Tietysti Pauligin 17.10.2008 12:16:20 | |
---|
Denis Leary-jakso oli ensikosketukseni. Denis Leary olikin ensimmäinen näissä Comedy Centralin roasteissa. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Wolfgang 17.10.2008 12:40:53 | |
---|
Katoin Pamela-jakson. Hirveetä kuraa... Nolotti Tommy Leen puolesta. Paskoja juttuja ja huonoa vittuilua, jonka kohde joutuu kohteliaasti nauramaan mitä dorkemmilla jutuille ettei vaan pidettäis tiukkapipona. Don't think twice it's all right. |
aivokuolio 17.10.2008 12:41:08 | |
---|
Hoho, eilisessä Flavor Flav -roastissa oli aika hämmentävä se Kimmelin Chris Benoit -läppä. En tiedä oliko se hauska, vai ainoastaan mauton ja typerä. Mun mielestä se oli noita kaikkea kolmea. |
Painajaismainen 17.10.2008 14:54:08 | |
---|
Eilinen Flav-jakso oli aika kova. Tipuin sohvalta sen Chris Benoit-läpän takia, mutta sitten tajusin että se oli oikeasti ehkä vähän liian loukkaavaa settiä. Flav otti morkkaukset hyvin vastaan, tyyppi osaa näemmä nauraa itselleen. Snoopilla näytti myös olevan erittäin hauskaa. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Bacchus 17.10.2008 15:13:08 | |
---|
Katsoin eilisen shatner-episodin ja ei voi muuta sanoa, kuin että käy äijää sääliksi. Mistä lähtien vammaisille on muka saanut nauraa? Varsinkaan jenkkilässä? Lisäksi jotkin vieraista olivat luokattoman huonoja (köh..Farrah..khrm..). Minusta siinä ei ole mitään hauskaa/oivaltavaa/viihdyttävää että huudetaan toisille telkkarissa fakjuuta. Olihan seassa kyllä hyviäkin läppiä, tykkäsin erityisesti Ben Stillerin videokirjeestä. Eli pidät siitä, että homot ja pedofiilit rinnastetaan toisiinsa?;) Osa läpistä on kyllä melko kehnoja, mutta suurin osa erittäin hyviä. Kaikista yllättävintä on se, että tekopyhää poliittista korrektiutta ihannoivassa Jenkkilässä voi yleensäkään esittää noin ronskeja vitsejä. I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter |
geeza 17.10.2008 15:14:01 | |
---|
Se Carrot Topin peilibongi tiputti. You want the shity beef? |
Painajaismainen 17.10.2008 15:31:55 | |
---|
Se Carrot Topin peilibongi tiputti. Flav-jaksossa? Mikäs toi oli, meni ilmeisesti ohi kun kävin hakemassa leipää keskenkaiken. =) "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Pylkkänen 17.10.2008 17:06:46 | |
---|
Nythän tuo eilinen näkyy uusintana. Ei oo pätkitty lainkaan... Tuosta varmaankin joku vielä älähtää. Viikset miehen tekee! |
Itse Flav oli kyllä todella huono, Snoop kenties paras. Interstellar overdrive. |
HaloOfFlies 17.10.2008 19:09:58 | |
---|
Itse Flav oli kyllä todella huono, Snoop kenties paras. Brigitte Nielsen oli perseestä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Soma city ward 17.10.2008 19:13:58 (muokattu 17.10.2008 19:15:14) | |
---|
Itse Flav oli kyllä todella huono, Snoop kenties paras. Oli muuten tosi väsynyttä settiä Flavin läpät. Tosin siltä en kyllä mitään odottanukkaan, ku sen verran tiesin etukäteen tyypistä, että aika ärsyttävä se on. Muutenhan toi oli hyvä, mutta toi Shatner roasti aiheutti kyllä paikoittain melkoista huutonaurua. Periaattessa paljon helppoa huumoria, tosin vaatii ehkä vähän tuntemusta henkilöistä, mutta tarpeeksi härskisti esitettyä toimii ainakin meikäläiselle. Täytyy kyllä kattoo toi Pamela jakson uusinta, ku missasin sen ekan esityksen. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
Novac 17.10.2008 20:49:51 | |
---|
Ihan loistava ohjelma! Oon kolme kertaa kattonu, ja aina jaksanu jotenki yllättyä. Lähinnä siitä että jenkeissä uskalletaan heittää noin ronskia läppää. Ja aika hyvää dissausta heittävät, vaikka vaikuttaakin hyvin pitkälti käsikirjoitetulta. mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö" |
Dunga 17.10.2008 20:53:05 | |
---|
Brigitte Nielsen oli perseestä. Juu, ei oikein lähtenyt. Enemmän se lämmittää, kun joku "ei-koomikko" heittää hyvää läppää, kuin nämä vanhat kehäraakit iskee niitä ilmiselviä läppiä. Betty White oli Shatnerissa hyvä. Interstellar overdrive. |
Painajaismainen 18.10.2008 12:43:33 | |
---|
Tänään tulee Flav-jakso illan varsinaisen jakson jälkeen. Ovat ilmeisesti siirtäneet vähän parempaan ajankohtaan uusinnat. Kuka on tämänillan vieras? "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Dunga 18.10.2008 13:23:30 | |
---|
Tänään tulee Flav-jakso illan varsinaisen jakson jälkeen. Ovat ilmeisesti siirtäneet vähän parempaan ajankohtaan uusinnat. Kuka on tämänillan vieras? Uusintoja nuo molemmat ovat, Shatner ja Flav. Ei taida tulla tällä haavaa enempää roasteja. Interstellar overdrive. |
geeza 18.10.2008 14:27:09 | |
---|
Itse Flav oli kyllä todella huono, Snoop kenties paras. Munmielestä jäätee oli kanssa kova. Siis OG tottakai. You want the shity beef? |
Bluesmies 18.10.2008 14:45:19 | |
---|
Munmielestä jäätee oli kanssa kova. Siis OG tottakai. Mutta kyllä Lisa Lampanelli oli paras. |
Tuspekistan 18.10.2008 20:21:50 | |
---|
Mutta kyllä Lisa Lampanelli oli paras. Oikea mielipide. En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Painajaismainen 18.10.2008 22:18:07 | |
---|
Uusintoja nuo molemmat ovat, Shatner ja Flav. Ei taida tulla tällä haavaa enempää roasteja. Aijaa. No täytyy kattoa tuo Shatner kuitenkin. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Painajaismainen 18.10.2008 22:18:07 (muokattu 18.10.2008 22:18:30) | |
---|
Tuplat hmph. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |