Aihe: Bosseista mättösärö?
1 2 3 4
Keppis
14.02.2004 22:31:35
No se (ehkä) selittää. Jos soitan cleanillä niin se ääni on ihan saatan ohutta paskaa ja demppaaminen kuulostaa paskalta ja... No tajusit varmaan :-D

Humpparit vois auttaa ja ehkä vähän voluumi. Kyllä mää joskus harvoin pidän vahvarisäröö samaan aikaan, mutta silloin pitää olla aika vähän gainia kun on toi trankku. Suhisee myös aika kivasti sillai.
Allekirjotukset on teinixeille!
PuNkKi
14.02.2004 22:57:52
Minäkin olen kyseisen spedun onnellinen omistaja ;-)

onnittelut.. :) pitää vaan nyt alkaa enempikin
keräilemään noita digitech:ejä.. :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Lord of the strings
14.02.2004 23:06:23
onnittelut.. :) pitää vaan nyt alkaa enempikin
keräilemään noita digitech:ejä.. :)

Itse ajattelin seuraavaksi tuota Digidelayta tai Multichorusta, käy www.digitech.com kuuntelemassa näytteitä.
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree.
PuNkKi
14.02.2004 23:56:06
Itse ajattelin seuraavaksi tuota Digidelayta tai Multichorusta, käy www.digitech.com kuuntelemassa näytteitä.

kuunnellu jo :) ne on mullakin nyt seuraavana ostos listalla..
sitten joku tremolo.. jaja...
PuNkKi
15.02.2004 00:05:07
Heh-heh, kumpa rahat riittäisivät :)

myy osan vanhoja romuja pois ni kyl :)
karkki
15.02.2004 00:13:54

Kun kaivataan mättösäröä, on kumma, ettei kukaan mainitse tätä: Hughes & Kettner Warp Factor.
Kaveri osti jokin aika sitten Fasun alesta alle satasella. Siinä on pojat mättösäröä loppuiäksi!
Kapane
15.02.2004 12:06:58

"No nää Digitechin pedaalit on ihan vitun hyviä, tää metal master on varmaan markkinoiden paras säröpedaali" -Eräs DLXn myyjä.

no ne nyt sanoo behringerin 15wtä metallivahvistimeks paremmaks ku marshallia, mesaa, peaveytä ja diezeliä yhteensä vaan että sä ostasit sen.
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi
Keppis
15.02.2004 19:40:01
Kun kaivataan mättösäröä, on kumma, ettei kukaan mainitse tätä: Hughes & Kettner Warp Factor.
Kaveri osti jokin aika sitten Fasun alesta alle satasella. Siinä on pojat mättösäröä loppuiäksi!

H&K:n vahvareissakin on hyvää hevisäröö.
Allekirjotukset on teinixeille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)