Omistaakos kukaan tuollaista ESPin rotjaketta? Kaamee himo ois hommata tollanen ja monesti on sitä jo hartaasti Musamaailmassa testailtukin, mutta askarruttaa vain että onkos tuollaisilla ollut jotain pitkässä juoksussa ilmeneviä tyyppivikoja? "osaan soittaa niinq hirmu paljo kaikkee..." |
L.Ruoska 15.02.2004 17:00:00 | |
---|
Mulla on C-304, diggailen ihan sikana =) Ite basso on aika painava kun on tottunu niihin lastulevy Ibanezeihin jne. Tatsi on ihan kultaa, vaikka mun mielestä toi Yammu RBX-774 ja ESP-LTD B2-sarjalaiset olis paremman näkösiä mutta ostin tän kun se on vaan niin hyvä soittaa. Kävin Musamaailmassa ja Fazulla soittelemassa eri beissejä (Yamaha RBX-774, Warwick RockBassot, ESPit, Ibat jne) koko viime kesän ja syksyn ja kun lento jenkkeihin lähti niin olin tehny päätökseni, C-304 sen olla pitää. Hintakin oli americanmusical.comissa huokeat $339 eli 280e eli ei todellakaan paljon mitään =) Basson EQ on musta ihan hyvä tosin mulla ei juurkaan ole vertailukohteita mutta sillä voi siis vaivattomasti säätää soundia ennenkun se menee vahvarin käsittelyyn. Patterit on kestäny nyt ainakin 4-5kk kun vaihdoin heti uuden duraseelin sinne saatuani käsiini tän. Musta basson tatsi on todella paljon kiinni kielistä, ne tehdaskielet oli täynnä jotain harmaata saventapaista kamaa. Vaihdoin GHS medium-setin siihen ja hyvältä tuntuu =) Ainoo ongelma mikä mulla on ollu niin on tän Boss TU-2-stagevirittimen kanssa. Veikkaan että vika on siinä tunerissa mutta se tuli heti vasta kun vaihdoin mun GSR200:n pois. Eli jos mulla on bassossa EQ:n nupit täysillä ja kesken soiton polkasen sitä tuneria niin se menee kyllä päälle mut kind of tilttaa, menee jumiin eikä reagoi enää mihinkään eli ei kerro virettä, eikä suostu menemään pois päältä eikä mitään. Hieno juttu jos on tunerissa piuha siinä holessa missä se mutettaa virittäessä etkä saakkaan tuneria enää pois päältä ;-) Välillä se ei kanssa vaan yksinkertasesti hyväksy tota C-304:n signaalia, ei meinaa millään tunnistaa mutta tähän auttaa se EQ:n ruuvailu pienemmälle. Heitin tunerin takas Musamaailmaan ja ne lähetti sen Rolandille mutta tässä on nyt jo kuukausi odoteltu, ei oo kuulunu spedusta mitään =/ Hope sait jotain lisätietoa mun selonteostani =) WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
Poerri 15.02.2004 18:11:03 | |
---|
No eipä tuosta niin älyttömästi kostunut =)... Ainakain erittäin munakas soundi tuossa on ja jämäkkä tatsi (johtuen varmaankin neck-thrusta)... lisäksi kun itse omaan keksikokoisen kaljamasun niin se hieman kovera bodyn takaosa istuu tuohon kellukan päälle erittäin hyvin... painoahan sillä tosiaan tuntuisi olevan (ei masulla siis)... kiitos kaikesta huolimatta... "osaan soittaa niinq hirmu paljo kaikkee..." |
JKH 16.02.2004 12:52:55 | |
---|
Mulla on C-305. Se on erittäin hyvä soundinen ja hyvä soittoinen. Hieman painavahko kampe tosin, niin kuin jo mainittiin. Elektronikka on hyvä, ei kuulu mitään ylimääräisi suhinoita. Voin suositella! Bassokitara, taivas ja tähdet... |
delites 16.02.2004 13:39:45 | |
---|
Heräsi kiinnostus tuohon.. Missä hinnoissa tuo pyörii ja mistä kannattaisi ostaa? |
Poerri 16.02.2004 22:05:09 | |
---|
Musamaailmassa taisi maksaa 878€, on mielestäni melkoisen halpa... tosin Koreassa taitaa olla valmistettu... "osaan soittaa niinq hirmu paljo kaikkee..." |
L.Ruoska 17.02.2004 11:23:30 (muokattu 17.02.2004 11:25:03) | |
---|
Musamaailmassa taisi maksaa 878€, on mielestäni melkoisen halpa... tosin Koreassa taitaa olla valmistettu... Haloo! Mä maksoin n. 280e nelikielisestä, se on musta halpa ja kävin siis vielä näyttämässä liikkeessä soitintani kun en ollu uskoa että se voi olla sama peli mikä siellä maksaa yli 800e mutta kyllä se vaan on, eli eti jostain joku nettikauppa mikä toimittaa Suomeen niin säästät satoja euroja! Näin vertailun vuoksi katsoppa esim. American Musical Supplyn sivut: http://www.americanmusical.com/item--i-ESP-C305-SBQM.html Toi femma pitää hintaa $420 eli about 350e, mun mielestä on iso ero 350e ja 870e välillä, semmoset 520e jolla voi ostaa vaikka toisen beissin, uuden nupin, uuden kaapin tai vaikka vanhan auton =D Vaikka toimitus Suomeen maksais 100e niin säästäis siltikin yli 400e eli ei paha! EDIT: Juu, on Koreassa valmistettu ja kun toi C-3-sarja on viime vuoden malleja niin jenkkikaupat poistaa niitä hyllystä mutta suomalaisten täytyy tietysti saada omat pois niin niitä myydän edelleen hirmuhintoihin. WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
JKH 17.02.2004 15:53:49 | |
---|
Ton vitosen lähtöhinta on Musamaailmassa 879 eskoa. Muutaama viikko sitten niitä myytiin -25% alella eli hintaa jää n. 660€. Kannattaa kysäistä onko alet voimassa ennenkuin alkaa rapakon takaa tilaan. Bassokitara, taivas ja tähdet... |