loosah 14.10.2008 14:05:39 | |
---|
Kun 5v ikuisena tykästyin The Shadowsin musiikkiin, halusin itselleni silmälasit koska Hank Marvinillakin sellaiset on. Mitäpä niitä hankkimaan, kun näkö kuitenkin on hyvä. heh heh...Hemmetin hyvä! Onneks kukaan ei oo diggailu noin paljon def leppardin rumpalia... GIGO |
Nelikielipiru 14.10.2008 14:13:48 | |
---|
heh heh...Hemmetin hyvä! Onneks kukaan ei oo diggailu noin paljon def leppardin rumpalia... ÄHÄHÄÄHÄHÄ! Sori röllö mut viikon jäätävin iski, plussan saat tästä hyvästä. 31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon. |
aivokuolio 14.10.2008 15:49:01 | |
---|
11-kesäsenä piti saada piilokalju kun Metallican jätkilläkin oli. Eihän se kauheen hyvältä näyttäny semmosen korviin asti yltävän rippikoulujakauksen kanssa. |
magister 14.10.2008 17:53:33 | |
---|
Mitä V*TTUA noi _ala_viivat_on_niikus_? "lausutaan ilman taukoja sanojen välissä" ?, laahaten. Mun tulkinta. Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä. |
-J.- 14.10.2008 21:16:50 (muokattu 14.10.2008 21:17:26) | |
---|
Ostin viidennellä luokalla Eminemin levyn, diggasin sitä ja menin sitä vielä kavereille kehumaan. E: Näiltä kavereilta olin sitä tosin kuullut =) Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
slipkorn 14.10.2008 21:45:54 | |
---|
Ostin viidennellä luokalla Eminemin levyn, diggasin sitä ja menin sitä vielä kavereille kehumaan. E: Näiltä kavereilta olin sitä tosin kuullut =) Noh, Eminemhän on oikeasti lahjakas kaveri. Ainakin Marshall Mathers LP on vitun hyvä levy. |
BassLass 14.10.2008 22:04:56 | |
---|
Mitä V*TTUA noi _ala_viivat_on_niikus_? Sanat sanotaan painolla. _TÄÄ_HUUDETAAN_NIIN_ETTÄ_VARMANA_MENEE_KAALIIN_ |
ode47 14.10.2008 22:41:31 | |
---|
Itse ostin Pikku-G:n levyn sinne Children Of Bodomien ja Maideneiden sekaan :)) Tosin, se lensi vuoden pääst roskiin kun ei ollu enää _IN_. |
Milkop 14.10.2008 23:11:52 | |
---|
Nyt kun on näitä hiphop -ja räppitunnustuksia tullut, niin ehkä sitten minäkin. Aikoinaan tuli nimittäin lauottua täysin vakavissaan, että räppi on paskinta mitä mustat ovat ikinä keksineet. Kai se oli sitä typerää hevariuhoa tai muuta vastaavaa, mutta kyllä moiset kommentit hävettävät nyt aivan pirusti. Onneksi tuli sittemmin ymmärrettyä tämänkin musiikkityylin hienous, hip-hop kun on parhaimmillaan aivan perkeleen hienoa musiikkia. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
sub zero 15.10.2008 00:31:49 | |
---|
Nyt kun on näitä hiphop -ja räppitunnustuksia tullut, niin ehkä sitten minäkin. Aikoinaan tuli nimittäin lauottua täysin vakavissaan, että räppi on paskinta mitä mustat ovat ikinä keksineet. Kai se oli sitä typerää hevariuhoa tai muuta vastaavaa, mutta kyllä moiset kommentit hävettävät nyt aivan pirusti. Onneksi tuli sittemmin ymmärrettyä tämänkin musiikkityylin hienous, hip-hop kun on parhaimmillaan aivan perkeleen hienoa musiikkia. mäkin aikanaan dissasin suomalaista iskelmää. mutta jotain teiniangstiahan sekin vain oli. nyt henkisen kyspsyyden saavutettuani tajuan, että oikeasti suomalainen iskelmä on just sitä parasta musiikkia. menee ihan kirkaasti biitlesistä ja pink floidistakin ohi. siinä on sitä taidetta ja näkemystä ja tunnetta ja virtuositeettia. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
Jop1 15.10.2008 00:35:27 | |
---|
Nyt kun on näitä hiphop -ja räppitunnustuksia tullut, niin ehkä sitten minäkin. Aikoinaan tuli nimittäin lauottua täysin vakavissaan, että räppi on paskinta mitä mustat ovat ikinä keksineet. Kai se oli sitä typerää hevariuhoa tai muuta vastaavaa, mutta kyllä moiset kommentit hävettävät nyt aivan pirusti. Onneksi tuli sittemmin ymmärrettyä tämänkin musiikkityylin hienous, hip-hop kun on parhaimmillaan aivan perkeleen hienoa musiikkia. Heh. Jossain vaiheessa oli vähän tällainen vaihe. En varsinaisesti kovaan äänen kertonut jostain räpin paskuudesta, mutta yleensäkin katsoin kaikkia muita musiikki genrejä, paitsi hevii, alaspäin. Nykyään onkin eräs loistava "inside-läppä" muutaman kaverin kesken kuva hevi-arista "Hevi on parasta"-paita päällä. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
