Rauniotorni 20.10.2008 20:51:49 | |
---|
Tuntematon ääni kutsui tornista Jossa kukaan ei asunut Metsän takana Jossa mitään ei elänyt Kutsu unessa niin kaunis Kuin yön kuningattaren ääni Me heräsimme ja näimme kuun Osittain pimeiden pilvien peittämänä Oli märkää ja pimeää Matkallamme ulottuvuuteen Syntymättömät ajatukset Viimein voimme nähdä, mikä meitä kutsui Koska seurasimme ääntä tänä iltana... Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
hullu_ukko 20.10.2008 21:40:07 (muokattu 20.10.2008 21:42:09) | |
---|
Burzumia. Biisi lienee Stemmen Fra Tårnet tai joku semmonen. E: Koneen uudelleenkäynnistys ja skandit toimii taas. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Rauniotorni 20.10.2008 21:55:38 | |
---|
Burzumia. Biisi lienee Stemmen Fra Tårnet tai joku semmonen. E: Koneen uudelleenkäynnistys ja skandit toimii taas. Joo, siistit lyriikat. Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
Kaukaa kaikkien ihmisten reittien ulkopuolelta minä etsin sääntöni, pahamaineinen jumalien keskuudessa ja alas minä vajosinkin ja niin maa on itkenyt kovaan ääneen. Kuunnelkaa tarkkaan! Sillä nyt raivostuneet tuulet ja myrskyt heräävät! Nähkää minut alastomana, mutta silti liekkeihin verhottuna, vangittu raivoni vapautukoon ihmiskunnan niskaan! Kaaoksesta olen syntynyt, itse tottelemattomuus, turmeltunut poika joka on elänyt tyhjyydessä. Yhdeksäntenä päivänä minut syöstiin pois armosta, maistamaan tätä syntistä elämää, synnyttämään käsite ''Minä''. Minä loin puolijumalat, mieleltään ja teoiltaan vahvat, jotta he voisivat seistä ylpeinä ja kutsua sinun nimeäsi. Kuinka rohkenet asettua tielleni ja jättää kaatuneet poikani taaksesi? Ah, minä juhlin rappiollisesti, ei-minkään kuninkaana. Aion syödä sinut, oi mahtavin kaikista, Katso! Sillä olen Hän! Elämän antava kukka, joka kuuluu aamunkoitteelle. Kuule... Tunne... Rukoile... Polvistu... Mikään pyhyys ei kahlitse vapauttani, käskyjä yläpuolelta en tottele. Etsin raunioita, ravistelen maailmoja. Katso! Sillä olen mustaakin mustempi! Kaaoksesta olen syntynyt, itse tottelemattomuus, turmeltunut poika joka on elänyt tyhjyydessä. Yhdeksäntenä päivänä minut syöstiin pois armosta, maistamaan tätä syntistä elämää, synnyttämään käsite ''Minä''.
E: Perfektionismia ja turhaa kömpelöiden rakenteiden korjailua. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ottoko 20.10.2008 22:51:26 | |
---|
Behemoth- Blackest ov the Black Behold bastard son, I am the evil one! |
hullu_ukko 20.10.2008 22:52:42 | |
---|
Behemoth- Blackest ov the Black On. Kovia biisiä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Whirlwind 23.10.2008 00:09:08 (muokattu 23.10.2008 00:10:11) | |
---|
Purjehdi, purjehdi, purjehdi pois, nyt Unelma, unelma vihreistä rannoista Purjehdi, purjehdi, purjehdi pois, nyt Auttakoon jumalat sinua tielläsi Olkoon onni mukana tässä kisassa Viisikymmentä miestä ja viisikymmentä sielua Asettaneet heidän elämänsä kunnialliseen päämäärään Tähdänneet purjehduksensa laskevaan aurinkoon Asettaneent toivonsa aivan jokaiseen Kuule merimiesten itku elämiensä puolesta Niin meri itkee lisää, Voitko sinä nähdä maston merellä Meri ottaa, ottaa sen hinnan edit: Niin joo, piti vielä kertoa että, käsitin tuon edellisen ratkaistuksi. Ja kun uutta ei ilmestynyt :P Tämä on jopa jo toinen postaukseni foorumeille, joita olen ujona seurannut useamman kuukauden. «The art of Whirlwind.»
