Demostudio 13.10.2008 11:22:33 | |
---|
Bändin nimi: Armed And Alone Kappaleen nimi: Fallen Heroes Genre: Metalli URL: http://www.myspace.com/armedandalone (Mp3) Ensi kuulemalta ehkä perusmatksuu, mutta tuossa biisissä nyt vaan on sitä jotain. Vai väitättekö vastaan? Koko tuotanto myspacesta sävellykseen, soittoon ja tuotantoon by Armed And Alone. |
sofakingwatt 14.10.2008 09:08:55 | |
---|
Kommentoikaa nyt ihmeessä jotakin! |
IconW 17.10.2008 04:25:22 | |
---|
Hieno nimi ja mahtipontiset myspacesivut. :D Biisikin alkoi melko mahtipontisesti. Aika perinnetietoista heavy/powermetallia. Laulusta en pidä mutta se ei tarkoita etteikö se olisi laadullisesti kohdallaan. Sopii hyvin musiikkiin. Ei mitään mullistavaa, mutta oikein toimivan kuuloista meininkiä. |
Diablero 20.10.2008 00:13:51 | |
---|
Melko ohut miksaus. Ei varsinaisesti se "power" pääse esiin. Myös tuntui jotenkin vähän päämäärättömältä, ei oikein täysin pysy biisi kassa, tapahtuu vähän liikaa kaikenlaisia juttuja päällekkäin jotka eivät ihan sovi yhteen. Sillä lailla sillisalaattia. Varmaan omassa genressään sävellyksenä ihan toimiva, en ole tästä genrestä tämän kummempia kuullut. Soittotaitoa ei selkeästikään puutu, tuo laulukin sujuu ihan mallikkaasti, mutta jotain turhaa efektiä tai huolimatonta tuplausta siellä on tehty. Itse riisuisin tuosta biisistä vähän vähemmäksi sitä suorittamista ja kiinnittäisin huomiota sovitustyöhön ja äänitysten ja miksausten laatuun, nykypäivänä kun on mahdollista pikkurahallakin tehdä ammattimaista jälkeä. Teidän pitäis saada joku asiansa osaava tuottaja mukaan tuohon hommaan. |
Noniin. Tuleehan niitä kommentteja :). Mielipidejuttujahan noi on, onko hyvä että on paljon matskua / biisi vai vähän. Uppooko kerralla vai vaatiiko pari kuuntelua. Meillä on vähän sellanen meininki, että erilaisia asioita pitää tapahtua biisissä että sitä jaksaa soittaa. Liian yksinkertanen ei itelle vaan toimi. Miksaukset ja masteroinnitkin on vielä opetteluasteella, eiköhä sieltä muutaman biisin jälkeen rupea tulemaan tätäkin parempaa laatua. Tääkin on meinaan mun mielestä aivan törkeen hyvä suoritus, kun kysees on kuitenkin ns. kotikutonen tuote. Ei muuta ku lisää kommentteja tulemaa! |
Bobana 24.10.2008 23:38:45 | |
---|
No, semmosta melko tavallista.... Koittasitte enempi niitä koukkuja... * -6 * Muttei kuitenkaan sysipaska niinkuin suurin osa tällä palstalla. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
sofakingwatt 25.10.2008 18:11:30 | |
---|
No, semmosta melko tavallista.... Koittasitte enempi niitä koukkuja... * -6 * Muttei kuitenkaan sysipaska niinkuin suurin osa tällä palstalla. Teeppä perässä ;) |
Bobana 26.10.2008 01:02:43 | |
---|
No älä nyt itkemään rupee. Sä halusit arvion ja mä annoin sellasen miltä se itsestäni tuntuu. Oon mä kohta 25 vuotta huseerannu ja oon tehny perässä ja menny edelläkin. Tää jeesusmetalli ei vaan oo se mun juttu. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
novo 27.10.2008 14:20:39 | |
---|
Teeppä perässä ;) Nää siun omat kommentit on täällä niin naurettavia, että jää kyl biisi kuuntelematta :D voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Scars80 27.10.2008 20:25:24 | |
---|
Teeppä perässä ;) No tota vaikka en ite mikään guru olekaan niin tällä biisillä ei kyllä ihan tollasiin kommentteihin ole varaa ;) Ei sillä ettäkö olis paskaa. Ihan jees kulkuja löyty ja kertsissä oli vähän jotain Suburban Tribemäistä. Saattoi tietysti hieman johtua laulajan aika jännästä nasaalisaundista. Mutta tosiaan jos tykkää kunnon rässistä niin eihän tällänen voi kovin kovaa kolahtaakaan. -Ugh! Olen puhunut.- |