Aihe: Metallica Suomeen kahdelle keikalle 2009
1 2 3 4 5 6
Tithonus
20.10.2008 10:36:10
Kuudelta aamulla menin jonottamaan, ja nyt on liput sunnuntain keikkalle. :)
rockydiamonds
20.10.2008 10:45:20
04:45 jonoo, kenttälippu maanantaille :)
tfs
20.10.2008 12:21:11
Disposal
20.10.2008 12:24:36 (muokattu 20.10.2008 12:26:59)
Sunnuntaina ja maanantaina mennään kentälle! Kolme varttia patsastelin lippujonossa, hoh.. äksdee ,-.äåpl

ja sit kyl offaria : http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135240382058.jpeg näyttääpä Jesse H oudolta :)
Keinonen on nöitä
FunMachine
20.10.2008 12:26:28
Jonoon mentiin vähän ennen 4:30, käteen jäi paikat maanantaille katsomosta 114.
Pieni pettymys tosin, saatiin siinä tapiolan stockalla vuoronumero 16 ja oltiin että jes, hyvältä näyttää, kenttäliput... Kunnes päästiin sisälle. Toivottoman hidasta toimintaa, ei porukalla oikeesti pitäis mennä luukulla kuin max 10sek, ja siellä jotkut stnan pikkupojat arpoo minuuttikaupalla että mihin nyt haluavatkaan istumaan. Eikä tietenkään voinut maksaa tasarahalla.
Olikohan se 9:04 kun sanottiin jo että sunnuntain kenttä täynnä ja 10min paikkeilla maanantaikin.
Turmis
20.10.2008 16:46:45 (muokattu 20.10.2008 17:35:08)

Käviköhän meikällä sitten hyvä tuuri vai mikä, kun klo 09:03 oli maanantaille kenttälippu varattuna lippupalvelun nettisivujen kautta. Tuohon sessioon mahtui vielä yksi oma kämmäilykin, sivut potkasivat pihalle "turvallisuussyistä" kun kelasin vissiin liikaa eteen-taakse namiskuukkeleita. Sunnuntain kenttäliput olivat jo heti loppu kun pääsin sisään.

E: Lisätään nyt kuitenkin, että jonotin nettisivuilla jo kahdeksan aikoihin. Hauskinta koko hommassa oli se, että aluksi sivut sanoivat, että jonotusaika maksimissaan 5 minuuttia, ja ajan myötä se nousi "yli 15 minuutiksi", kunnes minuutin yli yhdeksän pääsin varaussivulle.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Live for the Moment
20.10.2008 16:48:34
Sunnuntaina ja maanantaina mennään kentälle! Kolme varttia patsastelin lippujonossa, hoh.. äksdee ,-.äåpl

ja sit kyl offaria : http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135240382058.jpeg näyttääpä Jesse H oudolta :)

Miksi minulle tuli Loiri tuosta mieleen?
"Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen. Maailma on erinlainen rumpalin silmin.
Mika Kangas
20.10.2008 17:32:12
Hö,kirjauduin heti klo 9,jonotus alkoi samantien ja kesti tommonen vajaa tunti kunnes ruutuun tuli teksti että keikat on loppuun varatut.Lienenkö Aku Ankka tai jotain.

No,en kyllä mikään hardcorefani ole mutta olisi silti ollut makeeta nähdä bändi livenä edes kerran elämässä.

Kävin mielenkiinnosta kattelemassa huutonetistä jonne taas on näköjään ekat liput tulleet myyntiin.Yli 400 euroa oli kalliimmat tällä hetkellä.Trokareiden kulta-aikoja nää Metallican Suomenvierailut.
Dirty Hero
20.10.2008 20:47:07
Multakin jäi liput saamatta, Turun Itäharjun Prisman lippupalveluun menin jonottamaan vasta vähän ennen yhdeksää. jonossa oli n. 50 ihmistä ennen minua, olisikohan ollut vielä 5 kun liput loppuivat. Ei pahemmin harmita, mutta ärsyttää ajatella, että JOS olisin lähtenyt 10min. aikaisemmin niin liput olisivat nyt taskussa..
kamukameli1
20.10.2008 21:17:45 (muokattu 20.10.2008 21:17:57)
Siis ne sunnuntain liput meni todella nopeesti. Vaan jonon muutamat ekat sai sinne liput. Tietääkö joku tarkalleen mones minuuti ne su liput meni?
No sain kuitenki maanantaille liput ni ei harmita.
Mika Kangas
20.10.2008 21:28:54 (muokattu 20.10.2008 21:35:15)
Juuri kymmenen minuuttia sitten sunnuntain keikka oli keltaisella eli joitain paikkoja oli vapaana mutta lippujen osto ei onnistunut kuitenkaan.

e: No huh huh,rupeaa kohta olemaan jo 700.