«Be inspired by Whirlwind.»
sloganizer.net |
Whitespike 23.10.2008 15:20:54 (muokattu 23.10.2008 15:22:35) | |
---|
Olisikos Dreamtalen sail away? :-) |
Ottoko 23.10.2008 18:00:01 | |
---|
Ai perkele unohtu koko homma. Behold bastard son, I am the evil one! |
Whirlwind 24.10.2008 22:16:02 | |
---|
Olisikos Dreamtalen sail away? :-) Olipa hyvinkin. Loistava kappale tosiaankin, mutta laittakaa nopeasti uutta etten laita itse :D «The art of Whirlwind.»
«Be inspired by Whirlwind.»
sloganizer.net |
tender.insanity 25.10.2008 05:35:15 (muokattu 25.10.2008 05:36:19) | |
---|
Tässä erään biisin kertsi. Ei ole vaikea. Kerro kuinka vitun perseestä he ovat Helvetti joo, he ovat perseestä Jopa tyttöystäväsi on vitun perseestä Helvetti joo, hän on perseestä Haista vittu, vitun runkku Helvetti joo, olet perseestä Kerro kuinka vitun perseestä olet Helvetti joo, olemme perseestä |
Von Härskiburg 25.10.2008 10:39:01 | |
---|
Tässä erään biisin kertsi. Ei ole vaikea. Kerro kuinka vitun perseestä he ovat Helvetti joo, he ovat perseestä Jopa tyttöystäväsi on vitun perseestä Helvetti joo, hän on perseestä Haista vittu, vitun runkku Helvetti joo, olet perseestä Kerro kuinka vitun perseestä olet Helvetti joo, olemme perseestä Strapping Young Lad - You Suck |
tender.insanity 25.10.2008 15:05:05 | |
---|
Strapping Young Lad - You Suck Jeps. Toimisi hyvin suomeksi tuo :D |
Von Härskiburg 25.10.2008 15:55:21 | |
---|
Kävellen varjojen lomassa Haalistunein näyttelijäin hämärät hahmot Näytellen rooliaan viimeistä Kauniit, yksinäiset tähdet Nämä ovat minun kansaani Nämä vajonneet tähdet Voit luulla näkeväsi meidät Sinulla ie koskaan ollut osaa Vapiseva esitys Palavalla näyttämöllä Alastomassa päivänvalossa Sinun vihattavanasi Ohjaten yleisöä Maalaan sävyillä harmaan Väreilllä mustan Kylmässä ahdingossa Maalaan demonini Veren arpina Karussa maisemassa Missä kaikki on kadotettu |
Rauniotorni 25.10.2008 15:58:57 | |
---|
Arcturus - Demon Painter Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
Von Härskiburg 25.10.2008 16:05:02 | |
---|
Arcturus - Demon Painter Jopas tuli nopeasti oikea vastaus. Pistäpä uutta siis. |
Rauniotorni 25.10.2008 16:14:24 | |
---|
Minulla on ollut yksi halu siitä asti kun olen syntynyt Nähdä ruumiini revittynä ja repaleisena Nähdä lihani ahmittavan silmieni edessä Olen täällä sinun vuoksesi, tarjoudun ihmisuhriksi Kaiverra minut, halkaise minut kahtia Ime suoliani, nuole sydäntäni Hakkaa minut paloiksi, tykkään tulla satutetuksi Juo luuytimeni ja vereni jälkiruuaksi Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
Lammikkovalas 25.10.2008 16:40:59 | |
---|
Minulla on ollut yksi halu siitä asti kun olen syntynyt Nähdä ruumiini revittynä ja repaleisena Nähdä lihani ahmittavan silmieni edessä Olen täällä sinun vuoksesi, tarjoudun ihmisuhriksi Kaiverra minut, halkaise minut kahtia Ime suoliani, nuole sydäntäni Hakkaa minut paloiksi, tykkään tulla satutetuksi Juo luuytimeni ja vereni jälkiruuaksi Verilöyly - Syöty I broke my G-string while fingering A minor |
valtse 25.10.2008 16:42:17 (muokattu 25.10.2008 16:42:54) | |
---|
Bloodbath - Eaten Edit. Ääääh, ei voi mahdollista... Life is a clay urn on the mantle. |
Rauniotorni 25.10.2008 21:39:57 | |
---|
Kyllä, jatkakaa... Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |