Niklodeus 20.09.2008 09:41:13 | |
---|
Metallica - All nightmare long: Alunperin: 'Cause we hunt you down without mercy Kuultu: 'Cause we hunt you down on your birthday Aattelin aluks, että jo on paskat sanat. Kuulen ihan saman ! Luulin tähän asti että se on ''on your birthday''. Wanna-be tr0lli. |
onnenpotkuri 11.10.2008 17:45:10 (muokattu 11.10.2008 17:45:31) | |
---|
Ramones - No I Wanna Sniff Some Glue Väärin kuultu: All the kids once starved to death oikein: All the kids want something to do "Kirjoittaminen on paras tapa puhua joutumatta kesk..." - Jules Renard
"...keskoskoppiin?! Ei siis hai?" - M.net
"Mitä vittua tämä on?" - Jules Renard |
Sam Hotman 11.10.2008 19:06:09 | |
---|
Metallica - All nightmare long: Alunperin: 'Cause we hunt you down without mercy Kuultu: 'Cause we hunt you down on your birthday Aattelin aluks, että jo on paskat sanat. Toihan olis paljon parempi. Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
Araminta 12.10.2008 02:35:43 | |
---|
Musta oli aika hauska, kun frendi kuuli Neumannin "Naiselleni"-biisin kertsin näin: "Ohi kasvojeni yli mastojeni naiset meni". "Emily tries but misunderstands" |
akuankkakomppi 15.10.2008 20:54:10 | |
---|
Kuulin radiosta ekan kerran Pinkin U + Ur hand. Hieman raavin päätäni, kun tuli kertsi: "...do you really want to masturbate tonight" Häh? No, eihän sanat ihan noin mene, oikein on "You don't really want to mess with me tonight...". Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger |
Sam Hotman 15.10.2008 23:42:12 | |
---|
Testament - The Evil Has Landed. Oikein: Time to stand and deliver when evil flies our way... Väärin: Time to stand and vagina when evil flies our way... Jotenkin se vaan kuulostaa vaginalta... Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
kingdom 16.10.2008 03:22:55 | |
---|
Todennäkösesti wanha!1, mut Master Of Puppetsissa just ennen Hammettin tilusooloa James huutaa "mikspä ei?!" |
Rauzku 16.10.2008 16:53:30 | |
---|
Saattaa johtua epätarkasta kuuntelusta, mutta kuunnellesa COB:in Downfallia kohdassa 0.57 kuulostais että Allu huutais ''Latvalaaaaaa'' |
Jop1 17.10.2008 14:36:51 | |
---|
Kaikkien aikojen paras: Rölölölölölöööö. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Thet 17.10.2008 20:56:54 | |
---|
Kaikkien aikojen paras: Rölölölölölöööö. Paranoidin kertosäe? "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Credence 17.10.2008 21:22:21 | |
---|
Kaikkien aikojen paras: Rölölölölölöööö. Eikös jossakin konemusakki versiossa jostain Van Halen piisistä ole juurikin tollaisia saundeja ? Abbath doesnt feel like dancing :( |
NHR 18.10.2008 01:53:24 | |
---|
Eikös jossakin konemusakki versiossa jostain Van Halen piisistä ole juurikin tollaisia saundeja ? http://www.youtube.com/watch?v=XIJmoNjFhQ0 Siinä n. 3:10 ja siitä etiäppäin löytyy, "red alert" vissiin siinäkohtaa oikeesti sanotaan. Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
Jop1 18.10.2008 03:03:00 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=XIJmoNjFhQ0 Siinä n. 3:10 ja siitä etiäppäin löytyy, "red alert" vissiin siinäkohtaa oikeesti sanotaan. Täähän se. Sori. Unohdin rajusti laittaa mitään linkkiä (tai edes artistia!) biisiin. Oon paska. Antakaa miinusta. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Phenom991 18.10.2008 15:00:38 | |
---|
Meshuggahin Future Breed Machine: Be me, se me! tms. vrt. Semen! Semen! |
Antakaa miinusta. Ei pysty enää. Enkä varmaan antais, vaikka pystyski... ;) Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
Thet 18.10.2008 16:50:36 | |
---|
Slipknotin Psychososial biisissä hoetaan biisin nimeä kertosäkeen jälkeen. Itse kuulen monesti, että siinä lauletaan circumcision. Kuuntele vaikka itse. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Niklodeus 18.10.2008 16:54:38 | |
---|
Slipknotin Psychososial biisissä hoetaan biisin nimeä kertosäkeen jälkeen. Itse kuulen monesti, että siinä lauletaan circumcision. Kuuntele vaikka itse. Kyllä se ihan Psychosocialilta minusta kuullostaa. Wanna-be tr0lli. |
NHR 18.10.2008 17:20:52 | |
---|
Ainiin, eilen kuunneltiin jossainvälissä JuuTuupista WASPin wanhaa "L.O.V.E. Machine" -biisiä, niim mulle vasta selvis (kun luin biisin sanat netistä!), että siinä kertsin alussa lauletaanki vaan noita kirjaimia: "el ou, vii ii..." Olin aina kuvitellu, et siinä laulettais jotain tyyliin "Hello, Behe..." tai toi jälkimmäinen sana oli aina paljo epäselvempi mulle, mut heloulla alko, ihavvarmana! Että kuin tyhymä sitä ihminen voikaan olla, ku sentään jo biisin NIMESSÄ on tommonen ihan pikkunen vihje vaan... :D Aleksis-veljen seitsemän kivestä... |
Thet 18.10.2008 21:10:22 | |
---|
Kyllä se ihan Psychosocialilta minusta kuullostaa. Mutta minä kuulen sen noin välillä. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Mohla 21.10.2008 09:31:55 | |
---|
Ainiin, eilen kuunneltiin jossainvälissä JuuTuupista WASPin wanhaa "L.O.V.E. Machine" -biisiä, niim mulle vasta selvis (kun luin biisin sanat netistä!), että siinä kertsin alussa lauletaanki vaan noita kirjaimia: "el ou, vii ii..." Olin aina kuvitellu, et siinä laulettais jotain tyyliin "Hello, Behe..." tai toi jälkimmäinen sana oli aina paljo epäselvempi mulle, mut heloulla alko, ihavvarmana! Että kuin tyhymä sitä ihminen voikaan olla, ku sentään jo biisin NIMESSÄ on tommonen ihan pikkunen vihje vaan... :D Mullon yks kaveri jota kutsutaan "Diddyksi". Oon aina kuullu ton kertsin vaan, että "Hello Diddy!" Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |