Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 5 6 7 891 92 93 94 95
Tankero
11.10.2008 20:19:04 (muokattu 11.10.2008 20:19:24)
Niin viittasin tossa vähän ylempänä sinne toiseen threadiin missä puhuit Porrasta, ei sen kummempaa.

Ändös
Lauri olis muuten eilen ollut keikalla Patelassa, mutta eipä saanut lippuja.
Humppajyrä
veeka
11.10.2008 21:13:43
Katoin just tikipoksista viime ohjelman.
Sami - tontilla vasta viimeiseisessä kipaleessa jos sittenkään, pettymys
Anssi - varma perusheppu
Chisu - mitäs se lauloi, ei jäänyt mieleen
Jippu - ihana, uskaltaa heittäytyä, vaikkei aina mee kohilleen niin so!

Samista varsinkin oli kovat odotukset kun on tehty n. parikyt keikkaa kimpassa ja aina on taittunut mallikkaasti mutta ei nyt. Hermona oli selvästi, outo homma.
keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja
Epämuusikko
11.10.2008 21:43:17
Ändös
Lauri olis muuten eilen ollut keikalla Patelassa, mutta eipä saanut lippuja.

Olisin ollut samalla keikalla, mutta en osannut lukea kalenteria niin sanoin ei.

Sillä keikalla tosin oli 16" lattiatomarini. toivottavasti kelpasi, prkl...
R.I.P Oksanen
EP
11.10.2008 21:44:22
Nyt ei kyllä riitä selitykseksi enää soveltumaton sävellajikaan, aika kevyillä eväillä oltiin liikkeellä!
Onkohan tämä nyt satoa tuosta "liian pian ja liian aikaisin" -systeemistä?

..eipä tuota jaksanu ihan loppuun asti katsoa :/
Tankero
11.10.2008 22:10:00
Olisin ollut samalla keikalla, mutta en osannut lukea kalenteria niin sanoin ei.

Sillä keikalla tosin oli 16" lattiatomarini. toivottavasti kelpasi, prkl...

Siis Soittamassako?
Humppajyrä
Rokkimamma75
12.10.2008 22:52:53
Kyllä loksahti monttu auki kun kuunteli ja katto sitä Samin kohellusta - aikanaan oli tarkoitus samaan bändiin alkaa ja pidin sitä pirun kovana vetäjänä mutta nythän tuo oli suorastaan noloa, ihan alkoi hävettämään, mitä ihmettä on tapahtunut? Sälli tärisi ja vapisi, ihan ku olis jotku tiukemmat vierotusoireet päällä. Jippu taas heilu ja hillu niinku aina, tyyli näyttää siltä ettei vielä vieroitusoireisiin asti ole edes päästy. Ja tuo hinkuvinkulaulanta. voe helevetinperkele mä sanon. Meinaa pelkästä kuuntelusta tulla itelleki hyperventilaatiokohtaus.

Onneksi wanha kunnon Anssi veti juuri niiin hyvin kuin odottaa saattaa, varsinkin kun päästiin herran "leipälajiin". Että ammattilaiset vaan kunniaan, yhden hitin ihmeet pysykööt karaokessa ja seiskapäivässä.
Viinaa voi olla ilman hauskaakin.
Musiikkia korville
13.10.2008 09:33:55

Anssi oli hyvä. Bändi toimi taas helvetin hyvin!!! Mä alan olee kohta sen kitaristin fani. Äijä vetää kyllä niin komeasti ja hyvällä tyylitajulla että.
By: MK
Kyllikki
13.10.2008 11:56:50
Anssi oli hyvä. Bändi toimi taas helvetin hyvin!!! Mä alan olee kohta sen kitaristin fani. Äijä vetää kyllä niin komeasti ja hyvällä tyylitajulla että.

Olen täsmälleen samaa mieltä!

Itse asiassa, olen ollut jo kauan Ville Nurmi -fani. Fanitan tuota Villeä jopa siinä määrin, että otin toiseen pakaraanikin tatuoinnin, jossa lukee Vile Nurmi (tatuoinnin tekijällä oli luki-häiriö, mutta onneksi sain työn hinnassa hieman alennusta tuon Vile -sanan painovirheen takia).
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
veeka
13.10.2008 12:40:45

Jep ja koko bändi on niin toimiva paketti että harvoin kuulee.
Tankero
13.10.2008 13:37:46
Jep ja koko bändi on niin toimiva paketti että harvoin kuulee.