spinningthingintheceiling 15.10.2008 15:20:53 | |
---|
jep, varsinkin 80- luvun old school räppi kuuluu ihan suosikkeihin ja samaten 90-luvun alun gangstailut. Mut jottei nyt ihan offtopiciks mene niin olen joskus ylä-asteella kirjoitellut kouluvihkojen sivut angsteissani täyteen kokonaisia Sentencedin biisejä...en tiedä onko se noloa mut tuntuu jotenkin tyhmältä nyt. Ja olin aina et vauu tää on totuus..mut kyl se autto toisaalta. Ku oli niin huono olo. yh. |
sub zero 15.10.2008 15:28:30 (muokattu 15.10.2008 15:29:02) | |
---|
zxcv huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
zxcv Ei se nyt niin noloa ole voinut olla, ettet kehtaa nimimerkinkään takaa tunnustaa... GIGO |
LamaAjanElvis 17.10.2008 12:09:22 (muokattu 17.10.2008 12:10:03) | |
---|
Eipä kyllä nolota enää oikein mikään. Kaikki menee räpistä reggaen kautta klassiseen ja hevistä (kasari/örinä/välimuodot) rockabillyyn, bluesiin, rokkiin ja brittipoppiin. Ei se ole siitä genrestä kiinni. On hyviä ja paskoja biisejä. Aina kuitenkin itseni jonkin sortin rokkariksi ajatellut, mutta siinä ohella kuunnellut kaikkea mikä kuulostaa hyvältä. Joskus ylä-asteella meinasivat nämä juuri jotain "uutta" löytäneet lökäpöksyt pilata minunkin kuvan rap/hiphop/nyky-R&B-musasta tällä ylimielisellä "ollaan vitun kovia gangstoja ja vittuillaan kaikille muille"-touhulla. Ihan saman tekivät myöhemmin kaljahewionparastahaistakaavittuhomot-porukka. Oikeastaan minua vituttaa ihan jokainen ääriryhmä musiikissa ja kaikessa muussakin ihan tuonne lähtöleireihin asti. Sormet lähtee saundista.
"So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Jop1 17.10.2008 14:35:08 (muokattu 17.10.2008 14:35:18) | |
---|
Eipä kyllä nolota enää oikein mikään. Kaikki menee räpistä reggaen kautta klassiseen ja hevistä (kasari/örinä/välimuodot) rockabillyyn, bluesiin, rokkiin ja brittipoppiin. Ei se ole siitä genrestä kiinni. On hyviä ja paskoja biisejä. Aina kuitenkin itseni jonkin sortin rokkariksi ajatellut, mutta siinä ohella kuunnellut kaikkea mikä kuulostaa hyvältä. Joskus ylä-asteella meinasivat nämä juuri jotain "uutta" löytäneet lökäpöksyt pilata minunkin kuvan rap/hiphop/nyky-R&B-musasta tällä ylimielisellä "ollaan vitun kovia gangstoja ja vittuillaan kaikille muille"-touhulla. Ihan saman tekivät myöhemmin kaljahewionparastahaistakaavittuhomot-porukka. Oikeastaan minua vituttaa ihan jokainen ääriryhmä musiikissa ja kaikessa muussakin ihan tuonne lähtöleireihin asti. Aamen! Virhe! jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Velli 17.10.2008 21:14:15 | |
---|
Itse ostin Pikku-G:n levyn sinne Children Of Bodomien ja Maideneiden sekaan :)) Tosin, se lensi vuoden pääst roskiin kun ei ollu enää _IN_. Hahaha, pootomin ja Maidenin levyjä hyllyssä hahaha ;). |
Mook 17.10.2008 21:51:10 | |
---|
- ensimmäinen lempibiisi oli Kaksi vanhaa tukkijätkää, koska se oli isän lemppari - Dingoa fanitin. Seinät olivat täynnä Dingo-julisteita, pääasiassa Suosikista. Löytyi pitsihansikas ja Dingo-paita. Onneksi olin liian nuori keikoille. Vasta paaaljon myöhemmin tajusin, että ne menivät sinne autiotaloon nussimaan. - Modern Talking-hysteriani, olen kerran jopa tapellut Modern Talkingin puolesta. Taisi vaan sanomat mennä "vähän" ohi, mutta minkä mahtoi kun se vaan kuulosti niin hyvältä: http://www.youtube.com/watch?v=5hVq3vSKOiU Ei meinaan ole ihan kaikkein optimistisimmat sanat tuossa biisissä. Hankala triviakysymys: mikä on eniten levyjä myynyt saksalaisbändi? |
Iba666 18.10.2008 12:32:34 | |
---|
- Hankala triviakysymys: mikä on eniten levyjä myynyt saksalaisbändi? Oisko Scorpions? emt... en tiä onko tämä niin noloo mutta oon ainut kellä on iron maidenin paita meidän luokalla ja muut kuuntelee räppiä |
Lenoldinho 18.10.2008 15:55:28 | |
---|
Tunnustan pitäneeni Kelly Osbournen Shut Upista kun olin toisella luokalla. Ampukaa. http://www.mikseri.net/lenno |