few 18.10.2008 17:08:06 | |
---|
Moro! Eli te jotka ootte tilannu Thomannilta ja hoitanu laskun tilisiirtona, niin hoisitteko sen ihan tavallisena ulkomaanmaksuna vai SEPA-maksuna? SEPA on siis EU:n alueen maksusysteemi, joka helpottaa EU-maiden välistä maksua. Itse hoisin äsken laskun SEPA:lla, ja nyt funtsin et kai se on ihan ok? Kiitos! |
Jannipaali 18.10.2008 17:13:58 | |
---|
Maksoin ulkomaan tilisiirtona, siirrossa kesti viikko. "Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma." |
ReBeat 19.10.2008 03:11:11 | |
---|
Itse hoisin äsken laskun SEPA:lla, ja nyt funtsin et kai se on ihan ok? No sillähän se nimenomaan kannattaa tehdä AINA mikäli on IBAN ja SWIFT/BIC tiedossa. |
Simo78 19.10.2008 09:58:53 | |
---|
Mä maksoin kanssa tolla Sepalla ja oliko se 2päivässä mennyt maksu perille. Kuitenkin aika nopeasti oli maksu hoidettu... |
Ilmeisesti Nordea maksaa SEPA:na automaagisesti, sillä loppukesästä meni Thomannille tilisiirto parissa päivässä vaikken mitään erillistä SEPA-maksua jne. tehnyt vaan ihan suoraan Uusi maksu -kohdan kautta. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |