riimu 30.08.2008 22:40:26 (muokattu 30.08.2008 22:40:54) | |
---|
osin ikäraja olisi saanut olla reippaasti se K-18 niin kuin Hitmanin kohdalla, eihän Maxillakaan pitäisi olla ainakaan alle 15-vuotiaita faneja kun sitä nuoremmille pelejä ei myydä. Ja kaikkihan tietävät, että pelien ikärajoja kunnioitetaan kuin papin aamenta. Toisaalta nykyisissä ison budjetin leffoissa tuo K-18 on harvassa. Itelle ei tuu äkkiseltään mieleen muuta kuin Rambo yms. Korjatkaa jos olen ihan hunningolla. Don't ask me about Grim Fandango. |
Qsysi 01.09.2008 15:36:04 | |
---|
Toisaalta nykyisissä ison budjetin leffoissa tuo K-18 on harvassa. Itelle ei tuu äkkiseltään mieleen muuta kuin Rambo yms. Korjatkaa jos olen ihan hunningolla. The Dark Knight oli vissiin kanssa K-18. Suht turhaan kyllä, mun mielestä. Ei ollut mitään poikkeuksellisen raakaa, kiroilua tai gorea. Mitä nyt Kaksinaama oli aika graafinen. I reject your reality and substitute my own! |
bedlam 01.09.2008 15:43:01 | |
---|
The Dark Knight oli vissiin kanssa K-18. Suht turhaan kyllä, mun mielestä. Ei ollut mitään poikkeuksellisen raakaa, kiroilua tai gorea. Mitä nyt Kaksinaama oli aika graafinen. The Dark Knight on K-13. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
zorro 01.09.2008 18:56:31 | |
---|
The Dark Knight oli vissiin kanssa K-18. Suht turhaan kyllä, mun mielestä. Ei ollut mitään poikkeuksellisen raakaa, kiroilua tai gorea. Mitä nyt Kaksinaama oli aika graafinen. Minun mielestä siinä taas oli yllättävän pieni ikäraja, elokuvan sisältöön nähden. saundi lähtee tukasta! |
MaD PiAnIsT 02.09.2008 16:09:52 | |
---|
The Dark Knight oli vissiin kanssa K-18. Suht turhaan kyllä, mun mielestä. Ei ollut mitään poikkeuksellisen raakaa, kiroilua tai gorea. Mitä nyt Kaksinaama oli aika graafinen. Ainut mikä siitä sillein jäi mieleen että voisi olla K-18 oli se Let me make this pencil disappear kohta. Vaikkei siinä sinänsä näkynyt mitään, mutta kyllähän se mieleen jää. Muutenhan aika perusleffa väkivaltaisuudeltaan. K-15 sanoisin itse. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Manuel Pyrhullo 06.09.2008 02:02:40 | |
---|
|
dipshit 06.09.2008 04:47:04 | |
---|
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
hjukke 19.10.2008 03:13:08 | |
---|
Mitä hittoa, Marky yllätti ja oli aika viileä. Oikeesti. |
toxic 19.10.2008 04:22:48 (muokattu 19.10.2008 04:23:50) | |
---|
Silent hillin jälkeen paras pelielokuva, mutta silti todella nössö. Elokuvan jälkeen jäi vain sellainen "tässäkös se nyt oli?" fiilis. Alun metrokohtaus oli ainut siisti kohtaus, mutta siinäkin piti olla niitä saatanan lepakoita. Petskele. Loput olikin sitten nössöilyä. Vähän huppelis kirjotan, mutta nössö se silti on. Ei se Markku niin nössö ole Maxina, mutta elokuva on yks nössö. Enkeleitä ja lepakoita... Ja prison breakin mehikaani. Ja sitten vielä rapakko. Mitä helv...E E; Minun mielipide elokuvasta, elkee alkako vuan vikistä. Kaks ja puol tähtee. ** 1:2* Eikä se silent hillikään mikään huippu ollu ;) |
Kikolaa 19.10.2008 11:39:33 | |
---|
Kävin katsomassa ja tuomioni on ihan hyvä. Peliä en ole pelannut joten siltä tuntumalta. Varmasti hienointa leffassa oli New York; synkkä, kylmä kaupunki jossa satoi lunta tai vettä joka hetki. Melkein noiria. One O'Clock Jump |
Shitmanek 19.10.2008 18:00:45 | |
---|
Elokuvan jälkeen jäi vain sellainen "tässäkös se nyt oli?" fiilis. Sama juttu täällä. Elokuva oli aika tylsä ja monet asiat jotka pelissä olivat hauskoja ja hyviä oli jätetty kokonaan pois. Kertojaa ei käytetty lähes ollenkaan ja huumoriakaan ei pahemmin löytynyt. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |
Thet 19.10.2008 20:57:19 | |
---|
Erikoinen leffa omaan makuun, johtunee kyllä varmaan siitäkin että peliä en ole pelannut. En mä oikeen keksi tästä mitään sanottavaa, keskinkertainen leffa. 7 "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Hannu H. 19.10.2008 23:30:01 | |
---|
