Aihe: Nyt menee hermo
1 2 3 4 5 6 7 8
Progressor
05.10.2008 16:21:30
Tämä asia näyttäisi nyt olevan aika hyvällä mallilla. Juttelimme naapurin kanssa ja pääsimme sopuun.

Kokeilin myös teipata kapuloiden päihin superloninpalaset. Kopina hiljeni eikä tuntuma huonontunut ratkaisevasti, mutta voi olla, ettei superloni kestä rankaisua kovin pitkään. Täytyy siinä vaiheessa kokeilla jotain muuta.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
Kailis
06.10.2008 11:48:23

Heh heh, luulin jo päässeeni kuin koira veräjästä, kun tähän mennessä ei ollut tullut valituksia sähkörummuista. Mutta kuinka ollakaan: tänään sujahti postiluukusta lappu vihaiselta naapurilta, joka ei jaksa kuunnella naputusta. Ja minä kun luulin soitelleeni maltillisesti!

Vein ilmoitustaululle anteeksipyynnön ja ehdotuksen harjoitteluaikojen sopimisesta. Katsotaan, millaista palautetta siitä tulee.

Hienosti toimittu. Ja oikein hankalille naapureille kannattaa vilauttaa järjestyssääntöjä, etenkin kohtaa missä puhutaan kovan äänen aiheuttamisesta tiettyinä kellonaikoina. Ja sitten isännöitsijä tuomariksi sinne naapurin asuntoon kuuntelemaan millä volalla se oikeasti tulee. Kerrostalossa kun pitää sietää naapureita, voi voi.
poopi
06.10.2008 15:40:08
Hienosti toimittu. Ja oikein hankalille naapureille kannattaa vilauttaa järjestyssääntöjä, etenkin kohtaa missä puhutaan kovan äänen aiheuttamisesta tiettyinä kellonaikoina. Ja sitten isännöitsijä tuomariksi sinne naapurin asuntoon kuuntelemaan millä volalla se oikeasti tulee. Kerrostalossa kun pitää sietää naapureita, voi voi.

Niino, omasta puolestani voin sanoa että isännöitsijällä ei ole mitään sanavaltaa näissä asioissa ja mikäli naapurusto päättää yhdessä savustuksen toteuttaa niin he voivat myös sen tehdä.
Hei vaan, jopas lähti!
Kailis
07.10.2008 00:27:11

Niino, omasta puolestani voin sanoa että isännöitsijällä ei ole mitään sanavaltaa näissä asioissa ja mikäli naapurusto päättää yhdessä savustuksen toteuttaa niin he voivat myös sen tehdä.

Omistusasunnossa voittaa kovanaamat, mutta vuokrakämpissä tilanne on vähän erimoinen. Silloin isännöitsijällä nimenomaan on sananvaltaa.
Kirk_Hammett
10.10.2008 20:26:41
Kyllä sitä kerran olen saanut ''valituksen''. Tuplia polkiessa ääni kuului alakerran naapurille niin hyvin että tuli kyselemään, että tehdäänkös asunnossani remonttia.

Nyt olen jättänyt tuplat pois ja siirtynyt yhteen pedaaliin ja hellempään jalkatyöskentelyyn eikä valituksia ole tullut.
You know it's sad but true...
Ruutikallo
10.10.2008 22:12:07
Tartu Mikkiin.
Hyvä formaatti, mutta joskus autotune ja beat detective pakolliseksi.
Pänti on hjuva
"Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro-
Strumbali
10.10.2008 23:11:36
Nyt olen jättänyt tuplat pois ja siirtynyt yhteen pedaaliin ja hellempään jalkatyöskentelyyn eikä valituksia ole tullut.

