käsi 23.10.2008 11:36:28 | |
---|
alku oli tuossa biisissä aikas mukava, mutta tuo muovinen kitarasoundi pilas sen mun mielestä. kyllä kun tämän on pari kolme kertaa kuunnellut niin alkaa tuntua jopa hyvältä mutta en silti ole vakuuttunut. ei ihan paska biisi, nyt sitä kuuntelee kun ei ole kuullut aikaisemmin. saa nähdä kestääkö kuuntelua. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
HaloOfFlies 23.10.2008 11:59:48 | |
---|
Hyvä biisi. Hieman jopa White Zombie-maista meininkiä oli mukana, ja mahtavan 90-lukulaiselta kuulosti muutenkin. Sehän tulee omana synttäripäivänä pihalle tuo albumi, täytyykin silloin kipaista levykaupassa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Zakk 23.10.2008 13:24:44 | |
---|
No nyt soi Radio Rockillakin! |
reino 23.10.2008 14:16:32 | |
---|
Nyt siis tosissaan vaikuttaa siltä, että levy olis tulossa. Ihan hyviltä ovat kyllä nuo biisit tähän mennessä kuullostaneet. Toi Shacklers Revenge( vai mikä nyt olikaan) ei tosin kauheasti pudonnut, mutta There was A Time kuullosti kyllä mukavalta. Hatunnosto kuitenkin Axlille siitä, että tyyppi vetää kuitenkin ihan omaa linjaansa eikä tunnu juuri välittävän siitä, että porukka edelleen ruinaa Slashin ja Appetiten perään. Itselle on aina melkeen enemmän pudonnutkin tuo Illusioneitten elämää suurempi linja tyyliin Estranged. Odotellaan. ding-dong |
Drifter 23.10.2008 16:12:03 | |
---|
Todella hyvältähän tuo kuulostaa! Jos levyn muut biisit paranevat yhtä paljon demoversiosta -> lopulliseen versioon, niin tulossa on todella kova albumi. |
Izer 23.10.2008 18:28:48 | |
---|
Yllättäen biisi ei ollutkaan niin huono kuin luulin, mutta toisaalta, muutaman kerran olen sen kuunnellut enkä muista siitä mitään. Aikamoista tusinarokkia. Ja kitarasoolo oli kyllä aikamoista, hoho. Appetite-lasit päällä taas kirjoittelen Ridin' with the wind! |
Ukkeli90 23.10.2008 20:18:41 | |
---|
|
Jako 23.10.2008 20:31:28 | |
---|
Jos joku ei oo vielä huomannu niin Iltalehtikin kirjoittaa aiheesta: http://www.iltalehti.fi/popstars/200810238474461_ps.shtml Tämä herätti huomion tekstissä Mihinköhän tuo mahtaa viitata? Sebastian Bach ainakin sanonut, että albumeita tulee kolme. Muutenkin taitaa olla aika iso väärinkäsitys, että on vain yksi levy. Sebastianhan on pyörinyt aika paljon Axl'n kanssa lähiaikoina, tais jopa vetästä muutaman nuotin "Sorry" biisiin. |
Pikku-Henry 23.10.2008 20:35:26 | |
---|
Bachin mukaan se oli niin, että toka albumi 2010 ja kolmas 2012. Korjatkaa jos olen väärässä. Mesta.net Levy-yhtiö vahvisti Chinese Democracyn Suomen julkaisupäivän Vuosikausia odotettu Guns N Rosesin Chinese Democracy albumi julkaistaan Suomessa 23. marraskuuta. Albumi julkaistaan poikkeuksellisesti sunnuntaina. Levyn ensimmäistä ja sen mukaan nimettyä singleä ollaan parhaillaan toimittamassa suomalaisradioille. I will resign, resign from life |
Bachin mukaan se oli niin, että toka albumi 2010 ja kolmas 2012. Korjatkaa jos olen väärässä. Siistiä, pelkkää juhlaa tästä eteenpäin ;) |
StJerky 24.10.2008 09:29:16 | |
---|
Bachin mukaan se oli niin, että toka albumi 2010 ja kolmas 2012. Korjatkaa jos olen Uskotteko, että tuo aikataulu pitää? |
Zakk 24.10.2008 09:44:05 | |
---|
Uskotteko, että tuo aikataulu pitää? Mä oon aika varma että ne levyt tai ainakin biisit on jo valmiina, tosin ennen kuin mitään virallista ilmotellaan niin ei kyllä uskalla liikoja toivoa. |
