Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 518 19 20 21 2282 83 84 85 86
sandelius
23.10.2008 10:20:11
Suomen Parhaat Foorumi-Kitaristit mollaa oikeita muusikoita. Onko se nyt niin kauheeta kun pari hevyukkoja on päässyt ohjelmaan? Mun mielestä noi super tunnokkaat One Note Per Minute-fiilistelysoolo jazz/blues/mitälie -äijät on aika hyvin edustettuna Kitaraklubissa.

En ole nähnyt uusinta jaksoa mutta edelleen ihmetyttää tämä itkeminen.
Terry Pantheras
23.10.2008 10:31:52
Suomen Parhaat Foorumi-Kitaristit mollaa oikeita muusikoita. Onko se nyt niin kauheeta kun pari hevyukkoja on päässyt ohjelmaan?

No äläs nyt, eihän täällä kukaan moista ole väittänyt, kirjoittelu on koskenut lähinnä soiton tasoa, kunkin omasta näkökulmasta. Tuntuu välillä, että pelkkä soiton arvostelu vastaa muistomerkille kusemista tms...

Mun mielestä noi super tunnokkaat One Note Per Minute-fiilistelysoolo jazz/blues/mitälie -äijät on aika hyvin edustettuna Kitaraklubissa.

Heh, mun mielestä melkeinpä kaikki vieraat Lyytistä lukuunottamatta on tiluttaneet niin maan perkeleesti! :D
Höpsis töppöseen!
MrRomeo
23.10.2008 11:29:01
Suomen Parhaat Foorumi-Kitaristit mollaa oikeita muusikoita. Onko se nyt niin kauheeta kun pari hevyukkoja on päässyt ohjelmaan? Mun mielestä noi super tunnokkaat One Note Per Minute-fiilistelysoolo jazz/blues/mitälie -äijät on aika hyvin edustettuna Kitaraklubissa.

Musta tässä ei oo kysymys mistään hevi vs. jazz vs. blues -debaatista. Jos tuonne ois hankittu joku räpeltävä jazzari paikalle niin yhtä lailla ihmettelisin mitä se ohjelmassa tekee. No, onhan Euge toki suhteellisen nimekäs kaveri Suomen hevikitaraskenessä mikä varmaan ohjelmaan osallistumisen selittää. Yllätti vaan että etenkin tossa soolospotissa soitto oli hetkittäin melko luokatonta. Riffejä se kyllä vetää munakkaasti, ei siinä mitään.

Ite kuuntelen pääasiassa heviä, ja mieluusti näkisin jonkun tosissaan pätevän hevikitaristin ohjelmassa. Eugen vierailu varmasti lähinnä vahvisti jazzareiden negatiivisia stereotypioita raskaan musiikin soittajista.

Ja joo on se varmasti kova juomaan viinaa ja sympaattiselta vaikutti kyllä.
Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään?
toydragon
23.10.2008 12:21:22
Musta tässä ei oo kysymys mistään hevi vs. jazz vs. blues -debaatista. Jos tuonne ois hankittu joku räpeltävä jazzari paikalle niin yhtä lailla ihmettelisin mitä se ohjelmassa tekee. No, onhan Euge toki suhteellisen nimekäs kaveri Suomen hevikitaraskenessä mikä varmaan ohjelmaan osallistumisen selittää. Yllätti vaan että etenkin tossa soolospotissa soitto oli hetkittäin melko luokatonta. Riffejä se kyllä vetää munakkaasti, ei siinä mitään.

Ite kuuntelen pääasiassa heviä, ja mieluusti näkisin jonkun tosissaan pätevän hevikitaristin ohjelmassa. Eugen vierailu varmasti lähinnä vahvisti jazzareiden negatiivisia stereotypioita raskaan musiikin soittajista.

Ja joo on se varmasti kova juomaan viinaa ja sympaattiselta vaikutti kyllä.

Tässä ollaan asian ytimessä. Ei se oo mikään hevareiden yksinoikeus soittaa paskasti.

Kun nyt jengi on tässä listaillu nimiä joita haluaisi ohjelmassa nähdä, niin omasta mielestä olisi kiinnostavaa nähdä raskaammalta puolelta esim. Markus Vanhala, Tuomas Saukkonen tai Ville Wallenius. Jatsareista Niklas Winter vois olla kovaa kauraa. Mielenkiintoista kamaahan tuolla on käsittääkseni tulossa. Jostain muistan nähneeni, että Petteri Sariola olisi jollain viikolla vieraana. Odotan innolla.
Enemmän on enemmän.
Ambitus
23.10.2008 12:26:28

Ambitus kitaraklubiin! Sitte ois teille se tiluttaja eikä tarvitsisi väitellä ku on sentään "meiän poeka m.netistä" soittamassa.

Ehkäpä ei tällä kertaa:D Käsittääkseni noi kaikki jaksot on jo kuvattu aikaa sitten.

