yaroc 05.08.2008 22:32:40 | |
---|
Suosittelen playbackia! Tilasin Iba RG321 244E!!! ja roland microcube 95 E. Mielestäni hyvä lähetyspalvelu. Tavara saapui runsas viikko tilauksesta vaikka osa tavaroista ei ollut tilaushetkellä varastossa. Virkailija soitti ja pahoitteli että toimitus myöhästyy hieman (ei perjantaiksi ehtinyt mutta saapui ma aamulla). |
Miinus 14.10.2008 11:34:45 | |
---|
Suosittelen playback:iä. Tilasin itselleni Ibanez rgr321ex-bk. Se maksoi vain 281€ postimaksuineen (Thomannilla noin 320€). Kitara tuli kotiini kahdessa arkipäivässä hyvin pakattuna ja mukaan tuli myös kylkiäisiä. Kylkiäiset: Jonkinmoinen kitarapussi, plekuja, jonkinmoinen johto, kitaraviritin ja kielisetti. Olen palveluun erittäin tyytyväinen ja voisin käyttää yritystä myös ensikerralla tilatessani kitaran. ;) |
töissätäällävaan 15.10.2008 13:44:00 | |
---|
Anteeksi hölmö välikysymykseni,mutta toimiiko playbackin tapauksessa tuo normaali postiennakko-systeemi ?.Silloin kun Thomann tai Itella ?,lopetti tuon normaalin postiennakkolähetys-systeemin ja siirtyi siihen ups-rumbaan ,loppui allekirjoittaneen hankinnat siihen ja jäi se epin Firebird kiusaamaan mieltä. Näitä luottokortti-ups systeemejä en harrasta,olen sen verran vanhanaikainen. |
Stanley.Climbfall 16.10.2008 12:13:21 | |
---|
Playback on kyl ihan hyvä kauppa josta ostin omankin kitarani, harmi vaa että poistivat Epiphonen ja Gibsonin kitarat oikeastaan kokonaan. :| |
joo tää playback vois olla ihan passeli,näyttäis löytyvän fender american vintage 70s stratocaster.mitä ei oikein tunnu mistään löytyvän |
JR/Rajah 18.10.2008 23:13:01 | |
---|
Playback on hyvä kauppa. Olen muutamaan kertaan tilannut tavaraa sieltä. Toimitus todella nopeaa. Kerran jouduin lähettämään maanantai-kappaleen huoltoon, mutta hyvin toimi sekin. UPSilla meni tavara takaisin Ranskaan ja uutta tuli tilalle yhtä nopeasti kuin aikaisemminkin. suosittelen jos meinaa ostaa yli 300eurolla. 1...2...4! |
Jarzki 28.10.2008 21:45:23 | |
---|
Jaa-a...hinta on edullinen. Tilasin Hagströmin F-200P:n perjantaina 24.10. puolen päivän aikaan. Perjantai-iltaan mennessä tuli 4 eri meiliä mm. tilaus käsittelyssä, maksu käsittelyssä ja sitten lähettivät vielä asiakasnumeron tulevaisuutta varten. Sen jälkeen ei sitten oo kuulunutkaan mitään. Laitoin meilin eilen mutta ei mitään vastausta...noh, katotaan. Tavallisesti olen vähän turhan hätäinen näissä asioissa. -Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi- |