Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 597 98 99 100 101122 123 124 125 126
markkuliini
22.10.2008 00:20:32

; ) ; ) ; )

Hölmö. Ne on Drum Workshopit tai DaeWoot.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hollmi-5
22.10.2008 00:20:45
Minulla on Pearlin Eliminator 2000 bassarin pedaali. Se on ihan asiallinen laitos. Joitakin Standejakin löytyy ja klamppeja. En minä niitä karsasta. Ei ole vain koskaan sattunut jäämään todella pro-satsia omaan haaviin. Halvempia vain.
Soundit, piuhat ja kajarit.
DrmBug
22.10.2008 00:22:35
http://www.pearldrum.com/anarchy.html

Eipä löydy Deeweeltä tai Ludarilta tai Tempukselta tällästä. Nii. Case closed.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
hollmi-5
22.10.2008 00:25:47

Ei löydy. Ei noilla mitään teekään. Pearl-paidalla, huivilla tai tommoisilla aurinkolaseilla täällä kaamoksessa.
Tindrum
22.10.2008 00:30:00

Irtopartaa, huivia ja t-paitaa löytyy PilailuPuodista. Ja tolla ei oo pannut vielä missään caseissa suljettuna. Nii. Tarkkuutta.
Merimiesparta 8,90
Huivi, musta kuvio 4,50
T-Paita, musta rumpaliaihe loppuunmyyty piste
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
markkuliini
22.10.2008 00:34:55 (muokattu 22.10.2008 00:36:42)

Ei hitto, tuli melkein kuset housuun... Mut onneksi ei ollu housuja jalassa.

Anarchy cowbell!? Anarchy block?! Buahahahahah! Niittejä lehmänkellossa?!

Mitä noilla on tarkoitus soittaa? Anarkistista afrokuubalaista? Pirullista boleroa? Saatanallista songoa?

Mitä te nyt noihin vaatteisiin jumitatte? Kaikillahan noita riepuja on tarjolla, mutta eipä ole anarkistisia perkussioita...

Case closed!

Edit: Niin ja tuossa videossa on joku hiton mörkö välillä kurkkimassa?!?! Huh huh. Vähän kyllä, pakko myöntää, alkoi jo pelottamaan....
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hollmi-5
22.10.2008 00:36:07
Mut se kyl täytyy myöntää, et kauhee anarchy tos on. Rispektii. Huh hei. Tää ei olis ollu mahollist viis vuotta sitte.

Eiks Anarchy in the UK ilmestyny jo -76
Tindrum
22.10.2008 00:37:31
Case closed!

Ei hitto, pitäiskö mun päivittää jotenki tätä softaa, kun mulla sen case on auki aina vaan?
Onks muilla closed?
Tindrum
22.10.2008 00:38:56
Ei hitto, pitäiskö mun päivittää jotenki tätä softaa, kun mulla sen case on auki aina vaan?
Onks muilla closed?

Kiiluuks sen öögat teidän koneella? Nyt tulee viboja!!!
markkuliini
22.10.2008 00:40:24

Onks muilla closed?

Mahtavaa! :D Tuo vitsi vain paranee ja paranee! Ootellaan jos joku kolmaskin sanois 'case closed' ja sit laitat taas vitsin tulemaan ja saadaan taas nauraa. Ei hitto, nythän mä taisinki sen sanoa.... KÄÄK!
Tindrum
22.10.2008 00:42:05
Mahtavaa! :D Tuo vitsi vain paranee ja paranee! Ootellaan jos joku kolmaskin sanois 'case closed' ja sit laitat taas vitsin tulemaan ja saadaan taas nauraa. Ei hitto, nythän mä taisinki sen sanoa.... KÄÄK!

Tai laita sä toi "Case closed" vielä kerran. Sekin on hyvä vitsi!
markkuliini
22.10.2008 00:44:37 (muokattu 22.10.2008 00:47:33)

Tai laita sä toi "Case closed" vielä kerran. Sekin on hyvä vitsi!

Mikä vitsi? Ei se ole vitsi. Se on totta. Se on suomeksi "asia loppuunkäsitelty". Jäbä tietää 'öögat' muttei "case closedia'....vähänks dork....NO VOI HITSIN HITSI! Nyt mä taas sanoin sen! "Siinä on paikka, mikset jo lauo?!"
Tindrum
22.10.2008 00:48:41
No, aattelin laukasta tän, koska tää ON HAUSKA:

Mitä noilla on tarkoitus soittaa? Anarkistista afrokuubalaista? Pirullista boleroa? Saatanallista songoa?

Musta toi on niin HAUSKA. Että. Oikeesti.Sun toinen nimi täytyy olla Spede. Arvasinko oikein? Melkeen kaikki noi alkukirjaimetkin natsaa, vaan yks ei natsaa. Mut sekin melkeen.
markkuliini
22.10.2008 00:55:44

Musta toi on niin HAUSKA. Että. Oikeesti.Sun toinen nimi täytyy olla Spede. Arvasinko oikein?

Kiitti!
No alkukirjain melkein natsas. Mut ei ihan.

Melkeen kaikki noi alkukirjaimetkin natsaa, vaan yks ei natsaa. Mut sekin melkeen.

Eiks jääkin kivasti kihertään kun ei ihan natsaa. Tekis muiden mieli ite omissa päissään keksiä sellainen mikä natsais paremmin.

Niinku vaikka 'Pirullista paso doblea'.
No höh. Nyt mää menin senkin ilon muilta pilaamaan.
fifehole
22.10.2008 09:00:29

Tuleeks noissa case mukaan? Otan kaksi!!!!
Head for an eye
Kailis
22.10.2008 09:20:18

Nut "King Kong" Case closed.
hansakemanelius
22.10.2008 10:07:53

Minulla on Pearlin Eliminator 2000 bassarin pedaali. Se on ihan asiallinen laitos. Joitakin Standejakin löytyy ja klamppeja. En minä niitä karsasta. Ei ole vain koskaan sattunut jäämään todella pro-satsia omaan haaviin. Halvempia vain.

Hereillä taas, täytyy tähän klosettikeskusteluun lisätä että käytössä on:
Pearl H-1000 hi-hat-teline
Pearl S-2000 virveliteline
Pearl S-1000 virveliteline
Pearl Eliminator (belt drive)

Tyytyväinen olen. Pearl-setinkin olen omistanut eikä valituksia siitäkään. Sattui vain Jammut sopivasti kohdalleni viime talvena kun oli haku päällä. Jos olisin törmännyt sopivaan MMX-settiin olisin todennäköisesti kaapannut sen, mutta kohtalo päätti näin.
Joo nej ....
Kailis
22.10.2008 12:17:49

Olisko aika siirtyä haukkumaan Tamaa? Lars? Syvät 80's powertomit? Sukkahousuhevi?
Nolte
22.10.2008 13:19:37
Olisko aika siirtyä haukkumaan Tamaa? Lars? Syvät 80's powertomit? Sukkahousuhevi?

Mitäköhän mieltä 5-10 vuoden päästä ollaan Sonoreista ja Yamahoista, jotka tällä hetkellä ovat varustettu "M.net hyväksytty!" -tarralla...?
meiän bändin paras rumpali
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)