Pompautat sitä jalkaa lattialla päkiän varassa. Se on sama, kuin heel up soittaisit basaria. Ei kuulu kuin tossautus, riippuen sukasta, jalkineesta, päkiän koosta.
xochipilli
22.10.2008 00:56:59 (muokattu 22.10.2008 00:57:41)
Itekki alotin sähkörummuttelun pari kuukautta sitten kerrostalossa. Ostin milleniumin mps-300 (vai mps-400? ei muista) padit, vaihdoin verkkokalvot niihin ja revin pikkuse sisuksia pois padeistä. Padeistä tuli huomattavasti hiljasemmat ja sain pari kuukautta paukutella sähkörumpuja kuulokkeiden kanssa ihan rauhassa.
Ku kukaa ei valittanu äänestä, ni annoin mennä sit yöllä polkien pedaalia oikei urakalla. Ajattelin, et ei se vissii mihkää kuulu.
Seuraavana päivänä soi ovikello tyylii"pimpompimpompimpompimpom", en avannu ovee ku kuulosti nii vihaselta pimputtelulta.
Se pimputtelija oli alakerran naapuri. Oli sit laittanu kortin mun postilaatikkoo, mis luki
"on alkanu kummallista häiritsevää ääntä kuulumaa, on kuin palloa hakattais".
Mätin tuon tapauksen jälkeen viis littanaa pahvilaatikkoo pedaalin alle ja oon saanu olla ihan rauhassa.
Aion vaimentaa pedaalin ääntä viel lisää mut en aio siihen todellakaan rahaa paljoa käyttää. Todennäkösesti laitan pahvilaatikoita ja sanomalehtiä, mitä postissa tulee noin 20 cm rumpujen alle. En usko, et sen jälkee kuuluu pihaustakaa alakertaa. Tuollane systeemi ei paljoa maksa. Voihan tietyst lehtien ja laatikoiden alle laittaa jonku lastauslavan vaik tai jtn.
markkuliini
22.10.2008 00:58:59

Ku kukaa ei valittanu äänestä, ni annoin mennä sit yöllä polkien pedaalia oikei urakalla.

Onnea valitsemallasi tiellä....
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
xochipilli
22.10.2008 01:32:46
Onnea valitsemallasi tiellä....

Joo, kiitoksia. :D En siis soita enää öisin.
markkuliini
22.10.2008 01:41:47

Joo, kiitoksia. :D En siis soita enää öisin.

Se on varmaan ihan viisasta. :)
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
paice60
29.10.2008 20:38:12
Me oltii kaverin luon treeniksel, meni yhtenä iltana vähän pitkäks. Ja kaskummaa. Naapuri oli heittäny liikennemerkin aidasta läpi :D olis voinu iha koputtamaan tulla..

se olisi liian helppoa.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
xochipilli
02.11.2008 10:24:12 (muokattu 04.11.2008 05:20:10)
Elikkä asun kerrostalossa ylimmässä kerroksessa ja n.2vko takaperin sain varoituksen sähkörumpujen soitosta huoneistossani.Voitteko kuvitella!?

Hei Kukitus, millä setillä soittelit?
Simbe
10.11.2008 20:05:33 (muokattu 13.11.2008 20:43:32)
Itekki alotin sähkörummuttelun pari kuukautta sitten kerrostalossa. Ostin milleniumin mps-300 (vai mps-.....

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että satutko asumaan Hervannassa? Sillä vaan mietin, kun ilmoitustaululle on tullut joku lappu jostain öisestä rumpalista... Pisti naurattamaan, paitsi että just viime viikolla roudailin rumpuja tossa rapussa kauppojen yhteydessä. Joku siitä pyyhälsi nokka rutussa ohi. Mitään en ole soittanut ja jos jotain rumpukamaa on kämpässä ollut, niin ne on pysyneet laatikossa. Edes pädiä en ole kehdannut paukuttaa tässä asunnossa.

Voihan tässä talossa asua ylempänä joku toinenkin kannuttaja. Hauska vaan sivusta seurata tätä ilmoitustauluterroria.
Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä.
xochipilli
13.11.2008 17:35:11
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että satutko asumaan Hervannassa?

En. Asun 2-3 kilometrin päässä Herwoodista. :D
rokrok
paice60
13.11.2008 23:50:42
En. Asun 2-3 kilometrin päässä Herwoodista. :D

Onko kenties siitä tänne kaukaiselle järvelle päin? Minä olen täällä.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
sahkuifk
14.11.2008 00:47:41

Kohta pojat löytää toisensa, sööttiä.
Mutta asiaan, mulla naapurit ei ole koskaan valittanu vaikka soittelen pikkubongoo ja muuta pientä rivarin takapihalla kesäsin. Pitää muistaa ottaa sellanen sopiva asenne ettei liikaa ärsytä mutta taas toisaalta pitää oikeuksistaan kiinni.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
xochipilli
16.11.2008 19:05:17 (muokattu 16.11.2008 19:09:03)

Ei, toinen suunta. Asun taikametsässä, tos vieres on myös taikalampi mis käyn mätkimässä goblineja ja suohirviöitä. :D
rokrok
metal girl
12.12.2008 18:50:51
toi oli väärin sua kohtaan. senhän ei pitäis häiritä ketään jos sä soitat sähkörumpuja. hyvä että sä et jätä asiaa siihen... TAISTELE sun oikeuksies puolesta!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)