Aihe: Sävellyskilpailu 19
1 2 3
tavaton
18.10.2008 23:34:00
Joo, eipä ole mullakaan herännyt mitään ajatusta ketä sekä haluaisin että osaisin matkia.

Kaikesta huolimatta. Tässä osallistumiseni. Piti ilmoittaa ketä mukailee. Tokihan tämä jotakin säveltäjää mukailee, muutenhan olisin keksinyt kaiken itse, enkä sitä usko. En silti uskalla veikata ketä, sillä oikeasti en tiedä. Sanotaan vaikka Rooman keisari Nero...hänen kuolemastaan on jo niin kauan, että tuskin enää suuttuu tästä... ties vaikka polttaisi koko kaupungin jos elossa olisi ja kuulisi...

http://www.kolumbus.fi/tavaton/luonto.mp3
En mää tästäkään mitään oikeesti ymmärrä.
levesinet
19.10.2008 18:45:33
Pitää pyyhkiä oma osallistumiseni pois, oli se niin nolo harjoitelma.

Niinkö? Minusta siinä oli jo paljon Bachia.
ralliolli
19.10.2008 19:05:16
Niinkö? Minusta siinä oli jo paljon Bachia.

Ei edes ollut. Pitää harkita osallistumista joskus vuoden kuluttua uudestaan. Olen täysi aloittelija säveltämisessä, enkä ikinä tule siihen panostamaankaan. Kunhan vaivaan päätäni erilaisilla ongelmilla. Tällä hetkellä harjoittelen fuugaa.
levesinet
19.10.2008 22:11:10
Enää ei voi osallistua kilpailuun. Äänestys alkaa nyt ja päättyy maanantaina 27.10. klo 21.00. Kuka tahansa saa äänestää kerran. Kilpailuun osallistuneiden pitää äänestää, itseään ei saa äänestää.
Paras = 2p, toinen = 1p.

Kilpailukappaleet osallistumisjärjestyksessä:

osaamaton: Klassismihalvaus (Mozart)
http://www.mikseri.net/artists/osaamaton.105866.php

levesinet: Tapiotar (Sibelius)
http://www.mikseri.net/ruecirculaire/

tavaton: Luonto (Rooman keisari Nero)
http://www.kolumbus.fi/tavaton/luonto.mp3

tavaton
19.10.2008 23:09:35
levesinet: Tapiotar (Sibelius) 2 pistettä
osaamaton: Klassismihalvaus (Mozart) 1 piste
levesinet
19.10.2008 23:49:02