Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikon kirpputorilöydöt..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
pekkajau
31.07.2008 23:39:13 (muokattu 01.08.2008 00:04:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko tehneeet löytöjä kirpputoreilta liittyen musiikkiin tai sen harrastamiseeen? Tänään viimeksi löytyi aivan iskemättömät Fisher-merkkiset korvalappusterot hintaan 2 euroa kasettisoittimella ja radiolla. Aikaisemmin olen löytänyt mm.Parrot-merkkisen aivan ehdan 3 äänikertaisen kiinalaisen pianohaitarin 20 eurolla.Ja paljon muutakin on löytynyt.
 
Vanhemmiten näkee paremmin kauas.
Welldrum
01.08.2008 00:12:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpalien kirppis on pari kertaa vuodessa, yleensä Tavastialla.
On sieltä jotain aina jäänyt mukaankin. Viimeksi "Licence to Fill" t- paita.
Ja jotain sälää.
 
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
baron
01.08.2008 10:07:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä löysin joskus aikoja sitten kirppikseltä puoliakustisen itäsaksalaisen bassokitaran ja sen syytä että musta ja mun pojasta tuli jonkunlaisia soittajia.
Tosin molemmat vaihdettu bassokitarasta pianoon mutta silti.
 
sutikomppi
09.08.2008 10:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko tehneeet löytöjä kirpputoreilta liittyen musiikkiin tai sen harrastamiseeen? Tänään viimeksi löytyi aivan iskemättömät Fisher-merkkiset korvalappusterot hintaan 2 euroa kasettisoittimella ja radiolla. Aikaisemmin olen löytänyt mm.Parrot-merkkisen aivan ehdan 3 äänikertaisen kiinalaisen pianohaitarin 20 eurolla.Ja paljon muutakin on löytynyt.
 
No ei aivan kirpparilta mutta eräästä autotallista kyllä. Siellä oli slingerlandin virveli ja kysyin hintaa, jolloin kaveri sanoi, että anna 50 mk. En tinkinyt.
 
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
KoskPaavo
09.08.2008 14:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs Utajärveläinen amatöörisoittaja oli löytänyt Oulun Hiukkavaaran kirppikseltä tosi harvinaisen "esisyntikan", Selmer Claviolinen. (esim. Telstar, Runaway- soolo) 20€: lla. Laitoin sen toissakesänä kuntoon.
 
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Jarzki
22.10.2008 15:01:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eko Ranger vuodelta kivi ja kuokka. Yksi kieli poikki muuten parempi kun hyvä 30mk.
Hiwatt bulldog bassovaffari 25€.
 
Kavereilta tehtyjä löytöjä:
Cimar Telecaster -78 tai -79 20€
Boss DC-2 (se nelinappinen chorus joka liikku ebayssä myynnissä 150-200$)kaverilta ostin sen 40€.
 
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
Johannes kurkunkastaja
22.10.2008 16:55:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan toimivat Sony-merkkiset kaiuttimet, hinta: 10 euroa.
 
vesku.ka
22.10.2008 18:52:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täysin kunnossa oleva Gibson les paul ja siihen kova laukku löyty kerran. Makso 50€.
 
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko
EP
22.10.2008 18:57:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täysin kunnossa oleva Gibson les paul ja siihen kova laukku löyty kerran. Makso 50€.
 
Hähä, tuota ei kyllä uskota!
 
JudeJude
22.10.2008 19:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hohnerin pienen melodikan olen joskus ostanut kolmella eurolla.
 
Toissapäivänä oli Joensuussa Yrjö Pilvisen tehtaan ihanasti soiva joskin muovisen näköinen polkuharmooni 150 eurolla. Olin junalla liikkeellä, sinne jäi. Jos on seuraavan kerran niin ostan pois.
 
Jude? Jutska, juttu...
mack the knife
22.10.2008 19:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käärmeennahkabootsit, 40 mk. Vieläkin käytössä.
 
COVS n:o 1.
Epämuusikko
22.10.2008 19:58:39 (muokattu 22.10.2008 20:01:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen löytänyt roskakatoksista mm. kolmet toimivat kaiuttimet (yhdet Sanyot, Yhdet OR:t ja yhdet pienet Philipsit) sekä viritinvahvistimen. veljeni löysi myös viritinvahvistimen ja kasettidekin roskalavalta. Löytämässäni viritinvahvistimessa on jotain vikaa, mutta aion kokeilla saisiko kaverini siitä jotain irti. OR:t ovat täydellisessä kunnossa.
 
voi tätä kulutusyhteiskuntaa...
 
LP:itä mitä olen löytänyt pilkkahintaan:
 
-Hammondilla Esa Katajavuori (harmittaa kun en ostanut)
-Don Johnsonin "Heartbeat" ja "Let it roll" (pitihän ne ostaa)
-Bamperoksen eräs myöhempi levy (tästä en luovu).
 
R.I.P Oksanen
EP
22.10.2008 20:10:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..voi tätä kulutusyhteiskuntaa....
 
Älä muuta sa!
Sitten valitetaan, että ei ole rahhaa, käyttökelpoista tavaraa heitetään pois ja uutta romua tilalle kun vanhan katteleminen alko vituttaan siinä piironkin päällä, HAHA!
 
Pahin on, että tää kiihtyy kokoajan :/
 
TiVe
22.10.2008 20:12:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko tehneeet löytöjä kirpputoreilta liittyen musiikkiin tai sen harrastamiseeen?
:
:

 
Ison firman etuja on mm se, että talon sisäisestä kirpusta on löytynyt
monitori, PA:t, Basisti, rumpumikkejä, yms
 
En laita tikkuaristiin ku soitan rideen.
EP
22.10.2008 20:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ison firman etuja on mm se, että talon sisäisestä kirpusta on löytynyt
monitori, PA:t, Basisti, rumpumikkejä, yms

 
Basisti? ..oliks joku sellasenki heittäny pois?
 
TiVe
22.10.2008 20:16:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basisti? ..oliks joku sellasenki heittäny pois?
 
Juu...kirpusta löyty basisti...ja hyvä.
 
En laita tikkuaristiin ku soitan rideen.
häläppääjä
22.10.2008 20:27:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen blues-huuliharppu-setti oli kerran kirpparilla jonka sitte ostin.Kakarat niihin on puhallellu.
 
mack the knife
22.10.2008 20:31:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen blues-huuliharppu-setti oli kerran kirpparilla jonka sitte ostin.Kakarat niihin on puhallellu.
 
Älä välitä, en mä vittuile. Mutta hauska tuollainen objektivirhe, ostaminen viittaa kirpputoriin, perusansa yläasteen kielioppihommissa. Eli näyttää niin kuin olisit ostanut sen kirpparin.
 
COVS n:o 1.
Tankero
22.10.2008 20:34:38 (muokattu 22.10.2008 20:34:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä välitä, en mä vittuile. Mutta hauska tuollainen objektivirhe, ostaminen viittaa kirpputoriin, perusansa yläasteen kielioppihommissa. Eli näyttää niin kuin olisit ostanut sen kirpparin.
 
hehe
 
Humppajyrä
Tankero
22.10.2008 20:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiipparikaverin rumparipoika, Ville, sai amiksesta halvalla virvelin. Talkkari oli maininnut, että varastossa on joku rikkinäinen rumpu, mikä joutais viedä pois, jos sillä jotain tekee. Oli sitten Ludwigin 6.5" Supra. Kalvot oli rikki ja pari viritysruuvia puuttui, muuten ehjä. Pari tuoppia oli Ville talkkarille tarjonnut kiitokseksi.
 
Humppajyrä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «