Aihe: Trivium
1 2 3 4 537 38 39 40 41 42 43 44
fiftie
17.10.2008 17:45:46 (muokattu 17.10.2008 17:49:27)
Helkkarin kova levy, mutta kaikki muut biisit paitsi shoqun on tehty oikeastaan samalla kaavalla, ja tässä on vieläkin näitä rasittavia radiokertsejä. Metallicaa tämä levy ei muistuta muuten, kuin kitarasoundi on vähän samanlainen kuin Metallican Black Albumilla.
Peltsi88
17.10.2008 21:13:00
mikä vitun asenne tämä tämmönen on?

Oikea tr00-asenne. Takki...
Cipper
29.11.2008 18:09:53
Tulipa Unholyssa tsekattua Trivium ensimmäistä kertaa ja tykkäsin todella paljon. Livenä kyllä pwnaa kovaa. Olikos muita täältä todistamassa? Mitä mieltä?
Unholy oli muuten jees, mutta Trivium olisi voinut heittää pidemmänkin setin. Toivotaan että tulee pian taas Suomeen. Mastodon ja Embreach oli ainoat joita en nähnyt. Olin silloin olutta hörppimässä ja päätin skipata ne kaksi.
Last.fm/user/myslipatukka
teukka
29.11.2008 19:27:38
En ollut paikalla mutta livenä on nähty kahdesti! Vitun tiukka live bändi! Toimii.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
-J.-
29.11.2008 19:32:55
Itse pändin löysin pari viikkoa sitten The Crusade levyllä. Oikein tiukkaa settiä. Tread The Floods ja And The Sadness Will Sear ehdottomat ykköset tolta levyltä. Pitäs varmaan tuo uusin hommata heti kun fyrkkaa nasahtaa jostain.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
tiger_s
29.11.2008 20:18:12
Jep eihän se auttanut kun eturivistä todistaa kolmannen kerran trivium livenä! :)
Throes Of Perditionin aikana Paolo hyppäsi alas lavalta ja soitteli bassoa samalla kun surffaili yleisössä, sen jälkeen huomasi ranteessani olleen m&G rannekkeen ja ojenti bassonsa minulle, että ylsin rämpyttämään sitä.
Kova keikka ei muuta voi sanoa!

Triviumin jälkeen sitten meet & greet:iin ja hauskaa oli.
Travikselta kyselin milloin mahdollisesti tulevat takaisin suomeen. Sanoi, että kesällä heittäävät euroopassa joitain festarikeikkoja, mutta sen tarkemmin ei osannut luvata mitään.
http://metallica-foorumi.com
metalman?
30.11.2008 11:43:56
Kyl oli jätkät aika liekeissä helsingissä, ei meinannu enää slayerin aikana jaksaa. Setti oli aika hyvä, ite kyl olisin halunnu kuulla enemmän vanhaa mut ei tainnu aika riittää. Oisivat pojat voinu soittaa mastodonin ajanki, sen verran vähän mastodon sytytti. Jotenkin jäi harmittamaan Anthemin puuttuminen, ois varmaan ollu aika kova veto tohon.

Nii ja tiger s, tapasitko kaikki Triviumin jätkät? Jos tapasit, oon kyl äärettömän kateellinen. Oon kuullu et on pirun hyviä tyyppejä ja jalat tiukasti maassa.
Jeejee
Niklodeus
30.11.2008 11:55:46

Tiger_s miten pääsit meet & greettiin, ja surffailiko basisti muka siellä ? Itse en nähnyt.
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
tiger_s
30.11.2008 13:26:52
Triviumworldin kautta sain m&g rannekkeet, jolla pääsi tapaamaan koko bändin heti kun jätkät oli settinsä vetäneet. Sama homma oli black crusade kiertueellakin, paitsi, että tällä kertaa m&g oli pidempi.
Jätkät on ihan tajuttoman mukavia kavereita, juteltiin jenkkifutiksesta aina kitaroiden livenä paskaksi laittamiseen asti. Juttu luisti hyvin ja hauskaa oli! Suosittelen liittymään triviumworldiin!
Matt kyseli minulta osasiko sanoa ''miten menee'' ja ''vitun siistiä'' selvästi lavalla ja kohta opetinkin uuden sanan hänelle: http://www.youtube.com/watch?v=OiYDg-8UH4k

Paolo hyppäsi Throes Of Perditionin aikana eturiviin ja siitä nostivat sen ilmaan. Turvamiehet syöksyi heti paikalle ja pitelivät jaloista kiinni, että ei koko mies katoa yleisön sekaan.
http://metallica-foorumi.com
Niklodeus
30.11.2008 13:35:46

Triviumworldin kautta sain m&g rannekkeet, jolla pääsi tapaamaan koko bändin heti kun jätkät oli settinsä vetäneet. Sama homma oli black crusade kiertueellakin, paitsi, että tällä kertaa m&g oli pidempi.
Jätkät on ihan tajuttoman mukavia kavereita, juteltiin jenkkifutiksesta aina kitaroiden livenä paskaksi laittamiseen asti. Juttu luisti hyvin ja hauskaa oli! Suosittelen liittymään triviumworldiin!
Matt kyseli minulta osasiko sanoa ''miten menee'' ja ''vitun siistiä'' selvästi lavalla ja kohta opetinkin uuden sanan hänelle: http://www.youtube.com/watch?v=OiYDg-8UH4k

Paolo hyppäsi Throes Of Perditionin aikana eturiviin ja siitä nostivat sen ilmaan. Turvamiehet syöksyi heti paikalle ja pitelivät jaloista kiinni, että ei koko mies katoa yleisön sekaan.

Aa.. Hienoa, hienoa.
,,/ Niklodeusum Darknium ,,/
jannu
30.11.2008 23:52:49 (muokattu 30.11.2008 23:53:33)
mikä vitun asenne tämä tämmönen on?

No se on kato tää hevipalstan (ja joo koko mnetin) asenne, että mihin vaan ketjuun voi tulla kertomaan suureen ääneen että vihaa just sitä ketjun otsikossa mainittua asiaa, jota fanboyt kuorossa ylistää siinä keskinäisen perseennuolemisen lomassa.

Itsehän en voi sietää Triviumia ja se vähän mitä keikkaa näin torstaina, oli todella vastenmielistä ja vaivaannuttavaa. Mutta se ei myöskään ollut multa millään tavalla pois, koska sen kolme varttia vietti ihan lupsakasti salin ulkopuolella päihtymisen merkeissä.
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!"
metalman?
02.12.2008 15:24:37
Toi on kyl aika perusmeininkiä tollanen. Monien troo metal fanien mielestä kaikki musiikki joka on 80-luvun jälkeen tehtyä, on emoa. Toihan ei sinänsä pidä paikkansa ja täytyy sanoa että mun yks kaveri, joka kuuntelee just Slayeriä, Testamenttiä, Annihilatoria, Kreatoria, Carcassia yms. ja aina haukkunu triviumia ja muuta saman tyylistä musiikkia sano unholy alliancen jälkeen et Trivium oli hyvä. Olis ihan kiva jos joku joka haukkuu Triviumia istuis alas ja kuuntelis yhen levyn tai keikan ja sitten sanois mielipiteen. Sillon ei enää haittais vaikka sitä haukkuis paskaks jos on sitä mieltä. Mut joo, tossa oli mun vuodatus. Kiittimo.
Hiekkaharjun Hendrix
02.12.2008 15:36:53
No uskaltaisin sanoa, että suurin osa näistä arvostelijoista (joihin itse kuulun) on kuullut tätä yhtyettä ihan riittämiin kertoakseen mielipiteensä. Sen verran tunnetusta bändistä on nyt kuitenkin kyse. Radiossa soitetaan varsin usein sitä uutta(?) levyä.

