Super-Jari 14.02.2004 20:01:01 | |
---|
jättäkää jätkä rauhaan. Rest in peace perkele! Rest in peace Jimi? Hammer smashed face |
voltasparta 14.02.2004 22:14:58 | |
---|
perkele perkele. u know voi jimppa minkäs teit Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
rooster 14.02.2004 22:53:04 | |
---|
Eihän Jimi ole OIKEASTI kuollut.. Hän elelee Maskun Osuuskaupan vintillä Elviksen alivuokralaisena. |
Järvihirviö 15.02.2004 01:11:29 | |
---|
perkele perkele. u know voi jimppa minkäs teit Onkos sulla tourretten syndrooma, kun joka viestissä hirviät kiroilut? |
voltasparta 15.02.2004 01:33:55 | |
---|
mä oon hullu.......... hahaah ;) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
|
Necromuru 15.02.2004 10:40:59 | |
---|
Eli miten se Jumala kaatui? Itse olen lukenut, että oli hotellikämpässään tyttöystävänsä kanssa. Tyttö oli mennyt muistaakseni kylpyyn ja palataessan löysi Jimin tukehtuneena omaan oksennukseensa. Mutta joku aika sitten kuulin kavarilta toisen version. Jimi oli vielä hengissä, kun tyttöystävä löysi hänet ja häntä vietiin sairaalaan. Jimille pistettiin suulle semmonen joku hengitysjuttu, enmä tiedä, ja sen takia Jimi tukehtui, koska oksennus ei päässyt ulos suusta. ?? Luin Jimpan elämänkerrasta että jimi oli jonkun tytön kämpillä nukkumassa. Tyttö oli muistaakseni tupakkaa ostamassa, ja takaisin tultuaan löytänyt Jimin huonossa kunnossa. Tyttö oli viivästellyt ambulanssin kutsumisessa, ja ambulanssi miehet olivat juu jotenkin pitäneet jimiä huonossa asennossa, niin siihen se Jimi tietääkseni kuoli Miguel Alvarez Necromuru |
AoA 15.02.2004 12:13:50 | |
---|
, ja ambulanssi miehet olivat juu jotenkin pitäneet jimiä huonossa asennossa, niin siihen se Jimi tietääkseni kuoli Ikävää kuolla noin vaan huonoon asentoon. -Anssi |
Nulikka 15.02.2004 20:29:17 | |
---|
Me löydettiin treenikämpältä jimmyn vanha strato-basso Jauhelihapullat on aika hyviä |