Flash 18.10.2008 10:42:42 | |
---|
Entä jos ne ei tule suomeen!?!? Mitä järkeä enää elää? Yritin saada jo kavereita lähtemään kanssani Lontooseen katsomaan, mutta kun ei kenestäkään oo mihinkään vaikka tätä on vuosia odotettu. Mihin sinä niitä kavereita tarvitset? Yksin vaan matkaan! Vaikka onhan se toki jaettu ilo aina isompi ilo... Live Music Is Better! |
rheinone 18.10.2008 13:52:12 (muokattu 18.10.2008 15:18:51) | |
---|
"20. lokakuuta kannattaa joka tapauksessa mennä töistä levykaupan ja kaljakaupan kautta kotiin." No nii nyt on kasipäkki haettu. Runaway Train koneeseen. Noin. Eka tölkki auki. Siff. Noin. E: Midvid? Anything Goes; Täähän on jostain bruce springsteenin ja shania twainin välimaastosta. Mahtavaa! EE: Stormy May Day: Oho, Angus vetää slaidilla. Taitaa olla eka kerta bändin historiassa. Vai onks joku kuullu aikaisemmin? |
powerage 18.10.2008 14:49:22 (muokattu 18.10.2008 15:13:30) | |
---|
Pääsin äsken jo hypistelemään käsissäni uutukaista levykaupan tiskillä. Näkyi olevan kahta eri versiota; normi puna-logoinen ja sini-logoinen deluxe versio jonka jätin varaukseen. Niin lähellä mutta kuitenkin vielä niin kaukana.. "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Anything Goesista tulee aika paljon mieleen kyllä Bruce Springsteen :) Ei se kyllä huono asia ole. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Regalis Apertura 18.10.2008 18:10:29 | |
---|
Sori jos on mainittu jo aiemmin eli Black Ice kuunneltavissa kokonaan AC/DC:n kotisivulla... |
rheinone 18.10.2008 18:11:41 (muokattu 18.10.2008 18:28:41) | |
---|
Jännä juttu, tossa Soundin haastattelussa annettiin ymmärtää että Brian olisi osallistunut piisien sanoitusten tekoon merkittävästikin. Levyn kannessa taas on selkeästi "All songs written by A. Young and M. Young". Deluxe-version kansi-bookletin sisältö ei oo kovin hääppönen: Kivoja kuvia ja piisien sanat, mutta ei esmes mitään tarinaa levyn teosta tms. |
samsonov 18.10.2008 21:01:50 | |
---|
Maanantaina intissä taas ni ei pääse levyä omaksi heti hakemaan, mut heitin kaverille parikymppiä et ostaa mullekki lätyn. Perkele ku ois jo ne seuraavat lomat. "Peli on raakaa, mutta julmaa" |
T.N.T 18.10.2008 23:12:05 | |
---|
Maanantaina intissä taas ni ei pääse levyä omaksi heti hakemaan, mut heitin kaverille parikymppiä et ostaa mullekki lätyn. Perkele ku ois jo ne seuraavat lomat. Käske sen lähettää postissa korvalappustereoiden kanssa. T: Karvaiset sääret |
Beige Lion 19.10.2008 00:28:33 | |
---|
Käske sen lähettää postissa korvalappustereoiden kanssa. Male bonding is a beautiful thing and the sex that will follow is armageddon. |
Insuliini 19.10.2008 01:10:16 | |
---|
Anything Goesista tulee aika paljon mieleen kyllä Bruce Springsteen :) Ei se kyllä huono asia ole. Tästä biisistä mieleen tulee myös CCR. Eikä sekään ole huono asia. "Kill the body and the head will die" |
Angus 19.10.2008 02:51:09 | |
---|
EE: Stormy May Day: Oho, Angus vetää slaidilla. Taitaa olla eka kerta bändin historiassa. Vai onks joku kuullu aikaisemmin? Juu, tämä kyllä pisti ihmetyttämään :). Ensimmäinen kerta tosiaan bändin historiassa. |
Nick Bone 19.10.2008 11:42:13 | |
---|
Juu, tämä kyllä pisti ihmetyttämään :). Ensimmäinen kerta tosiaan bändin historiassa. Eikös Badlandsissa (Flick Of The Switch 1983) ollut slidesoittoa? Progressive rock is for those who cant count to four. |
rheinone 19.10.2008 11:48:42 | |
---|
