Onkos kellään Squierin vintage modified thinlineä, onkohan niistä mihinkään? Thinline pitäisi saada ja Squier ei ole ainakaan hinnalla pilattu. Tekisi melkein mieli ostaa myös se classic vibe, kun niin sitä hehkutetaan. Mutta pärjään, toivottavasti, vanhalla Vester teleränkyllä vielä. :) |
p130 21.10.2008 10:16:05 | |
---|
en tiedä tosta hintatasosta, mutta itse ostin pari vuotta sitten ton 1984 squierin MIJ telen 180e kovan laukun kanssa. onkohan senkin arvo noilla main? en kyllä sitä ole myymässä, noista omistamastani kitaroista siinä on selkeesti eniten sellasta kolinaa, ja se on niin "solid" että uskaltaa rokatakin sen kanssa... Tuo musta omissa kuvissa oleva? E-sarjanumerolla? Näyttäisi aika rankasti modatulle, tiedätkö mitä tuolle on tehty? Mutta varmasti teit loistavat kaupat. Sanoisin 300-500 riippuen siitä, kuinka kovasti ostaja haluaa juuri tuollaisen. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
varakeef 21.10.2008 10:47:25 | |
---|
Onkos kellään Squierin vintage modified thinlineä, onkohan niistä mihinkään? Thinline pitäisi saada ja Squier ei ole ainakaan hinnalla pilattu. Se on sitten lyhytskaalainen. Kannattaa kokeilla sopiiko käteen. Tai sitten kylmästi alkaa totuttelemaan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
jo_tu 21.10.2008 12:25:33 (muokattu 21.10.2008 12:26:31) | |
---|
Tuo musta omissa kuvissa oleva? E-sarjanumerolla? Näyttäisi aika rankasti modatulle, tiedätkö mitä tuolle on tehty? Mutta varmasti teit loistavat kaupat. Sanoisin 300-500 riippuen siitä, kuinka kovasti ostaja haluaa juuri tuollaisen. toi on A-sarjanumerolla(viittaa vuoteen 85,mutta kaulan heelissä on 84 päiväys) ja joo, modattu on reilusti(tiedän kyllä että vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon, onneksi ei käyttöarvoon). tuohon on tehty telecaster custom tyyppiset routtaukset, eli routattu mikkivalitsimelle paikka yläkulmaan(vaikka siellä ei switchiä olekaan) ja routattu tuolle p90:selle kolo. tallapalat vaihdoin kompensoituihin itse, mutta tallamikki, puut ja virittimet on alkuperäistä. nauhat ja satulankin vaihdoin tuossa kesällä.. mutta mahti peli on, "soi" parhaiten noista kolmesta kitarasta. vaikka eipä noi muutkaan kyllä paskoja oo. |
p130 21.10.2008 12:57:17 | |
---|
mahti peli on, "soi" parhaiten noista kolmesta kitarasta. vaikka eipä noi muutkaan kyllä paskoja oo. Joo, helppo uskoa. P90 telen kaulamikkina kelpais mullekin... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
uduwudu 21.10.2008 19:50:33 | |
---|
Se on sitten lyhytskaalainen. Kannattaa kokeilla sopiiko käteen. Tai sitten kylmästi alkaa totuttelemaan. Ai saamari, niinpä näyttää olevan. Ei tullut edes mieleen, että toi olisi lyhyemmällä skaalalla, mitä järkeä siinäkin on. Kokeiltava se silti on. |
varakeef 22.10.2008 08:47:19 | |
---|
Ai saamari, niinpä näyttää olevan. Ei tullut edes mieleen, että toi olisi lyhyemmällä skaalalla, mitä järkeä siinäkin on. Kokeiltava se silti on. Juu. Ja telecaster-foorumin suosikkiaihe on se, voiko sen muuntaa normaaliskaalaiseksi kaulaa vaihtamalla helposti vai ei lainkaan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
duc 22.10.2008 08:55:42 | |
---|
Juu. Ja telecaster-foorumin suosikkiaihe on se, voiko sen muuntaa normaaliskaalaiseksi kaulaa vaihtamalla helposti vai ei lainkaan. Hiukka outoa kun noissa muissa VM-teleissä taitaa olla normaali Fender-skaala, mutta tuossa yhdessä sitten 24,75. |
Freewheeler 23.10.2008 10:26:26 (muokattu 23.10.2008 10:55:27) | |
---|
Tässä taas vähän silmäkarkkia Telegasia lisäämään: http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh.jpg - Soitinrakentaja Vesa Lempiäisen käsintekemä saarnirunko kahdesta palasta, nitrolakkaus. - Hoscon hyvä MIJ-Telekaula, oma lakkaus & logo - Raudat sieltä sun täältä - Squier Classic Viben mikki - Normi Esquirekytkentä On twang! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
McNulty 23.10.2008 11:59:52 | |
---|
