Aihe: Tavoitteesi / unelmasi muusikkona
1 2 3
Epämuusikko
15.10.2008 10:39:40
Hetkinen! Setä ei nyt taida tietää, että meitsi on tosissaan :)

Minulle tunnin aiheesta pidät.
R.I.P Oksanen
Bumbarr
16.10.2008 16:46:56 (muokattu 16.10.2008 16:47:34)
Tavoitteena on tulla tyylikkääksi ja jämäkäksi rumpaliksi. Hienommat kikkailut jätän suosiolla muille, kun ei pers-lihakset kestä sitä määrää treenaamista jonka se vaatisi. Tarkka, groovaava, innovatiivinen (jos se nyt tänäpäivänä on mahdollista, ilman suunnatonta lahjakkuutta) ja ennen kaikkea hyvältä kuullostava soitto, jolla voisin tuoda omani musiikkiin jota teen. En vielä täytä mitään noista kriteereistä, mutta paistaa se välillä risukasaankin. ;D Toinen tavoite on tietenkin soittaa mukavien sällien kanssa. Siinä ei ole koskaan ollut ongelmaa, sillä näin "alhaisella" harrastelijatasolla on hankalaa joutua soittamaan ihmisten kanssa, jotka eivät ole omia tai kaverin kavereita.
Unelmia on taas paljon, mutta ehkä päällimmäisinä olisi tietynlaisen musiikin äänittäminen oikealle pitkäsoitolle! Mainetta tai mammonaa en soittamisen kautta niinkään tavoitttele, tässä maassa kun on niin pirkuleesti kovia rumpaleita jo valmiiksi. Mutta välillä hiipii uniin ajatus karvapersebluesrock keikasta whiskey a go go.ssa. :D
Ehkä päällimmäinen unelma kuitenkin olisi joskus päästä soittamaan Jethro Tullin - Minstrell in the gallery biisi yleisölle ja osaavan porukan kanssa. Teknisesti en ole vielä missään tapauksessa valmis, mutta toivoisin joskus olevani ja saavani kasaan porukan, joka tämän unelman voisi toteuttaa.
Kilpikonnat rockkaa!
Speedy
18.10.2008 19:49:09

Sinällään hauska juttu, että kun alkuviikosta eksyin pitkästä aikaa tänne juttelu puolelle, niin silmään pisti tämä aihe.. Eikä siinä mitään, mutta olin juuri kokenut itseni kanssa erittäin syvällisen (no en NIIN syvällistä) hetken..

Olin juuri kasannut setin samaan paikkaan, jossa olin treenannut kotona asuessani.. Eihän siitä ole tosin kun jotain kuusi vuotta, mutta silti aloin miettimään mitä onkaan mahtunut siihen kuuteen vuoteen, kun siinä viime kerran istuin..

Silloin tavoitteena oli elättää itsensä soittamalla, päästä soittamaan "julkkisten" bändissä, erilaisissa bändeissä ja eri muusikoiden kanssa. Jonkinmoisia virstanpylväitä oli myös päästä radioon ja TV:seen.. Levyn teko "omalla" bändillä ja myös olla ikäänkuin palkattuna studio muusikkona jonkun levyllä.. Päästä opettamaan ja ehkä kouluttautua opettajaksi.. Valmistumista ja TV:tä odotellessa kaikki on toteutunutkin..=)

Tavoitteena edelleen on kehittää itseään soittajana, kehittää edelleen omaa tyylitajuisuutta ja saundia erityylisissä musiikki genreissä.. Tulla paremmaksi opettajaksi, tehdä lisää levyjä ja keikkoja. Ja pitää itsensa edelleenkin kiinni leivän syrjässä musiikin avulla.

Unelmina tai ehkä paremminkin haaveina tehdä joskus oma levy ja pistää jonkinlainen studio pystyyn... Ja pysyä pysyä leivän syrjässä kiinni musiikin avulla..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Renki
10.11.2008 13:38:24 (muokattu 10.11.2008 13:40:52)

Mun toiveet lähinnä kitetyvät rikkaaseen vaimoon tai lottovoittoon, että vois lopettaa työnteon. Sitten ois enemmän aikaa treenata ja pelata noitten soittimien kanssa muutenkin.
http://www.djemberenki.com/
OPJ1974
10.11.2008 22:02:19

Mun toiveet lähinnä kitetyvät rikkaaseen vaimoon tai lottovoittoon, että vois lopettaa työnteon. Sitten ois enemmän aikaa treenata ja pelata noitten soittimien kanssa muutenkin.

