 19:36:57
Cmoon! Eiks kellään oo kokemusta kyseisestä vahvarista? Vahvistimen osto lähenee päivä päivältä ja tämä nyt ykkösenä mielessä.. ..ei olisi kiva ostaa ilman kommentteja. :S
jau
Tuokko
09.09.2008 08:16:08
Cmoon! Eiks kellään oo kokemusta kyseisestä vahvarista? Vahvistimen osto lähenee päivä päivältä ja tämä nyt ykkösenä mielessä.. ..ei olisi kiva ostaa ilman kommentteja. :S

Pääsetkö mihinkään kokeilemaan tuota nuppia? Tai edes muita vastaavanlaisia? Siitä lienee hyvä aloittaa. Muiden mieltymykset ovat kuitenkin erilaiset verrattuna omiisi, joten muiden kommenttien perusteella ostettu styrkkari ei välttämättä olekaan mieleinen.
Tatudavinci
09.09.2008 21:44:19
Pääsetkö mihinkään kokeilemaan tuota nuppia? Tai edes muita vastaavanlaisia? Siitä lienee hyvä aloittaa. Muiden mieltymykset ovat kuitenkin erilaiset verrattuna omiisi, joten muiden kommenttien perusteella ostettu styrkkari ei välttämättä olekaan mieleinen.

En aivan varma ole että pääsenkö kyseistä kokeilemaa.. :/ Kommenttia kyselin lähinnä kun on noilla eng. kielisillä sivuilla jotkut valitellut että äänet katoilee yms.. Että onko vaan joittenkin amerikkalaisten toilailuja vai onko esim. jotain tyyppivikaa kyseisessä vahvistimessa?
jau
jkinnun2
10.09.2008 16:29:14
Moi

Mulla on kyseinne styrkkari käytössä, etuasteena käytän peaweyn tmax.n putkietuastetta ja tyytyväinen olen ollut soundiin. skobena mulla on 8x10 peaweyn mopompi versio en nyt muista sitä tarkempaan. olen hiukan jäävi tietty kehuskelemaan kytkyistä johtuen, mutta mielestäni se on hinta-laatu suhteen oiva peli, esim vertasin settiä kämpällä ambegin johonkin halvempaan settiin ei siis siihen mahtavaan putki "mikäsenytoli" lippulaivaan mille ei pärjää mikään setti, mutta okei siihen halvempaan verrattuna niin pidin enempi peaweystä. saisitko sen testiin jostain? Noretron audio??? hyvät jatkot!
Tatudavinci
10.09.2008 21:09:51
Moi

Mulla on kyseinne styrkkari käytössä, etuasteena käytän peaweyn tmax.n putkietuastetta ja tyytyväinen olen ollut soundiin. skobena mulla on 8x10 peaweyn mopompi versio en nyt muista sitä tarkempaan. olen hiukan jäävi tietty kehuskelemaan kytkyistä johtuen, mutta mielestäni se on hinta-laatu suhteen oiva peli, esim vertasin settiä kämpällä ambegin johonkin halvempaan settiin ei siis siihen mahtavaan putki "mikäsenytoli" lippulaivaan mille ei pärjää mikään setti, mutta okei siihen halvempaan verrattuna niin pidin enempi peaweystä. saisitko sen testiin jostain? Noretron audio??? hyvät jatkot!

Pitää kysellä huomenna paikallisilta musaliikkeiltä saisko testiin kyseistä nuppia.. Kiitos tuosta Noretron vinkistä.. ..ikinä kuullutkaan, mutta näyttää olevan ihan kattavat (useita vehkeitä) arvostelut.
jau
Tatudavinci
22.10.2008 20:34:03
Nuppi ostettu, vastaanotettu, testattu ja todettu hyväksi. :)
jau
JussiKoo
23.10.2008 06:39:37
Nuppi ostettu, vastaanotettu, testattu ja todettu hyväksi. :)

Onnea hankinnalle. Mistä ostit?
Tatudavinci
23.10.2008 17:00:04
Onnea hankinnalle. Mistä ostit?

Thomann.. :S Ei tuntunut lähikaupoista löytyvän ja sai siinä sitten haluamaansa viritintä yms. sälää samoihin postikuluihin. :)
jau
JussiKoo
23.10.2008 18:16:46
Joo, en ole nähnyt ko. nuppia täällä kauppojen hyllyssä.
Visakoivu
23.10.2008 18:34:31 (muokattu 24.10.2008 15:41:21)
Itse tilasin tuon kanssa Saksasta, Musik Produktivilta. Sain hyvään hintaan kun oli pakkauslaatikko kärsinyt, eli yksi kulma hiukan rutussa. Alennus oli noin 20% normi hinnasta eli ihan hyvä kauppa. Ja hyvä on nuppikin.
Mistä minä tiedän kuka tässä nyt on sitten oikeassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)