Aihe: Stratcaster projekti
1
Olberi
14.10.2008 21:32:21
Nyt on koulussa tullut rakenneltua jo jonkin aikaa tuota stratocasteria ja olisi hauska kuulla kommentteja. Ensi kerralla olisi tarkoitus saada valmiiksi nuo elektroniikan paikat valmiiksi.
Pystyykö tuohon tehdä esim. sunburst värityksen niiin, että tuon tumman raidan silti huomaisi?

http://i296.photobucket.com/albums/ … /Olberi94/Stratocaster/30092008.jpg ~30.9
http://i296.photobucket.com/albums/ … /Olberi94/Stratocaster/14102008.jpg ~14.10
Puavali
14.10.2008 22:55:15
Nyt on koulussa tullut rakenneltua jo jonkin aikaa tuota stratocasteria ja olisi hauska kuulla kommentteja. Ensi kerralla olisi tarkoitus saada valmiiksi nuo elektroniikan paikat valmiiksi.
Pystyykö tuohon tehdä esim. sunburst värityksen niiin, että tuon tumman raidan silti huomaisi?
...

Varmaankin se ero vaalean ja tumman välillä näkyy, jos ei ihan mustaksi vedä petsillä/värilakalla.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Little Savage
17.10.2008 22:59:21
Tuo ylimmäinen pala näyttää siltä että on eri puusta verrattuna noihin muihin vaalean värisiin. Keski-osa, onko sapeli mahonkia vai mitä ? Ainakin näyttää siltä. Mites, aijotko tehdä stratoon pyöristykset perinteiseen tyyliin. Potikka kolon reuna näyttää olevan aikas lähellä sitä pyöristyksen reunaa. Kuis kaula politiikka teetkö itse vai hankitko valmiina ?
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ.
Juniper
17.10.2008 23:14:07
Ihan pieni vinkki ennenkuin jyrsit hirveesti enemmän bodia niin tee/hanki kaula ja sitten teet kaulataskun. Muuten voi tulla pikkuisia mitoitusongelmia jos on muut paikat jyrsitty ennen kaulan asettelua.
Sitten kun on kaulan paikka löytynyt niin katsotaan tallan paikka. Tämän jälkeen voidaan sovitella mikit sun muut kilkkeet.
Olen nähnyt tapauksia jossa esim. on tehty mikkien paikat ensin ja sitten todettu, etä talla tuleekin juuri tallamikin paikalle......
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)