Mä suuresti ihmettelen tota kitinän määrää. Sviddu on se ihme kun lavalle tulee suttuinen rokkari, eikä siisti pitsinnyplääjä, alkaa gamala valitus. Mä en tiedä kuinka monta teistä valittajista on ollut tv-lähetyksessä soittamassa? Mä veikkaan et 0 on aika lähellä. Voin sanoa omalla kokemuksella, et tollaset tv-mukiloinnit on paskimpia ja kaikkein vaikeimpia keikkoja. Ehkäpä Eugea jännitti sen verran, et soitto ei kulkenut normaaliin malliin, Ehkäpä kuuntelu ei ollut kohallaan. Ehkä Euge ei ollut kerennyt valmistellut mitään ohjelmaan ja kaikki oli improa. Ehkä Eugella oli kamala darra ja ripuli ja väärä lääkitys.....vittu ei noista voi tietää. Itseäni toi Euge ei tolla klubiesiintymisellä vakuuttanut, mutta tiedän ja olen todistanut et se jätkä on tehty rokista...eipä tuu nyt ehkä muuta kaveria mieleen kuin Andy, joka olis yhtä rok. Ja senkin soitto on vieläkin suttuisempaa livenä.

Mä oon kyl samaa mieltä et olis mielenkiintoista saada joku Mäenpää tai joku vastaava tiluspede klubiin mukaan! Pystyis pöllii liksit:D:D
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
juikkipuikki
23.10.2008 12:32:50

Vähän vinkkiä saa kanssa tuolta rockwayn etusivun gallupista:
http://www.rockway.fi/
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
cuckoo
23.10.2008 12:49:55
Oli vähän pettymys tuo Euge-jakso. Hauska jätkä, hyvät pinch-harmonicsit, muuten vähän myötähäpeän puolella mentiin.
Satiainen
23.10.2008 14:06:11
Rento ja mukava tyyppi tuntuu tuo euge olevan, kun tuon jakson katoin. Kyllä se kaljatiluttaja on aika hyvä nimitys.

Kyllä musta hellbilly kuulostaa levyltä paljon paremmalta, kun mitä se veti tavastialla tai tuossa ohjelmassa. Eniten mua häiritsi se, kun se siinä introssa antaa niitten nuottien soida puurona, ja miten se veti ne sweepit vähän epäpuhtaasti.
Soundit ei mun mielestä kyllä paskat ollu, vaan sen soittoon hyvin sopivat.

Se stadion homma nyt oli sellanen, mutta luultavasti se on niinku Ambitus sano, eli joko jännitti liikaa, tai oli krapula. Ilmeisesti oli lyhyellä varoitusajalla hommaan lähdetty. Euge kuitenkin OSAA SOITTAA.
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
opa
24.10.2008 09:51:10
Seuraavassa Kitaraklubissa 28.10 vieraana Jarmo Nikku.
http://www.rockway.fi
xEVH5150x
24.10.2008 12:04:52

Taitaapa sitten taas jäädä kattomatta yks jakso
Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists.
Henkka370
24.10.2008 12:16:39

! toivottavasti nähdään tätä meininkiä: http://uk.youtube.com/watch?v=JKZucnvQTRY
vox10
24.10.2008 12:27:31

Kannattaa katsoa.

Nikku on tämän maan parhaita kitaristeja ja Muusikoita(lue:muusikoita)
Kitaristit ja "kitaristit " eivät välttämättä tarkoita aina samaa.
UnBrain
24.10.2008 12:40:40

Jep, tuskin Nikku osaa ees pinch harmonicceja :/

No ei kyllä todellakaan jää väliin, mua ainakin "hevikitarisina" kiinnostaa paljon enempi nämä vähän laaja-alaisemmat kaverit kuin pelkät hevi-hevikitaristit.
a-one and a-two and a-chicka booma chick..
Terry Pantheras
24.10.2008 13:12:56 (muokattu 24.10.2008 13:14:24)
Jep, tuskin Nikku osaa ees pinch harmonicceja :/

No ei kyllä todellakaan jää väliin, mua ainakin "hevikitarisina" kiinnostaa paljon enempi nämä vähän laaja-alaisemmat kaverit kuin pelkät hevi-hevikitaristit.

No ei jää, varsinkaan kun Nikku on soittanut Kirkan R.O.C.K. -levyllä. :D Eli välillisesti hevimies hänkin...
Höpsis töppöseen!
Eddie
24.10.2008 14:18:01

No hoho.

Eiköhän nyt kannattaisi koittaa imeä jokaisesta jaksosta uusia vaikutteita. Oon ainakin itse löytänyt kaikista jaksoista tähän mennessä jotai inspiroivaa settiä.
Ostetaan soittotaito.
J.Hollström
24.10.2008 14:21:59

Joo, kannattaa jättää väliin. Se ei kuitenkaan tiluta lätkälapasella jaksonilla.
Karipiirto
24.10.2008 14:36:21

No ei jää, varsinkaan kun Nikku on soittanut Kirkan R.O.C.K. -levyllä. :D Eli välillisesti hevimies hänkin...

Katos niimpä soittaakin! Empä ole ennemmin hokannut. Ponitsit tuli heti siitä sillä tykkään kyseisestä alpuumista hitosti. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
toydragon
24.10.2008 14:49:01
Joo, kannattaa jättää väliin. Se ei kuitenkaan tiluta lätkälapasella jaksonilla.

Riittää jos se juo vitusti kaljaa ja grillaa kylän parhaat ribsit...
Enemmän on enemmän.
juuso a
24.10.2008 19:22:20

On ollut kyllä hyvä ohjelma tämä Kitaraklubi. Diggailin kovasti varsinkin Kososen ja Kämäräisen jaksoista. Muutkin jaksot on olleet mukavan informatiivisia eikä mua ole haitannut, että eri tyylilajien edustajia on mukana. Pikemminkin päinvastoin. Jaksojen uppijalle plussaa.
Juokaa ja polttakaa enemmän
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)