Mulla on tavoitteet liian korkealla ja unelmat aikoja sitten rapisseet maailman turuille ;)
Munaton tissinläpsyttelijä.
Analuuk
11.11.2008 01:12:31
Tavallaan tärkein tavoite on täyttynyt, eli rumpuja lyömällä itsensä elättäminen. Toivottavasti se jatkuu niin pitkään, kuin työstä nautin. Musiikkivideolle pääsin riehumaan toissa viikolla ja pitkäsoittokin tulee alkuvuodesta.

Seuraava tavoite olisi siinä, että kalenterista joutuisi useammin karsimaan coverkeikkoja oman bändin keikkojen tieltä, mutta niin ettei tilipussi pienentyisi.

Muutama keikkapaikka olisi myös kiva käydä kokeilemassa: Tavastia, Lutakko, Hulluporo jne...
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
hollmi-5
11.11.2008 08:55:27
Muutama keikkapaikka olisi myös kiva käydä kokeilemassa: Tavastia, Lutakko, Hulluporo jne...

Kaikissa noissa olen käynyt. Ei ne sen kummempia keikkapaikkoina ole, mutta Hulluporon areenalla on hieno kalusto lavalla valmiina ja kaiken päälle ilmastointi. Ei valu värivalojen loisteessa hiki. Omituinen kokemus, kun on tottunut keikkapaikkojen olevan normaalisti melkoisia saunoja.
Soundit, piuhat ja kajarit.
rymy
11.11.2008 14:47:55
Eipä tässä iässä (41) enää ole varsinaisia unelmia tulevaisuuden suhteen.
Pikkupoikana aloittaessa tietty oli ja onhan niistä osa toteutunutkin.
Se tärkein seikka, josta nykyisin saa "kiksit" on se tunne kun kaikki toimii keikalla.
Yleisö viihtyy ja biisit kulkee-tuntee itsensä "ammattimieheksi", vaikka harrastaja olenkin.
Ne kerrat, kun kokoonnuttaan vaihtelevalla "terapia-ryhmällä" soittoporukalla soittokämpälle ja ollaan taas se kaljaa juova ja piereskelevä poikaporukka,
jammaillaan mitä mieleen tulee. on se toinen tärkeä syy soittoharrastuksen ylläpitoon.
"Kamarunkkauskin" on kiva harrastus. :).
Ei siis mitään elämää suurempaa.....
Luulisimpa aika monen, ainakin vanhemman soittajan, allekirjoittavan nämä fiilikset.
Ei se oo ny niin v...n tarkkaa.
pisteet kompista
11.11.2008 16:33:56
pitää tempo.
Nolte
11.11.2008 17:47:58
Eipä tässä iässä (41) enää ole varsinaisia unelmia tulevaisuuden suhteen.
Pikkupoikana aloittaessa tietty oli ja onhan niistä osa toteutunutkin.
Se tärkein seikka, josta nykyisin saa "kiksit" on se tunne kun kaikki toimii keikalla.
Yleisö viihtyy ja biisit kulkee-tuntee itsensä "ammattimieheksi", vaikka harrastaja olenkin.
Ne kerrat, kun kokoonnuttaan vaihtelevalla "terapia-ryhmällä" soittoporukalla soittokämpälle ja ollaan taas se kaljaa juova ja piereskelevä poikaporukka,
jammaillaan mitä mieleen tulee. on se toinen tärkeä syy soittoharrastuksen ylläpitoon.
"Kamarunkkauskin" on kiva harrastus. :).
Ei siis mitään elämää suurempaa.....
Luulisimpa aika monen, ainakin vanhemman soittajan, allekirjoittavan nämä fiilikset.

Hyvin pitkälle näin. No, en aloittanut pikkupoikana, ja olen vuotta vanhempikin, mutta muuten...
meiän bändin paras rumpali
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)