Monumentti 24.10.2008 09:47:15 | |
---|
Lukaisin AXL ROSEN elämäkertaa, ja ei voi muuta todeta kuin että todella suuret taiteilijat ovat lopultakin juuri ne kummajaiset oikkuineen joita AXL puhtaasti edustaa. Tulee mieleen mm .Leonardo Da Vinci, joka sietämättömyydessään karkoitettiin jopa maasta. Hiusten värikin täsmää. 90 % pändeistä on näitä turvaisan kodin kasvatteja, jotka tällinkeineen pyrkivät samaan. Taiteilija-rotu ei ole kuollut sukupuuttoon, vaikka meillä onkin näitä Idolseja ja muita jurpoja jotka hämäävät ja harhauttavat luulemaan sen olevan jotakin muuta. Taiteilija |
Monumentti 24.10.2008 10:15:08 | |
---|
..ai niin Suomessa on pändejä jotka ovat helposti käsiteltäviä, nuhteettomia, ehkä mahtipontisiakin, vähän raitaa kuontaloon, nappanahkaa ja se vakio irvistys. Nightwishin kuolleeksi runkattu naurettava oopera-heavy, Kotiteollisuus....räimettäkin OK, mutta luottokelpoisia, suomen armeijan esimiehiä, pullapojuja koko roska. missä se vimma ja tenho...ei oo eikä tuu, kun koti on ollut turvallinen olla ja elää.... Taiteilija |
Tightbutloose 24.10.2008 10:47:49 | |
---|
Lukaisin AXL ROSEN elämäkertaa, ja ei voi muuta todeta kuin että todella suuret taiteilijat ovat lopultakin juuri ne kummajaiset oikkuineen joita AXL puhtaasti edustaa. Tulee mieleen mm .Leonardo Da Vinci, joka sietämättömyydessään karkoitettiin jopa maasta. Hiusten värikin täsmää. ei voi mitään, mutta hieman huvittava vertaus :D kuule, koe ja nää. |
Geffen 24.10.2008 12:42:27 | |
---|
Nightwishin kuolleeksi runkattu naurettava oopera-heavy Nykyinen Nightwish on kuolleeksi runkattua ja naurettavaa, mutta vanha Tarjan aikanen oli parhautta. Nice boys don't play rock n' roll |
lapio 24.10.2008 13:56:31 | |
---|
Yllättäen biisi ei ollutkaan niin huono kuin luulin, mutta toisaalta, muutaman kerran olen sen kuunnellut enkä muista siitä mitään. Aikamoista tusinarokkia. Ja kitarasoolo oli kyllä aikamoista, hoho. No ei se ihan niin paha ollu. Menevä perusrokkibiisi. Tuli vähän mieleen rokimpi megadeth jopa. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Tympee Huttunen 24.10.2008 14:15:21 (muokattu 24.10.2008 14:19:53) | |
---|
Nykyinen Nightwish on kuolleeksi runkattua ja naurettavaa, mutta vanha Tarjan aikanen oli parhautta. Aika mielenkiintoinen termi tuo "Kuolleeksi runkattu". On kyllä aika hämmentävä kipale. Eihän tuota hassusoundista riffiä nyt voi millään verrata mihinkään Welcome To The Jungleen ja muutenkin kappaleen sisältö on kadonnut entisten bändiläisten myötä. Tuplatut laulut toimii omalla tavallaan ihan hyvin ja Axlin ääni on yllättävän hyvässä kunnossa. Biisi on kyllä muuten aika mitäänsanomaton. Jos tämä on 16 vuotta hiotun levyn ykkössinkku, aika heikoilla jäillä liikkuu Rose. Tosin ne muut vuotaneet demottelut ovat tätä parempia. Velvet Revolver ei ollut likimain täysosuma, mutta kyllä se tätä vie kuin pässiä narussa. |
aivokuolio 24.10.2008 14:18:56 | |
---|
Aika mielenkiintoinen termi tuo "Kuolleeksi runkattu". Varsinkin kun tässä ketjussa puhutaan levystä jota on värkätty noin 15 vuotta ja bändistä joka on ollut hengityskoneessa saman ajan... |
jassi 24.10.2008 18:11:37 | |
---|
Liikaa sälää puskettu yhteen viisuun. Eritoten raastaa nuo kitaratilut laulujen alla. Soolo soolona ja silleen! Pitäis saada vähän eisiidiisiitä takas tohon orkesteriin. Petyin, mutta enpä paljoa odottanutkaan. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |