Booombox 21.10.2008 16:26:36 | |
---|
Kyllähän pantera mahtava bändi oli. Ei siltikään kaksi viimisintä levyä kolahda pahemmin, pari loistavaa biisiä siinä kaikki, vähän liian itteensä toistavaks alkoi käydä. Vulgari tosin on parhaita metalli levyjä. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Mohla 21.10.2008 18:15:48 | |
---|
pari loistavaa biisiä siinä kaikki, vähän liian itteensä toistavaks alkoi käydä. Höpölöpö. Kaks viimistä levyä eroaa toisistaan ja muista lätyistä kyllä paljonkin. Tosin ensireaktio oli ton viimisen kohdalla mullakin "eikös tää oo kuultu", mutta sitten huomasi, että esim. Anselmon laulussa on aika omanlainen viba just tolla levyllä. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Tarkoitatkohan, että vasta tässä vaiheessa oon älynny FBD:n huippuiden vai nyt vasta huomannu noiden biisien samankaltaisuuden? Oli miten oli, väärin oot päätelly. Kysyin, että ovatko muut huomanneet. Löysää sitä pipoa, pliis... Niin, meinasin siis että kyllä on huomattu jos et oo huomannu. Sori, kuulostin varmaa vähän urpolta. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Cornflake 21.10.2008 18:23:37 | |
---|
P. Anselmo tarjos mulle kerran tuopin. Saattaa olla jossain tallessakin vielä. Toistakymmentä vuotta kun on moisesta pitkälti. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Shredator 21.10.2008 18:23:57 | |
---|
Itse en jaksa enää hirveästi Cowboys from helliä kuunnella, kun se kului aikoinaan lähes puhki. Mutta kyllä se näin on, että Great Southern Trendkill on kyllä Panteran ylivoimaisesti paras lätty. On samalla muuten 90-luvun parhaita levyjä ;) Viimeinenkin levy oli loistokas, joskin pari keskinkertaisempaa viisua löytyy... Ohmit on vaan numeroita... |
Niklodeus 21.10.2008 18:26:07 (muokattu 21.10.2008 18:26:43) | |
---|
P. Anselmo tarjos mulle kerran tuopin. Saattaa olla jossain tallessakin vielä. Toistakymmentä vuotta kun on moisesta pitkälti. Eih hlvtti... Oot mun idoli, P. Anselmon kanssa. Miten tämä tapahtui !? Tarinaa kehään. Wanna-be tr0lli. |
Cornflake 21.10.2008 18:55:19 | |
---|
Eih hlvtti... Oot mun idoli, P. Anselmon kanssa. Miten tämä tapahtui !? Tarinaa kehään. No totuus on tarua ihmeellisempää...:-) Pantera heitti joskus 11 - 14 vuotta sitten (ei muista tarkkaan) vanhassa jäähallissa keikan. Oltiin kaverin kanssa heilumassa siinä suht edessä melkein keikan loppuun, mutta sitten loppui puhti ja päätettiin siirtyä taaemmas. Tarkalleen sanottuna siihen puoleenväliin sitä jääalaa. Anselmo siinä sitten otti uuden tuopin käteensä, otti pienen siivun ja paiskasi muovituopin pystyssä sopivalla kierteellä katsomoon. Tuoppi lensi ihan suoraan mun lapaseen. Ja jäljellä oli vielä ~3/4 täydestä tuopista... Mun ei kandee lotota. Toi oli ihan himmee luonnonoikku toi juttu. Heitto oli oikeasti useamman kymmentä metriä eikä bisuunasta läikkynyt juuri nimeksikään. Ja kaveri seisoi vieressä, näki kaiken. Todistaja löytyy. Eli Anselmo tarjos tuopin:-) I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
arppah8 21.10.2008 19:26:30 (muokattu 21.10.2008 19:26:45) | |
---|
Toi tais olla Far Beyond Driven-rundilla? Olin myös paikalla. Hienosti ne oluttuopit lensivät pitkiä matkoja läikkymättä! Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Niklodeus 21.10.2008 19:45:19 (muokattu 21.10.2008 19:46:38) | |
---|
No totuus on tarua ihmeellisempää...:-) Pantera heitti joskus 11 - 14 vuotta sitten (ei muista tarkkaan) vanhassa jäähallissa keikan. Oltiin kaverin kanssa heilumassa siinä suht edessä melkein keikan loppuun, mutta sitten loppui puhti ja päätettiin siirtyä taaemmas. Tarkalleen sanottuna siihen puoleenväliin sitä jääalaa. Anselmo siinä sitten otti uuden tuopin käteensä, otti pienen siivun ja paiskasi muovituopin pystyssä sopivalla kierteellä katsomoon. Tuoppi lensi ihan suoraan mun lapaseen. Ja jäljellä oli vielä ~3/4 täydestä tuopista... Mun ei kandee lotota. Toi oli ihan himmee luonnonoikku toi juttu. Heitto oli oikeasti useamman kymmentä metriä eikä bisuunasta läikkynyt juuri nimeksikään. Ja kaveri seisoi vieressä, näki kaiken. Todistaja löytyy. Eli Anselmo tarjos tuopin:-) Hohoo hienoa : ) Tuoppi on siis hallussasi vielä ? Vulgar Videos From Hellissähän näkyy kun heittelevät paljon tuoppeja, eli juuri Far Beyond Driven- eraa niin kuin edellinen viesti sanoi. E: Tuonne Dimebag Beyond Forever pakko päästä, nosturiin -->. Wanna-be tr0lli. |
Painajaismainen 21.10.2008 19:45:33 | |
---|
Dimetouri ilmeisesti tänäkin vuonna, helvetin hieno homma! Harmittaa kun Kuopion keikka on Henkassa, ei pääse taaskaan. :/ "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
bedlam 21.10.2008 20:43:52 (muokattu 21.10.2008 20:44:51) | |
---|
Saman keikan jälkeen joku tyyppi jakoi jotain flyereita Pantera-jatkoista. Menin kuitenkin nukkumaan, kun aattelin että baarissa varmaan kuunnellaan levyt läpi ja fiilistellään keikkaa. No, itse bändi oli kuulemma viettänyt siellä iltaa ja jutskaillut fanien kanssa olustellen. Vähä ketutti. |
Futurebre 21.10.2008 20:48:38 | |
---|
Dimebag Beyond Forever -kiertue joulukuussa Tampereella, Kuopiossa, Oulussa ja Helsingissä. Jo neljättä vuotta putkeen kiertueen muodossa järjestettävä, vuonna 2004 murhattua Pantera -kitaristi Dimebag Darrellia muistava Dimebag Beyond Forever -kiertue starttaa jälleen joulukuussa. Neljä kaupunkia kattavan minikiertueen tuotto lahjoitetaan edellisvuosien tapaan Rikosuhripäivystykselle, joka tekee työtä parantaakseen rikoksen uhrien, heidän läheistensä ja rikosasian todistajien asemaa. Kiertueen esiintyjät eivät ota lainkaan palkkaa soittamisesta. Dimebag Beyond Forever -kiertueen kokoonpano tuo lavalle useita kotimaisista raskaan musiikin konkareita. Esimerkiksi Suburban Triben, Moonsorrown, Bleakin, Wintersunin, Profane Omenin, Kiuaksen ja Godsplaguen riveistä kerätty porukka esittää keikoilla yhteisen musiikillisen esikuvansa Panteran materiaalia ja näin kunnioittaa Dimebag Darrellin perintöä. Keikat ja kaupungit ovat tänä vuonna seuraavat: 4.12. Tampere, Ravintola Hellä 5.12. Kuopio, Henrys Pub 6.12. Oulu, Teatria 12.12. Helsinki, Nosturi Lippujen hinnat, aikataulut ja lämmittelybändit löytyvät keikkapaikkojen omilta sivuilta. Joulukuussa 2004 kesken silloisen yhtyeensä Damageplanin keikan murhattu Dimebag Darrell Abbott oli jo eläessään yksi aikansa arvostetuimmista raskaamman musiikin kitaristeista. Miehen persoonallinen ja virtuoosimainen kitarointi oli omiaan nostamaan teksasilaisen Panteran yhdeksi metallin suurimmista nimistä 1990-luvulla. Useasti Suomessakin