Miten niin harvoin? Kuuleehan tuota vähintään kerran viikossa.
Humppajyrä
veeka
13.10.2008 15:02:38
Miten niin harvoin? Kuuleehan tuota vähintään kerran viikossa.

Vois vaikka kuunnella joka päivä, niille vaihtuville vokalisteille ei niin väliä.
Ukko
13.10.2008 15:45:47

Mä alan olee kohta sen kitaristin fani. Äijä vetää kyllä niin komeasti ja hyvällä tyylitajulla että.

Jeps. Se on hjuva soittaja.
COVS jäsen nro 6
Epämuusikko
13.10.2008 16:15:23
Siis Soittamassako?

Niin.

mainittakoon että siis lyömäsoittimia, ei The Rumpuja. mutta hienommaltahan tuo kuulostaa silleen mystisesti ilmaistuna.
R.I.P Oksanen
Tankero
13.10.2008 16:35:52
Niin.

mainittakoon että siis lyömäsoittimia, ei The Rumpuja. mutta hienommaltahan tuo kuulostaa silleen mystisesti ilmaistuna.

Pystyrumparina onkin mukavampaa. Pääsee paremmin vosottaan. Eikö ko tapahtumassa ollut ihan ok rumparikin. Jotku on sitä kehuneet.
Humppajyrä
jjussila
13.10.2008 17:03:16

Hesarissa tms. oli keikki-ilmo, jossa hra Njurmi duoilee J. Björnisen kera....ei varmaan pöllömpää.....
..ei helev...olisko noin?.....
jjsound
13.10.2008 20:05:10
Olen täsmälleen samaa mieltä!

Itse asiassa, olen ollut jo kauan Ville Nurmi -fani. Fanitan tuota Villeä jopa siinä määrin, että otin toiseen pakaraanikin tatuoinnin, jossa lukee Vile Nurmi (tatuoinnin tekijällä oli luki-häiriö, mutta onneksi sain työn hinnassa hieman alennusta tuon Vile -sanan painovirheen takia).

Mulla on toi sama tatska. Sellanen on kuulemma kuuminta hottia tsadissa, ni hommasin myös sen. Aika monet on sen jo ottaneet. Isot pojat ties kertoa.
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
jazzmies
13.10.2008 22:10:05
Mulla on toi sama tatska. Sellanen on kuulemma kuuminta hottia tsadissa, ni hommasin myös sen. Aika monet on sen jo ottaneet. Isot pojat ties kertoa.

Mahtavaa että on hengenheimolaisia täällä!! Meillä koko perhe (minä, vaimo, lapsi ja kaksi koiraa) kantavat Vile Nurmi -tatskaa. Mentiin kaikki kerralla Kallioon Sdanissa tatuointiliikkeeseen Rock-Tatskat Ky. Meni koko lauvantaipäivä. Nyt ApoBasea menee, ja paljon!!

Uusimman Demin mukana tuli paperinukkesarja Houseband, jossa Anssi Växby on vahingossa tehty vasenkätiseksi. Kelatkaa, vasenkätiseksi :D :D :D Ostin vuosikerran lisäksi irtonumeron, ja siinäkin Anssi oli vasuri. Fidduu!! :D :D :D
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. - Kailis 2008 -
jon lord
16.10.2008 21:52:09
Kuulin juuri että meidän Purple Societyn ( joka on ollut kyllä vähän aikaa telakalla, mutta vuoden vaihteen jälkeen olisi taas aika uusien juttujen ) solisti on tässä talven aikana mukana laulamassa, vielä samassa jaksossa jossa "Hevi-ari" on mukana. No kuulepahan sekin kuinka lauletaan.
COVS jäsen N.o 3
tarmo
17.10.2008 21:12:47
Satumaatangoa vedellään... miksi oi miksi... hirveetä kakkaa.
Ihan sama.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)