Onhan jannuilla pari ihan menevääkin kappaletta, mutta pidemmän päälle varsin puuduttavaa kuunneltavaa. No, itseäni ei oikeastaan koskaan ole kiinnostanut tämä uudempi hevanderi, joten olen hieman huono siten arvioimaan tätäkin bändiä.
"Laughter is loud when he tells nigger jokes with his mouth full of banana"
Sam Hotman
02.12.2008 15:41:30
Bändillä on muutamia ihan hyviä kappaleita, mutta suurimmasta osasta en piittaa ollenkaan. Keikka oli kyllä kova. Energinen lavashow ja muutenkin kova meininki siellä oli. Musiikki on vaan vähän niin ja näin sitten. Kaverit ovat myös hyviä soittamaan. Voisi sanoa että hyvä bändi joka tekee huonoa musiikkia. Ne turhat fuck fuck fuckit olisi voinut se laulaja jättää lavalla pois.
Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766
makezu91
23.12.2008 12:26:14
Itsekkin vihasin Triviumia pari vuotta sitten sydämeni pojasta, kunnes tapasin tyttöystäväni joka tutustutti minut tarkemmin tähän loistavaan bändiin. Nyt on kolme kertaa nähty livenä ja Unholyn keikka oli mielestäni parhain Triviumin keikka mitä olen nähnyt ja Matti sekä Paolo kehuivat muijan tekemää Trivium suomenlippua lavalta. Tampereen meet&greetissä tuli oltua ja helvetin mukavia tyyppejä olivat.
ihQd44
jannu
24.12.2008 01:20:21
Itsekkin vihasin Triviumia pari vuotta sitten sydämeni pojasta, kunnes tapasin tyttöystäväni joka tutustutti minut tarkemmin tähän loistavaan bändiin. Nyt on kolme kertaa nähty livenä ja Unholyn keikka oli mielestäni parhain Triviumin keikka mitä olen nähnyt ja Matti sekä Paolo kehuivat muijan tekemää Trivium suomenlippua lavalta. Tampereen meet&greetissä tuli oltua ja helvetin mukavia tyyppejä olivat.

Pöh, jätkä tykkää bändistä vaan kun oot niin in lööv. Sit heti jos menee poikki, alat kuitenkin vihata sitä.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
Painajaismainen
02.04.2009 11:10:58
Nostellaanpa.

Pari kertaa olen uuden levyn kuunnellut Spotifysta ja joo-o, parempaan päin tämä bändi on menossa. Vokaalit on erittäin jees ja soittopuoli kondiksessa, mutta jotain tästä vielä minusta puuttuu. En vain osaa sanoa, että mitä. Ihan kuunneltava lätty.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
problemwithyou
18.04.2009 17:16:36
HAHAHAHAHAHAHA! Trivium on kerrassaan paska. Levyllä menee hyvin soitot ja karjunnat mutta livenä!!! EI HUOH ---->http://www.youtube.com/watch?v=0oUTwTZ61XI Kyllä on tullu naurettua tollekki ihan vääränä. Ja Shogun on täysin pilalla, kaikki samanlaisia piisejä, Throes of perdition ja The Calamity kuulostaa lähes samalta ja toi laulu on kaikkein rasittavinta. Hyvin se kyllä karjuu tos Ascendancyllä muttei enää sen jälkeen ku rupes harrastaan puhtaita vokaaleja.
Takaiskut kasvattavat luonnetta.
Kerpele
18.04.2009 19:27:39
problemwithyou: HAHAHAHAHAHAHA! Trivium on kerrassaan paska. Levyllä menee hyvin soitot ja karjunnat mutta livenä!!! EI HUOH ---->http://www.youtube.com/watch?v=0oUTwTZ61XI Kyllä on tullu naurettua tollekki ihan vääränä. Ja Shogun on täysin pilalla, kaikki samanlaisia piisejä, Throes of perdition ja The Calamity kuulostaa lähes samalta ja toi laulu on kaikkein rasittavinta. Hyvin se kyllä karjuu tos Ascendancyllä muttei enää sen jälkeen ku rupes harrastaan puhtaita vokaaleja.

Nykyään Corey, toinen kitaristi, laulaa suurimman osan karjumisista livenä kun Mattilta ei lähde.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)