Eikös Badlandsissa (Flick Of The Switch 1983) ollut slidesoittoa? Katos joo, niimpäs onkin! |
T.N.T 19.10.2008 13:00:28 (muokattu 19.10.2008 13:04:02) | |
---|
Aijaijai kun vielä huomiseen pitäisi jaksaa odottaa. Periaatteen miehenä olen pitäytynyt kuuntelemasta levyä ja olenpa muuten ylpeä siitä :) Vuosien odotus palkitaan viimein. Perjantaina (hidas) pistin äxästä ennakkotilaukseen ltd.editionin, kun viimein sain rahat kaavittua kasaan ja ihan reippaasti ennen 16.00, niin että huomiseksi pitäisi olla luukussa. Nyt alko meinaa jännittää, että mitähän sieltä on tulossa. Mitä muuten tällä "Farewell tourilla" oikein tarkoitetaan? Sitä, ettei bändi enää tee levyjä, vai sitä, että bändi ihan oikeasti pistää pillit pussiin? Itse en ainakaan halua uskoa jälkimmäistä. Tai siis keikkaileehan moni vanha bändi vieläkin, vaikkei levyjä ole tullut enää ammoisiin aikoihin. Onhan se tietenkin aika selvä juttu, että tämä on nyt se vihoviimeinen levy, mutta ei eiskadeiska saa keikkailua lopettaa :( Ainakaan ennen kuin mä olen ehtinyt nähdä ne. T: Karvaiset sääret |
Roberto 19.10.2008 14:00:26 | |
---|
Hmh.. kuuntelin levyn, ja taas tuli sama tunnelma ku kaikista Back In Blackin jälkeisistä levyistä: olisivatpa lopettaneet Bonin delattua. |
Mika Kangas 19.10.2008 15:31:30 | |
---|
Kerrankin palkkapäivä,suosikkibändin levynjulkaisu ja ensimmäinen lomapäivä osuu samaan. |
T.N.T 19.10.2008 16:36:30 | |
---|
Kerrankin palkkapäivä,suosikkibändin levynjulkaisu ja ensimmäinen lomapäivä osuu samaan. Oijoijoi. Onneksi olkoon. Mulla taas loma loppuu ja koulu alkaa. Mut ei harmita yhtään. Saampahan tehä duunia assareiden tahdissa. T: Karvaiset sääret |
rheinone 19.10.2008 16:54:13 | |
---|
Hmh.. kuuntelin levyn, ja taas tuli sama tunnelma ku kaikista Back In Blackin jälkeisistä levyistä: olisivatpa lopettaneet Bonin delattua. Oikeessa oot ettei ole Bonin aikakauden voittanutta. Mutta niimpä vain tämäkin lätty on keposesti kovin vuonna 2008 julkaistu albumi. Ei siis olis missään tapauksessa kantsunu panna pillejä pussiin Bonin delattua; Paljon hyvää kamaa on kuitenkin saatu aikaan. Kuuntelin lätyn äsken autossa. Kaikkiaan oli noin viides kerta, joten nyt uskaltaa jo listata suosikkipiisejä: Spoilin' For A Fight, Big Jack ja Money Made. Runaway Trainin ohella. |
Roberto 19.10.2008 16:57:06 | |
---|
Mutta niimpä vain tämäkin lätty on keposesti kovin vuonna 2008 julkaistu albumi. Kenelle on, kenelle ei. |
MaxDamage 19.10.2008 17:03:27 (muokattu 21.10.2008 10:14:57) | |
---|
Hmh.. kuuntelin levyn, ja taas tuli sama tunnelma ku kaikista Back In Blackin jälkeisistä levyistä: olisivatpa lopettaneet Bonin delattua. Samoilla linjoilla täälläkin. Mä myönnän että on nastaa että ukot viittivät vielä jotain kahdeksan vuoden jälkeen tehdä mutta onhan tää silti pettymys näin helvetin pitkän odotuksen päätteeks. Joo, joo mä tiedän että nyt joku teilaa mut koska kuitenkin jonkun mielestä levy on silkkaa timanttia ja "Mitä sä odotit!?? AC/DC on aina rautaa!! Älä valita, oo tyytyväinen et tekevät ees jotain! "jne.. Mun mielestä Black Icella singlebiisit on erinomaiset, pari raitaa on hyviä ja loput aika mitään sanomattomia. Levyn arvosanaksi antaisin tasan 7. Menen silti taas keikalle. Angus on kuningas ja Brian keisari. Yksi parhaista bändeistä ikinä. Kiitos ja anteeks, amen. Edit: Nyt viikon kuuntelun jälkeen nostan levyn arvosanaa aikaisemmasta seiskasta kasiin. Kestävämpi ja parempi levy kuin tylsä Stiff. |