HaloOfFlies 15.10.2008 21:17:39 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Live for the Moment 15.10.2008 21:42:55 | |
---|
Kummallakohan liput saisi varmemmin, netin kautta vaiko aikaisella jonottamisella? Ei ole nimittäin ennen tullut käytyä sellaisilla keikoilla, joilla on todennäköisesti liput myyty loppuun muutamassa minuutissa;) "Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen.
Maailma on erinlainen rumpalin silmin. |
Ussr 15.10.2008 22:07:31 | |
---|
Kummallakohan liput saisi varmemmin, netin kautta vaiko aikaisella jonottamisella? Joo, tätä itsekin mietin... Helsingissä varmaan Stockan Lippupalvelussa melkoinen ruuhka tällaisten lipunmyyntien alkaessa? Jos yhdistäisi molemmat, puhelin kädessä jonoon vaan. Ja vielä jonkinlainen nettiyhteys toiseen käteen. |
Marquiesce 15.10.2008 23:30:34 | |
---|
Kummallakohan liput saisi varmemmin, netin kautta vaiko aikaisella jonottamisella? No viime Iron Maidenin keikkalipun sain netin kautta, ja nopeaahan ne loppuivat nekin. Olin jonottamassa Oulun Stockmannin edustalla edellisen Metallican keikan lippua mutta en saanut. Olin muistaakseni noin sadas siinä jonossa, hieman ennen seitsemää aamulla menin. Ja se tungos/eläimellinen riehuminen kun lippuluukut avattiin olivat jotain epäinhimillisen ja kivikautisen sivilisaation meininkiä. En itse oikein tiedä mitä sitä nyt tekis. Tuo että menee puhelimen kanssa jonoon voisi olla yrittämisen arvoinen kokeilu. Go, before it's too late. |
Flash 16.10.2008 08:55:01 | |
---|
Itse olen vuosien saatossa päätynyt siihen, että netti kaikessa epävarmuudessaan on silti paras (ellei halua jonottaa tuntikausia). "Kärkkymällä" voi saada hyvänkin paikan, jos vain kärsivällisyyttä riittää (tietty kantsii puhelimella yrittää samalla myös). Ja niitä peruutuspaikkoja kantsii myös haukkana kytätä netin kautta, jos lipunmyyntipäivänä ei lykästä. Tuo kahden lipun myyntirajoitus on muuten ihan hemmetin hyvä homma. Live Music Is Better! |
lasol 16.10.2008 09:32:40 | |
---|
Jaahas provinssista suoraan Metallicaan...jos siis liput saa. ei siis, on siis |
LauriE 16.10.2008 10:27:46 | |
---|
Liput taskussa! |
dave74 16.10.2008 14:35:40 | |
---|
Eikun liittymään metallica fan clubiin. Clubilaiset ostelleet lippuja aamu kympistä alkaen tänään! |
MaxDamage 16.10.2008 20:20:37 | |
---|
Eikun liittymään metallica fan clubiin. Clubilaiset ostelleet lippuja aamu kympistä alkaen tänään Why? Hetukka nähty jo monta kertaa... No okei lievää provoa ja kohta lentää tomaatteja :D Eiköhän sen lipun tällä kertaa voiskin hankkia kun viimeeksi Poor touring me- kiertueella nähty... Vai olikohan se silloin jo Re-touring??? :D Voishan sitä käydä katsomassa miten Lars nykyään jaksaa keikan vetää. |
kamukameli1 17.10.2008 18:11:22 | |
---|
Nythän tää 2kpl/asiakas rajottaa varmaan vähän sitä kuinka nopeasti ne loppuu. Ite ajattelin yrittää saada netistä siten, että rämppää riittävän kauan ja toivoo että pääsee siitä läpi |
Metallica1983 17.10.2008 21:08:37 | |
---|
Jos esim. tänään rekisteröityy tuonne Metallican fani clubiin, niin saako sitä kautta ostettua lippuja noille ensi kesän Hartwall-areenan keikoille? |
clover13 17.10.2008 22:19:39 | |
---|
Jos esim. tänään rekisteröityy tuonne Metallican fani clubiin, niin saako sitä kautta ostettua lippuja noille ensi kesän Hartwall-areenan keikoille? Ennakkomyynti on vielä ns. päällä, joten periaatteessa ehtii. Klubin kiintiö voi tosin olla jo loppuunmyyty. En kyllä itse enää saanut lippuja, mutta se voi johtua siitä, että olen jo ostanut maksimimäärän. Tämä ei nyt varmaan kovin paljoa auttanut. |
kamukameli1 17.10.2008 23:00:39 | |
---|
Luuletteko että netistä saa hyvin lippuja? |
Luuletteko että netistä saa hyvin lippuja? Ite oon aina tilannu netist ja oon aina saanu haluamani paikat. Pitää vaa olla nopee:D If you worry, you die. If you don't worry, you die. So why worry? |
krautio 18.10.2008 02:17:29 | |
---|
Kaksi kertaa Metukan ja Hetukan nähnyt vuosina 1992 ja 2007. Riittää loppuelämäksi. t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
discominister 18.10.2008 11:10:46 | |
---|
Luuletteko että netistä saa hyvin lippuja? Itse suosittelisin kyllä lippuluukulle menoa. Netissä homma tahtoo olla aika onnenkauppaa.. |
LauriE 18.10.2008 12:25:10 | |
---|
Luuletteko että netistä saa hyvin lippuja? Kannattaa rekrytoida kaveri tai pari netin ääreen ja itse mennä jonottamaan, ja jonotuksen aikana yrittää päästä puhelimella läpi. |
kamukameli1 18.10.2008 12:57:57 | |
---|
Onko jokaiseen lippupalvelun pisteeseen varattu jokin tietty määrä lippuja? Mietin vain koska muutenhan vain jonon ensimmäiset saa liput. No kuitenkin onko kellään kokemuksia espoon isossa omenassa jonottamisesta? Jos on niin kertokaa monelta kannattaa olla paikalla |
kamukameli1 18.10.2008 19:44:33 | |
---|
Mä meinasin mennä ison omenan eteen kämppimään about 6.00. kertokaa joku kenellä on kokemusta siellä jonottamisesta että onko riittävän aikaisin? |
Tampio 18.10.2008 19:50:27 | |
---|
Mä meinasin mennä ison omenan eteen kämppimään about 6.00. kertokaa joku kenellä on kokemusta siellä jonottamisesta että onko riittävän aikaisin? Väittäisin, että 6 on tarpeeks aikaisin. Paikasta en olis niin varma. Jonkun pienemmän paikan lippupalvelu vetää varmasti vähemmän väkee. Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |