L.C.F 13.02.2004 09:40:26 (muokattu 22.02.2004 23:39:09) | |
---|
Tjoo, säälikää sen verra et ei mitää suoraa vittuilua jookos :)..? Aattelin kokeilla mitä mieltä te arvon naiset ja herrat ootte tästä kappaleesta, mut olkaa hyvät! Kuolleen Syleily 1. kun kävelet yksin metsään pimeyden valtaamaan, voit kuulla kuiskeen kuolleiden.. Voit kuulla niiden kutsuvan sinua syvemmälle pimeyteen.. 2. He eivät halua ruumistasi, eivät vertasi eikä sieluasi.. He haluavat tuntea lämmön, läheisyyden ja rakkauden.. He haluavat yhden halauksen.. Chorus: Pakosi on turha, tuhoon tuomittu.. Mitä enemmän juokset, sitä lähemmäs kuolemaa tulet.. 3. kuolleen kylmä syleily, kuvottavalta saattaa kuulostaa, sen jälkeen tunnet vain kylmyyttä.. sen jälkeen et tuntea voi rakkautta sen lämpöä sitä läheisyyttä jäätä on aina sydämesi hautaasi asti ja läpi ikuisuuden.. EDIT. typoja korjailin vihdoinkin... "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
Jani The Rock 13.02.2004 10:20:11 (muokattu 13.02.2004 10:21:25) | |
---|
Biisin idea on todella jees. Eikä sanoituskaan ole mitenkään huono, hiukan lyhykäinen ehkä kuitenkin. Kakkossäkeistöhän on perhana peräti loistava. Mutta kun tää on kuitenkin aika romantic (necromantic?), niin jotenkin tuo "kuvottava" -sana tökkäsi silmään. Ehkä se kandeisi muuttaa. Rough and tough and plenty mean. |
L.C.F 13.02.2004 11:33:21 | |
---|
Biisin idea on todella jees. Eikä sanoituskaan ole mitenkään huono, hiukan lyhykäinen ehkä kuitenkin. Kakkossäkeistöhän on perhana peräti loistava. Mutta kun tää on kuitenkin aika romantic (necromantic?), niin jotenkin tuo "kuvottava" -sana tökkäsi silmään. Ehkä se kandeisi muuttaa. Jesss!!! Mahtavaa, mun sanotuksesa oli kerranki jopa jotain hyvää!!!! JESSS!!! Nyt mä leijun koko loppu päivän tuosta sun kommentista :)! Kiiiittoooosss!! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
L.C.F 14.02.2004 15:46:48 | |
---|
HEeei, ei tästä tuu ny yhtää mittää, mä hakluun lisää kehuja :)! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
no, aihe on todella ihastuttava ja hyvä. sanoitukset taas...ihan hyvät, tuo todella hieman töksähtää tuo kuvottava ja muutenki kirjoittaisin ehkä pikkiriikkisen erillailla, mutta silloin se ei olisi sinun kirjoittamasi:) eli ihan ok "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
PlasmaDemon 14.02.2004 23:03:11 | |
---|
Tjoo, säälikää sen verra et ei mitää suoraa vittuilua jookos :)..? Aattelin kokeilla mitä mieltä te arvon naiset ja herrat ootte tästä kappaleesta, mut olkaa hyvät! Kuolleen Syleily 1. kun kävelet yksin metsään pimeyden valtaamaan, voit kuulla kuiskeen kuolleiden.. Voit kuulla niiden kutsuvan sinua syvemmälle pimeyteen.. 2. He eivät halua ruumistasi, eivät vertasi eikä sieluasi.. He haluavat tuntea lämmön, läheisyyden ja rakkauden.. He haluavat yhden halauksen.. Chorus: Pakosi on turha, tuhoon tuomittu.. Mitä enemmän juokset, sitä lähemmäs kuolemaa tulet.. 3. kuolleen kylmä syleily, kuvottavalta saattaa kuulostaa, sen jälkeen tunnet vain kylmyyttä.. sen jälkeen et tunnea voi rakkautta sen lämpöä sitä läheisyyttä jäätä on aina sydämmesi hautaasi asti ja läpi ikuisuuden.. Koska säki oot nii pirun aktiivisesti aina kommentoinu mun sanotus yrityksiä niin kommentoidaanpas vähän takaisin. =) -Tekstin suoraviivaisuus on ihan hyvä asia, koska jotkut tekstit ovat turhan pitkiä tai turhan monimutkaisia esitettäväksi jos ajattelee esim. Niskalaukauksen lintu- kappalta esitettäväksi livenä. -Sanoituksesi sopisi pienellä fiksailulla hyvin ns. syksitely heviksi esim. Ajattara tyyliin vedetyksi ja onko tämä nyt hyvä asia voi jokainen päätellä itse aivoillaan. -Tekstissäsi paistaa vähän liikaa läpi se ettei siinä ole tarpeeksi riimejä ja teksti vaikuttaa suh koht. äkkiä tehdyltä ,MUTTA KUN VÄHÄN KORJAILEE NIIN SAISI AIKAAN HYVÄN HEVIBIISIN. -Toisaalta ei riimitelty teksti toimii joskus todella hyvin, mutta harvat silti riimiteltyjä paremmin. Annan tekstistä sinulle 6½ pistettä.... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
