Aihe: August Burns Red 15.10 Nosturissa
1
EbnoC
17.10.2008 17:01:51

Haulla ei kyseisestä keikasta löytynyt juttua, joten näin keikan jälkeen olisi hienoa kuulla paikalla olleiden mielipiteitä?

Mielestäni meininki oli vallan mainio, mitä nyt ehkä lavalta satoi ihmisiä liikaa niskaan, mistä johtuen kiinniottajienkin määrä vähenee luonnollisesti. Keikkakokemuksia vain ei ole niin paljoa, että voisi tuota mihinkään verrata.. :)
Mitä kuuntelen Ei ole minun vika, että electrokin kuulostaa hyvältä
Lamonte
20.10.2008 16:04:57
Itseä hiukan häiritsi se, että tuommoista musaa vedetään flipflopit jalassa. Muutenkin eleet ja ulkonäkö oli vähän "emo", mutta niin kai se noilla saman genren jenkkibändeillä on nykyään. Vokalisti toimi taas toisaalta oikein hyvin ja oli rokrok.
Meno oli aika huikea keikalla. Itse seurailin keikkaa parvelta. Huomio meinasi aika ajoin siirtyä musiikista lavalta sukeltaviin kakaroihin.. :) Mutta kova oli meno.

Musiikista sitten sen verrän että hyvin paahtoivat yhteen bändin jäsenet. Hiukan tasapaksulta kuulosti biisimateriaali, mutta potentiaalia kyllä löytyy ja kyllä se ihan hyvältä kuitenkin kuulosti. Hymy iski aina kasvoille kun tuli sitä meshuggahmaista riffittelyä välissä.
En varmaan levyltä jaksaisi kuunnella mutta voisin keikalle mennä toistekin.
kyseinen
22.10.2008 09:29:46
Juu, hauska keikka oli, vaikka musiikki onkin melodiattomuudessaan mun makuun aika puuduttavaa. Kuvasin hieman:

http://www.youtube.com/watch?v=YWvA0IHuiY0
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)