http://www.huuto.net/fi/showlist.ph … &cat=%25&start=0&num=50
haukotus
20.10.2008 22:32:14
Vittu että vituttaa menin aamulla tuntia aikasemmin koneelle että pääsen varmasti sinne sivuille koska tiesin että se on yli buukattu sekunneissa muistin tietysti päivitellä sivustoa ettei ne heitä minua jonoon ja hyvältä näytti kunne 15 min ennenkuin lippumyynti alkoi se saatanan paska lippupalvelu heitti mut jonon hännille myös pikkuveljen ja isän kaikki yritettiin päästä läpi että saatais liput mutta kukaan ei saanut lippuja ja heti sen perään joku vitun trokari rupes myymään niitä lippuja SAATANA ainoo vaihtoehto on osallistuu jokasee mahollisee arvontaa ja koittaa sieltä sivualta uusiks ja jos ei onnaa ni sit pitää ostaa niiltä VITUN TROKAREILTA! SAAAAAAATANA (anteeks ylimääränen kiroilu ja huonot käytös tavat se van rupes vituttamaan niin suunnattomasti) Sama kun teidät ketkä jonotitte monta tuntia aikaisemmin lipunmyyntipisteisiin olis heitetty jonon perälle kun lippupalvelua huvitti PERKELEENVITUNPERKELE että osaa olla vituttavaa!
harmo
20.10.2008 22:52:43
No voi itku ja hampaidenkiristys mitä jos toi kaikki paska onkii vaan kohtalon juoni sulle eli myy ne metallican paska levyt ja ala diggailee kunnon musaa ja lätki vaikka välillä johonkin väliin piste ja pilkku prkl ku alkaa hengästyttämään
Mika Kangas
20.10.2008 22:57:05
Mitenhän noi trokaritkin sais pois.Oliko se hesarin foorumilla vai missä joku kertoi kun lippupalvelun jonossa oli tyyppejä jonottamassa lippuja luukulta puhelin korvalla ja läppäri esillä.Suurin surku on noitten tosifanien puolesta jotka jäi ilman.

Vois olla hyvä toi brittifudiksesta tuttu systeemi tehdä lipusta henkilökohtainen,ainakin Manchester Unitedilla oli sellanen systeemi kymmenen vuotta takaperin,varmaan vieläkin.Sillä estettiin näitten huligaanien pääsy stadioneille.Kysyttiin muistaakseni vielä henkkareitakin portilla eli et taatusti päässyt sisään jos lippu ei ollut oma.
Detox
20.10.2008 23:59:19

Mitenhän noi trokaritkin sais pois.Oliko se hesarin foorumilla vai missä joku kertoi kun lippupalvelun jonossa oli tyyppejä jonottamassa lippuja luukulta puhelin korvalla ja läppäri esillä.Suurin surku on noitten tosifanien puolesta jotka jäi ilman.

Eikai se auta muu kuin kitkeä ne yks kerrrallaan pois sitten kun niitä tulee vastaan kesäkuussa siellä Areenan edustalla kaupittelemaan...
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
Babitzin
21.10.2008 09:36:17
Itse menin jonottamaan eilen aamulla suoraan töistä, klo 5.15 olin Turtolan Cittarin oven takana n. 15 muun "hullun" kanssa. Kylmä meinasi tulla, mutta onneks sisään pääsi jo kasilta. Vartin yli 9 olin kahta lippua rikkaampi sekä p**saukinen... :)

Onko muuten kellään tietoa tuosta lavarakennelmasta? Meinaan että onko yhtä massiivinen kuin vuoden 96 keikalla vai joku pienempi viritelmä?
rasputin
21.10.2008 09:37:47
Ostan keikalle kummalle tahansa keikalle (mieluummin maanantaille) ja mille tahansa paikalle lipun satasella. Ei kukaan haluais myydä?
Detox
21.10.2008 09:53:26

Onko muuten kellään tietoa tuosta lavarakennelmasta? Meinaan että onko yhtä massiivinen kuin vuoden 96 keikalla vai joku pienempi viritelmä?

Kyllä mä luulen, että kyseessä on melko massiivinen viritelmä. Kyllä PapaHet aina jotain kivaa keksii. Varmasti näkemisen arvoinen shöy! Pitää vain itse vielä jostain materialisoida liput... (saa tarjota!)
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
anzabar
21.10.2008 10:02:55
Onko ihmisillä kokemusta tuosta lippupalvelun systeemistä että heittääkö se nykyään aina jonon hännille/ulos vähän ennen kuin liput tulee myyntiin? Itsellä on ainakin pari tämmöistä kokemusta että joskus kasin maissa oon menny sinne päivittelemään ja sitten vähän ennen klo 9 ollaankin yhtäkkiä jonossa.. Aiemmin (pari vuotta sitten) ei näin käynyt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)