L.C.F 15.02.2004 09:39:23 | |
---|
tack so mycket... Noista kommenteista :)! oon muute helevetin hyvä ruotsisa :) "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
NHR 15.02.2004 20:56:13 | |
---|
Harvemmin nämä synkistelyt meikäläiselle "putoavat", mutta kyllä tämä oli minusta hyvä. Jotenkin positiivinen meininki synkästä tunnelmasta huolimatta, kun kuolleet eivät yllättäen haluakaan elävälle mitään pahaa. Pari kirjoitusvirhettä löytyi: sen jälkeen et tunnea voi rakkautta Siis "tuntea", ihan vilpitön kirjoitusvirhe varmaankin kyseessä... jäätä on aina sydämmesi "Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää." ;) Muuten ihan kelvollista sanankäyttöäkin minun mielestäni. Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal |
L.C.F 17.02.2004 18:58:26 | |
---|
Harvemmin nämä synkistelyt meikäläiselle "putoavat", mutta kyllä tämä oli minusta hyvä. Jotenkin positiivinen meininki synkästä tunnelmasta huolimatta, kun kuolleet eivät yllättäen haluakaan elävälle mitään pahaa. Pari kirjoitusvirhettä löytyi:
Siis "tuntea", ihan vilpitön kirjoitusvirhe varmaankin kyseessä...
"Yhteen sydämeen ei mahdu kahta ämmää." ;) Muuten ihan kelvollista sanankäyttöäkin minun mielestäni. Tjoo, hyvä ku ilmotit noista virheistä! En ite huomannukkaa ollenkaa! Mut tuo oliki hyvä opetus et yhteen sydämeen ei mahu kahta ämmää ;)! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
wandatexas 18.02.2004 09:11:53 | |
---|
-Tekstissäsi paistaa vähän liikaa läpi se ettei siinä ole tarpeeksi riimejä ja teksti vaikuttaa suh koht. äkkiä tehdyltä , -Toisaalta ei riimitelty teksti toimii joskus todella hyvin, mutta harvat silti riimiteltyjä paremmin. .... no mun täytyy tohon sano, että se ettei biisi ole riimeissä ei mun mielestä tulis eikä saakkaan vaikuttaa biisin hyvyyteen. eihän runouskaan ole välttämättä riimiteltyä. ja jos biiseissä ei ole riimejä tarkoitus käyttää läpi biisin niin ne kannattaa jättää lähes totaalisesti pois (munmielipide), koska se monesti sekoittaa kuuntelijan ajatusta. jos korva tottuu että riimejä tippuu ensimmäisen säkeen ajan, on aika häiritsevää kun loppu kappaleessa niitä ei enää tipu. L.C.F on taitavasti tehnytkin niin tässä biisissä. tosin toinen säe menee riimien puolell, mutta ei niin selvästi, että se häiritsisi. kannattaa ehdottomasti jatkaa suomeksi kirjoittamista.. todella hienoja kuvia maalaileva biisi.. *halit* hulluus on hyve, jonka vain nerot omaavat |
L.C.F 19.02.2004 15:50:00 | |
---|
no mun täytyy tohon sano, että se ettei biisi ole riimeissä ei mun mielestä tulis eikä saakkaan vaikuttaa biisin hyvyyteen. eihän runouskaan ole välttämättä riimiteltyä. ja jos biiseissä ei ole riimejä tarkoitus käyttää läpi biisin niin ne kannattaa jättää lähes totaalisesti pois (munmielipide), koska se monesti sekoittaa kuuntelijan ajatusta. jos korva tottuu että riimejä tippuu ensimmäisen säkeen ajan, on aika häiritsevää kun loppu kappaleessa niitä ei enää tipu. L.C.F on taitavasti tehnytkin niin tässä biisissä. tosin toinen säe menee riimien puolell, mutta ei niin selvästi, että se häiritsisi. kannattaa ehdottomasti jatkaa suomeksi kirjoittamista.. todella hienoja kuvia maalaileva biisi.. *halit* Taati! Mähä oon jo kohta ylpee itestäni ku on tullu noin hyviä mielipiteitä :)! Mutta pitää lähtee taas rustaan sanotuksia jos sais niistäki hyviä kehuja :)! "This shithole would be much more tolerable if everyone was dead." |
CaRRion__ 26.02.2004 09:30:50 (muokattu 26.02.2004 09:31:09) | |
---|
Saat lisää kehuja :P Pidän tästä! Jatka samaan malliin! "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
routa 26.02.2004 20:43:31 | |
---|
muuten mie soittelin tohon melodian....ja se kuulosti ihan pirun hyvältä....noi sanat jää päähän minä kylvän kuolemaa ja kasvatan kaaosta.... |