Aihe: Hanoi Rocks Tavastialla 18.10.2008
1
Roope77
19.10.2008 21:25:10
Empä ollut paikalla mutta olisi tarkoitus mennä tampereelle ensi viikolla.. Mites homma toimii uuden rumpalin kanssa?.. viimeksi oli Lacu kehissä ja homma toimi pirun hyvin (sääli kun meni Popedaan)..Mitä nytten youtubestä oon kerennyt katella niin kyllä se meininki on edelleen ennallaan! btw..hanoi rockaa!
hyllevi
19.10.2008 22:00:20
Empä ollut paikalla mutta olisi tarkoitus mennä tampereelle ensi viikolla.. Mites homma toimii uuden rumpalin kanssa?.. viimeksi oli Lacu kehissä ja homma toimi pirun hyvin (sääli kun meni Popedaan)..Mitä nytten youtubestä oon kerennyt katella niin kyllä se meininki on edelleen ennallaan! btw..hanoi rockaa!

Hyvin se toimii, ehkä paremminkin. Ainakin settilista oli parempi. Tai olin enemmän humalassa tai jotain. Mut ainakin se toimii.
http://myspace.com/fuckedwithaguitar
Lape
20.10.2008 09:59:09

Juu olis kyl hienoo päästä Hanoin Tampereen keikalle, kuitenkin yksi suosikkibändeistä enkä ole kuin pari kertaa livenä nähnyt. Liput vaan 25 euroo ääh ei onnistu köyhä paska
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)