vieraillut yhtye hajosi vuonna 2003, jonka jälkeen Dimebag perusti Damageplanin yhdessä veljensä, rumpali Vinnie Paulin kanssa. Damageplan ehti julkaista yhden levyn ennen kitaristin traagista murhaa. Dimebag Beyond Forever kokoonpano 2008: Ville Sorvali (Moonsorrow), Kai Hahto (Wintersun), Jules Näveri (Profane Omen), Euge Valovirta (Suburban Tribe, Godsplague), Atte Sarkima, Nico Hartonen ja Arska Hietala (Godsplague), Juhani Flinck ja Neissu (Dead Shape Figure), Mr. Crab (Bleak), Micko Hell (Million Dollar Beggars), Mikko Salovaara (Kiuas) + vierailevia esiintyjiä. WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
arppah8 21.10.2008 20:50:48 (muokattu 21.10.2008 20:54:17) | |
---|
Saman keikan jälkeen joku tyyppi jakoi jotain flyereita Pantera-jatkoista. Menin kuitenkin nukkumaan, kun aattelin että baarissa varmaan kuunnellaan levyt läpi ja fiilistellään keikkaa. No, itse bändi oli kuulemma viettänyt siellä iltaa ja jutskaillut fanien kanssa olustellen. Vähä ketutti. Joo, tuttu Vaasan ajoilta sai noitten jatkojen seurauksena mahansa 3: Watch it go- tallenteelle. Son se missä lukee (muistaakseni) Scarred. Pitäisköhän yrittää raahautua tonne Oulun keikalle, on klippien perusteella ollut niin messevää menoa edellisvuosina. E: Mitvit, siellähän on mun kaima soittamassa! Jumalaut, en oo tiennytkään että ton niminen häiskä vaikuttaa jossain. Paitsi ettei mua saa sanoa Arskaksi. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Hiekkaharjun Hendrix 21.10.2008 21:47:38 | |
---|
12.12. Helsinki, Nosturi Onkohan tuo Nosturin keikka K-18 vaiko ei? Tonne ois kyllä päästävä! "Laughter is loud when he tells nigger jokes
with his mouth full of banana" |
Futurebre 21.10.2008 21:49:10 | |
---|
Normimeininki. Anniskelualue K/18, muuten K/0 WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Futurebre 21.10.2008 21:49:53 | |
---|
Joo, tuttu Vaasan ajoilta sai noitten jatkojen seurauksena mahansa 3: Watch it go- tallenteelle. Son se missä lukee (muistaakseni) Scarred. Pitäisköhän yrittää raahautua tonne Oulun keikalle, on klippien perusteella ollut niin messevää menoa edellisvuosina. E: Mitvit, siellähän on mun kaima soittamassa! Jumalaut, en oo tiennytkään että ton niminen häiskä vaikuttaa jossain. Paitsi ettei mua saa sanoa Arskaksi. Oulussa Dime-bändin lisäksi muistaakseni Deathchain, Mygrain ja joku muu. WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Hiekkaharjun Hendrix 21.10.2008 22:00:46 | |
---|
Normimeininki. Anniskelualue K/18, muuten K/0 Tänks. Taitaa tulla mun eka Nosturin vierailu sitten joulukuussa. Noi Youtube videot vaikutti ainaki aikas asiallisilta vedoilta, toivottavasti sama jatkuu tänä vuonna. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
Sam Hotman 21.10.2008 22:04:18 | |
---|
Normimeininki. Anniskelualue K/18, muuten K/0 Kuinkas paljon lippu maksaa? Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Hiekkaharjun Hendrix 21.10.2008 22:13:10 | |
---|
Nyt kun katoin tuolta Nosturin sivuilta ni tais sen 10e olla. Ei kovin paha. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
-Lassi- 21.10.2008 22:14:39 (muokattu 21.10.2008 22:14:55) | |
---|
Kuinkas paljon lippu maksaa? 10€ Lähde: www.elmu.fi edit. etanamieeeessss... "Hei kattokaa mua, mä riehun!!" |