Teknisesti ihan törkeän komea leffa. Ovelia kamera-ajoja ja kuvakulmia. Myös sisällöstä diggasin. Mukavaa että toimintapätkä voi olla intensiivinen ilman että tykitetään kokoajan satalasissa. Synkkä maailma oli hieno. Näitä pelielokuvia katellessa on alkanu sikiämään ajatus siitä että miten hieno elokuva voisi olla jos Fallout-sarja pääsis elokuvantekijöiden käsiin! Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Definhel 20.10.2008 02:05:16 | |
---|
Näitä pelielokuvia katellessa on alkanu sikiämään ajatus siitä että miten hieno elokuva voisi olla jos Fallout-sarja pääsis elokuvantekijöiden käsiin! http://www.imdb.com/title/tt0082694/ Kielioppi = harhaoppi |
Kulkunen 20.10.2008 11:22:09 | |
---|
Teknisesti ihan törkeän komea leffa. Ovelia kamera-ajoja ja kuvakulmia. Myös sisällöstä diggasin. Mukavaa että toimintapätkä voi olla intensiivinen ilman että tykitetään kokoajan satalasissa. Synkkä maailma oli hieno. Näitä pelielokuvia katellessa on alkanu sikiämään ajatus siitä että miten hieno elokuva voisi olla jos Fallout-sarja pääsis elokuvantekijöiden käsiin! Itsellä jäi kyllä vähän sellainen fiilis, että visuaaliset kikat olivat lähinnä päälleliimattuja osuuksia muistuttamaan itse pelin bullet time -efekteistä ja visuaalisuudesta. Myös New Yorkin "synkkyys" oli jotenkin... No, teennäisen oloista. Kaikilla oli mustat vaatteet ja naama näkkärillä. Jotenkin kaikesta jäi vähän semmoinen olo, että olisi voinut tehdä paljon paremminkin. Ja kun on Max Paynesta kyse, olisi sitä rymistelyäkin saanut olla vähän enemmän. Ei toki aivotonta mäiskettä pelkästään, mutta jotain silläkin saralla jäi uupumaan. En tiedä olisiko K-18 -leiman ansaitseva editti toiminut paremmin. Pahikset eivät säväyttäneet millään tavalla. Jotenkin puolivillaisen oloinen koko pätkä. Ja lopputekstien jälkeen näkynyt pätkä ei kyllä yllättänyt sitten millään tavalla. Kuten ei kyllä mikään muukaan juonen osalta. The downward spiral never ends. |
sn 20.10.2008 13:15:06 | |
---|
Ihan hyvä pelileffaksi, jotka on keskimäärin kuitenkin pykälän huonompia kuin sarjisleffat (ilman herr Bollin kontribuutioitakin). Paras kohtahan oli kun Marky Mark yritti takaumassa venyä näyttelijäntaitojensa ylärajoille vaihtamalla ilmettä onnelliseksi, hupaisin lopputuloksin. Ja lopputekstien jälkeen näkynyt pätkä ei kyllä yllättänyt sitten millään tavalla. Nää on kyllä ärsyttäviä. Pitäisi töllätä viisi minuuttia gaffereita ja 2nd 2nd asssistant directoreita että näkee viiden sekunnin jatko-osaa ennakoivan pätkän. Mitä siinä tapahtui? Se herää sairaalasta, vai mitä? Coming Fall 2009! |
sub zero 20.10.2008 13:22:50 (muokattu 20.10.2008 13:24:58) | |
---|
Näitä pelielokuvia katellessa on alkanu sikiämään ajatus siitä että miten hieno elokuva voisi olla jos Fallout-sarja pääsis elokuvantekijöiden käsiin! Hyviä elokuvia sais kans seuraavista peleistä: Xybots, Paradroid, Berzerk, Nuclear War, Elite, Stunt Car Racer, Frost Byte, Wizball, Llamatron, Eskimo Games, Arkanoid, Tetris huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
Hannu H. 20.10.2008 13:32:13 | |
---|
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
cldron 20.10.2008 15:33:11 | |
---|
Hyviä elokuvia sais kans seuraavista peleistä: Xybots, Paradroid, Berzerk, Nuclear War, Elite, Stunt Car Racer, Frost Byte, Wizball, Llamatron, Eskimo Games, Arkanoid, Tetris http://www.youtube.com/watch?v=LHY8NKj3RKshttp://www.youtube.com/watch?v=VE_1KlWFJyA tossa pari |
*SPOILER SPOILER* Nää on kyllä ärsyttäviä. Pitäisi töllätä viisi minuuttia gaffereita ja 2nd 2nd asssistant directoreita että näkee viiden sekunnin jatko-osaa ennakoivan pätkän. Mitä siinä tapahtui? Se herää sairaalasta, vai mitä? Coming Fall 2009! Mäxi kävelee siihen samaan baariin, mistä se petturiäijä kävi sitä jo aikasemmin leffassa kyselemässä. Baarimikko sanoo jotain "It's good to see you again." tai jotain muuta yhtä omaperäistä ja ojentaa kaksi (2) olutta, viitaten Maxin selän taakse pöytään, missä Mona Sax odottelee jo lotisten. Max menee istumaan vastapäätä ja Mona ojentaa valokuvan siitä Aeris-lääkefirman johtaja-ämmästä, joka petturoi sen petturiäijänkin kohdalla. Max tuijottaa kuvaa hetken ja sitten nostaa katseensa Monan silmiin. The End. The downward spiral never ends. |