jars 19.10.2008 23:27:51 (muokattu 19.10.2008 23:29:55) | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Kattauksen laatu/laajuus on jo vuosia ylittäny soittotaitojen edellyttämän tarpeen ja aina vaan pitäis saada uutta. Jos käyttäis kaiken sen ajan treenaamiseen mitä pyörii netissä kuolaamassa uusia romuja ni ois varmaan oikeasti jo ihan hyvä pelimanni. Perkele. Edit: Aguilar DB750 ois ihan kiva. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
Mäci 19.10.2008 23:42:31 | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Kattauksen laatu/laajuus on jo vuosia ylittäny soittotaitojen edellyttämän tarpeen ja aina vaan pitäis saada uutta. Jos käyttäis kaiken sen ajan treenaamiseen mitä pyörii netissä kuolaamassa uusia romuja ni ois varmaan oikeasti jo ihan hyvä pelimanni. Perkele. Edit: Aguilar DB750 ois ihan kiva. Näinpä,kato,mitäs läksit tähän touhuun...ei loppua näy:) Pienestä,vähän omituisen muotoisesta,vihreästä munasta kuoriutui pieni harakka.Se oli pieni ja ihmeellinen.Pienen ihmeen nimi oli Bialoipokku. |
JussiKoo 20.10.2008 08:59:06 | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Tuhannen taalan kysymys :) Toisaalta toi GAS on kuulunut tähän lajiin kautta aikojen. |
PasiB 20.10.2008 09:00:27 | |
---|
Uskokaa tai älkää, mulla oli aikanaan sellainenkin hetki, että ei mikään gasittanut. Nyt on vanha vaiva palannut. |
Karlsson 20.10.2008 09:01:34 | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Uusi harrastus. Esmes Jallun ja Kallen täydelliset vuosikerrat keräilykansioissaan tai pikaruokaravintolassa käyminen. ( * ) |
nro5 20.10.2008 09:13:44 | |
---|
Onhan tää netti yks saatana. Toista se oli viime vuosisadalla, houkutuksia laitteista sai lähinnä ulkomaisista basso- ja kitaralehdistä. Eikä ollut EU:ta ja globalisaatiota. Suomeen ei tuotu kuin Charvettea ja Zoomia ja hinnat oli pilvissä. No joo... |
Antti K. 20.10.2008 09:32:48 | |
---|
Onhan tää netti yks saatana. Toista se oli viime vuosisadalla, houkutuksia laitteista sai lähinnä ulkomaisista basso- ja kitaralehdistä. Eikä ollut EU:ta ja globalisaatiota. Suomeen ei tuotu kuin Charvettea ja Zoomia ja hinnat oli pilvissä. No joo... Ilmoituksenkin kun laittoi Soundiin tai HiFi-lehteen, niin sai kaksi kuukautta oottaa, että se julkaistiin lehdessä... |
Värinä 20.10.2008 10:13:13 | |
---|
Voihan sitä vaikka asettaa muusikoiden.netin palomuurinsa kieltolistalle. Tämä auttaisi varmaan aika pitkälle. Säästyy myös aikaa soittamiselle ja muulle kivalle. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
mr.bungle 20.10.2008 10:19:47 | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Hankkii tarpeeks hyvät kamat :D bassolla hanuriin |
jars 20.10.2008 10:58:39 | |
---|
Hankkii tarpeeks hyvät kamat :D Oon yrittäny, ei auta. Aina kato voi olla jotain parempaa. Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
absqua 20.10.2008 11:00:29 | |
---|
Oon yrittäny, ei auta. Aina kato voi olla jotain parempaa. Ota joku suuri, esim. asuntolaina, niin GAS heikkenee ihan olosuhteiden pakosta. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
jars 20.10.2008 11:17:25 (muokattu 20.10.2008 11:17:53) | |
---|
Ota joku suuri, esim. asuntolaina, niin GAS heikkenee ihan olosuhteiden pakosta. Just möin yhden styrkkarin pois että sain hankittua mammalle hyvän digijärkkärin. Kelasin että nyt helpottaa kun ei oo yksinkertaisesti varaa hankkia uusia leluja. Ei muuten toiminu. Seuraavana päivänä Kitarapajalle ihmettelemään. Kai sitä pitäis kokeilla sitte sitä asuntolainaa... Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
jars 20.10.2008 11:20:33 | |
---|
Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
absqua 20.10.2008 11:21:58 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
kallefuture 20.10.2008 12:01:21 | |
---|
Jos menee krooniseks ei oo silti ongelma. Ellei sitte tuu niitä huonoja seuraamuksia kuten velkaantuminen. Syndroomahan on semmonen hellittämätön juttu ja sillon ajattelee vaan sitä halun kohdetta. Eihän se mitään haittaa jos ympäristö ymmärtää ja tukee tätä harrastuksen nimissä...Ja auttaahan se avioero ym. tilanteissa kun on kamoihin sijottanu. Niitä on paha jakaa. Mulla on tässä korkeassa iässä jo hellittänyt. Kai se kun joutuu itse saarnaamaan lapsille näistä halujen/todellisten tarpeiden eroista. Enkä onnistu. Olen onnistunut itse välttämään yhden kaupan (tavara ei tullu) joka meni näin: kuuntelin hyvää spedua hinta n. 300 eur, tilasin ja odotin ja soitin ja odotin. # kk päästä tuli ilmo että olis. Ei ollu rahaa, totesin pärjääväni hyvin ilmankin. Fakta on se ettei mulla olis sille spedulle paskan verran käyttöä. Bändikaverini -kitaristi, hankkii ajoittain soittotavaroita ja totesi, että sillon kun on paljo toimintaa (treenii, keikkaa ) ei niin ajattele kamojansa. Tyytyväisenä vetelee vaan. Suvantoaikoina sitte enemmän pähkäilee. Itselläni on asunnon kokoon ja käyttöäkin ajatellen liikaa bassoja. Kun on suvantoaikoja. Ne alkaa vituttaakin tossa. Kalle Ps. Aguilari on ylihintanen ja vähäwattinen.... |
jars 20.10.2008 12:08:51 | |
---|
Ja auttaahan se avioero ym. tilanteissa kun on kamoihin sijottanu. Niitä on paha jakaa. No tuota ei kyllä tosiaan oo tullu kelattua... Ruumis päättyy kenkiin.
- Anders 5v. |
balzary 20.10.2008 12:09:53 | |
---|
Bändikaverini -kitaristi, hankkii ajoittain soittotavaroita ja totesi, että sillon kun on paljo toimintaa (treenii, keikkaa ) ei niin ajattele kamojansa. Tyytyväisenä vetelee vaan. Suvantoaikoina sitte enemmän pähkäilee. Tämä on niiiin totta. |
opa 20.10.2008 12:13:39 | |
---|
Voihan sitä vaikka asettaa muusikoiden.netin palomuurinsa kieltolistalle. Tämä auttaisi varmaan aika pitkälle. Säästyy myös aikaa soittamiselle ja muulle kivalle. Kyllä mun mielestä nykyisellä dollarin kurssilla ebay on paljon vaarallisempi kuin täkäläinen tori. Tullit, ALVit ja toimitusmaksut mukaanluettunakin. http://www.rockway.fi |
Kyllä mun mielestä nykyisellä dollarin kurssilla ebay on paljon vaarallisempi kuin täkäläinen tori. Tullit, ALVit ja toimitusmaksut mukaanluettunakin. No pistää sitten eBaynkin pannaan. Itselleni myös ihan tämä keskustelupalstapuolikin tuottaa usein GASsiä. Eli ei pelkästään tuo torin sulkeminen auttaisi... Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
N_Bates 20.10.2008 12:48:43 | |
---|
Mite helevetissä siitä pääsee eroon? Ihan helppoa. Päättää vaan että nyt loppu ja sitten pitää kiinni päätöksestään. Sama toimii myös tupakointiin, laihduttamiseen jne. |