Tässä taas vähän silmäkarkkia Telegasia lisäämään: http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh.jpg - Soitinrakentaja Vesa Lempiäisen käsintekemä saarnirunko kahdesta palasta, nitrolakkaus. - Hoscon hyvä MIJ-Telekaula, oma lakkaus & logo - Raudat sieltä sun täältä - Squier Classic Viben mikki - Normi Esquirekytkentä On twang! Onko tuo kaulaliitos nyt ihan oikein, vai hämääkö tuo kuvakulma vain? Näyttäis tuollaiselta "Melody maker-kynnykseltä" kaulan ja rungon kaulataskun välillä. Samoin pleksi istuu yhtä nätisti rungon muotoihin kuin puuhevonen Troijaan... eli hivenen on sellaista röytämisen meininkiä havaittavissa :) Pääasia toki että soundi on kohdillaan, mutta esteettisyys hieman häiritsee pieniltä osin. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Freewheeler 23.10.2008 14:47:00 | |
---|
Onko tuo kaulaliitos nyt ihan oikein, vai hämääkö tuo kuvakulma vain? Näyttäis tuollaiselta "Melody maker-kynnykseltä" kaulan ja rungon kaulataskun välillä. Samoin pleksi istuu yhtä nätisti rungon muotoihin kuin puuhevonen Troijaan... eli hivenen on sellaista röytämisen meininkiä havaittavissa :) Pääasia toki että soundi on kohdillaan, mutta esteettisyys hieman häiritsee pieniltä osin. Bodyn kaulakolo on pari milliä leveämpi kuin normikaulan leveys, koska bodyyn tehtiin alunperin tavallista 2 mm leveämpi kaula. Pleksi on kutakuinkin kohdillaan. Ei tosiaan haittaa soundia moiset pikku irvistykset. Hyvin huomattu! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Freewheeler 23.10.2008 14:51:03 (muokattu 23.10.2008 15:08:41) | |
---|
Bodyn kaulakolo on pari milliä leveämpi kuin normikaulan leveys, koska bodyyn tehtiin alunperin tavallista 2 mm leveämpi kaula. Pleksi on kutakuinkin kohdillaan. Ei tosiaan haittaa soundia moiset pikku irvistykset. Hyvin huomattu! Tässä body toisesta kulmasta. http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh2.jpg Aika siististihän tuo pleksi siihen istuu, vaikkei olekaan orkkis Fenderin pleksi. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Don Make 23.10.2008 15:29:12 | |
---|
Tässä body toisesta kulmasta. http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh2.jpg Aika siististihän tuo pleksi siihen istuu, vaikkei olekaan orkkis Fenderin pleksi. Pleksissä halkeama! Arggghhh.... No eih...Makee pelihän tuo. Ei sillä kaulamikillä mitään tee...minä ainakaan. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Freewheeler 23.10.2008 16:00:47 | |
---|
Pleksissä halkeama! Arggghhh.... No eih...Makee pelihän tuo. Ei sillä kaulamikillä mitään tee...minä ainakaan. Jees, piti kääntää kaulaa väkivalloin, että sai kielet suoraan suhteessa otelautaan, siinä napsahti biitti irti.... No soittopelihän tämä on, ei ihasteluesine. Mäiskistä vaan. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Y3J 23.10.2008 16:43:22 (muokattu 23.10.2008 17:35:47) | |
---|
Perhana, kävin vielä testailemassa Classic Vibeä ja hemmetti, lähti sitten kotiin mukaan. Vieläpä tuo aikaisemmin testailemani täydellinen yksilö. Toisessa kaupassa ollut yksilö kuulosti aivan erilaiselta, jotenkin tukkoisemmalta, mutta tämä jonka kotiin kannoin on twangeista twangein ja sustainiakin löytyy. PS: Orange pamahti tänään myös kotiin ja voin kertoa, että Orange ja Tele ne yhteen soppii. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
Joees 23.10.2008 17:22:12 | |
---|
Tässä taas vähän silmäkarkkia Telegasia lisäämään: http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh.jpg - Soitinrakentaja Vesa Lempiäisen käsintekemä saarnirunko kahdesta palasta, nitrolakkaus. - Hoscon hyvä MIJ-Telekaula, oma lakkaus & logo - Raudat sieltä sun täältä - Squier Classic Viben mikki - Normi Esquirekytkentä On twang! Yhyy :-/ Sulla on liian siistejä ritsoja. Aivan törkeen siisti. Mäkin haluan Esquiren, mut sitä ennen mä haluan rahaa moiseen. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
McNulty 23.10.2008 19:31:33 | |
---|
Tässä body toisesta kulmasta. http://www.propellihattu.fi/EsquireAsh2.jpg Aika siististihän tuo pleksi siihen istuu, vaikkei olekaan orkkis Fenderin pleksi. Totta... parani heti tuo pleksin "alasakaran" istuminen kun kuvakulma vaihtui. Tuossa ekassa kuvassa näytti siltä että pleksin kärki on liian lähellä bodyn reunaa, mutta optinen harha oli kyseessä :) Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Dunga 24.10.2008 12:07:06 | |
---|
|
Broadcaster 24.10.2008 12:30:31 | |
---|
|
Detox 24.10.2008 12:42:20 | |
---|
Tulee aina vähän oksennusta kurkkuun, kun näkee noita bodyn värisiä lapoja... Ai, mä pidän moisesta. En siis oksennuksesta vaan siitä että lapa "mätsää" erikoisen värityksen kanssa... Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!! |