Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 538 39 40 41 42122 123 124 125 126
Nolte
11.10.2008 22:04:29
No voi että Pierre. Mites sitä englannissa sanottiinkaan ranskalaisten miesten seksuaalisesta suuntautumisesta? Ja monsieur, olen naimisissa.

Kulissiliitto! Vanha kikka...

:)
meiän bändin paras rumpali
markkuliini
12.10.2008 10:43:32

Tyttöystävä löytänyt kaksoisolennon kun Markkuliini on koko ajan keikoilla....hups!

No ei kai sitä saman näköistä pitäis. Vaihtelun vuoksi joku lyhyt blondi.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Kailis
13.10.2008 01:35:12

Kulissiliitto! Vanha kikka...

:)

Ei. Työkseni rakennan kulisseja, ja duunissa teknisiä vaihtoja kutsutaan kikoiksi.
Lisäksi olen hillittömän komea (jos ei tullut aikaisemmin mainittua), vitun kova rumpali ja armoton naistenmies. Mä oon äijempi kuin susta voi millään harjoittelulla ikinä tulla =D
Tindrum
13.10.2008 09:19:43
Ei. Työkseni rakennan kulisseja...

Onko siis väärin sanoa, että olet tuonut töitä kotiin...? ; p
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
Nolte
13.10.2008 10:34:55
Lisäksi olen hillittömän komea (jos ei tullut aikaisemmin mainittua), vitun kova rumpali ja armoton naistenmies. Argh, en ole mitään noista. Myönnän tappioni.

Mä oon äijempi kuin susta voi millään harjoittelulla ikinä tulla =D Tämäkin vielä...
hansakemanelius
13.10.2008 11:11:11

Ei. Työkseni rakennan kulisseja, ja duunissa teknisiä vaihtoja kutsutaan kikoiksi.
Lisäksi olen hillittömän komea (jos ei tullut aikaisemmin mainittua), vitun kova rumpali ja armoton naistenmies. Mä oon äijempi kuin susta voi millään harjoittelulla ikinä tulla =D

Jostain ammoisista ajoista muistuu mieleeni sanonta "Suuret puheet"... jne....
Joo nej ....
Kailis
13.10.2008 12:17:09 (muokattu 13.10.2008 12:20:03)

Jostain ammoisista ajoista muistuu mieleeni sanonta "Suuret puheet...", mutta nykyään pidän suuni soukemmalla.
Ja varmemmaksi vakuudeksi; =D =D =D =D =D =D
Ruutikallo
16.10.2008 18:38:26
Nyt tarvittaisiin puhdistusniksejä.

Päivällä voitelin Signioita viimeistä matkaansa varten, killottellen jne.
Mutta törmäsin ongelmaan jolle en löytänyt vielä ratkaisua.
Eli, väri on Cherry wood ja korkekiiltoinen, lasimainen lakka pinnassa, kts.profiilin huonolaatuinen kuva.

Hiki, -sylki, -veri, -kalja, -kolatahrat lähtivät helposti, mutta etenkin tomeissa on sormenälkiä, jotka tuntuvat olevan yhtä lakkapinnan kera.

Sormen päällä liuúttaessa tuntee tasaisen "lasipinnan" ja sormenjälkien kohdalla selvää karheutta.
Joita en saanut pois ainakaan Pledillä, Tolulla sekä muutaman eri valmistajan puhdistussprayvaahdolla.

Joten, mikä neuvoksi?

Please, reveal your secret formula.

-H-
"Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro-
Kailis
16.10.2008 19:36:44

Onko ne sormenjäljet olleet niissä aina? Yksi epätodennäköinen vaihtoehto on se että viimeistelijä rähminyt tehtaalla signaturensa tuoreeseen lakkapintaan. Kunhan ääneen mietin...
Ruutikallo
17.10.2008 13:08:37 (muokattu 17.10.2008 13:11:14)
Onko ne sormenjäljet olleet niissä aina? Yksi epätodennäköinen vaihtoehto on se että viimeistelijä rähminyt tehtaalla signaturensa tuoreeseen lakkapintaan. Kunhan ääneen mietin...

Tuota autovahaan mietin koska niita on montaa sorttia hyllyssä, mutten tohtinut kokeilla.
Kiitoksia, koeajoon menee.

-H-
E. En alkuun uskaltanut autovahaa kokeilla koska en tiennyt lakan reaktiota.
Ruutikallo
17.10.2008 13:10:24

Hehee, ääneen ajattelu on toki sallittua.
Kyllä ihan itse olen ne synnyttänyt.
Luultavasti ensin kaivanut,prsettä ym. ja liottanut kädet kaljassa, jonka jälkeen alkanut ruuvailemaan pönttöjä.
rymy
17.10.2008 13:20:29

Tarkotat siis. jotta rummussa näkyy kirjaimellisesti tekijänsä kädenjälki. Onko se siis se kuuluisa käsityön leima?
Ei se oo ny niin v...n tarkkaa.
Nolte
17.10.2008 13:38:33
Tuota autovahaan mietin koska niita on montaa sorttia hyllyssä, mutten tohtinut kokeilla.
Kiitoksia, koeajoon menee.

-H-
E. En alkuun uskaltanut autovahaa kokeilla koska en tiennyt lakan reaktiota.

Tämä aine http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=32 on just passeli sinun rummuillesi. Tässä todiste: http://muusikoiden.net/dyn/users/48455.jpg

Niinkuin jo tuolla toisessa ketjussa kehuin, niin on juuri tuolla Ultra Deep Shinella vedelty tuokin rumpu.
Tindrum
17.10.2008 17:10:45
Tämä aine http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=32 on just passeli sinun rummuillesi. Tässä todiste: http://muusikoiden.net/dyn/users/48455.jpg

Niinkuin jo tuolla toisessa ketjussa kehuin, niin on juuri tuolla Ultra Deep Shinella vedelty tuokin rumpu.

Tsiisus! Toi näyttää siltä kuin lakka olis just ruisketettu - vielä märkä. Mahtavaa. En tiedä muista, mutta mun mielestä tuollainen pinta suorastaan pakottaa hivelemään sitä...
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
hansakemanelius
17.10.2008 17:23:49 (muokattu 17.10.2008 17:24:16)

Tsiisus! Toi näyttää siltä kuin lakka olis just ruisketettu - vielä märkä. Mahtavaa. En tiedä muista, mutta mun mielestä tuollainen pinta suorastaan pakottaa hivelemään sitä...

Tuossa olisi setti: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=270036
Osta kiillotettavaksi niin nähdään saatko yhtä Ulta Deep Shine'ksi kuin Nolte....
Joo nej ....
Nolte
17.10.2008 17:50:39 (muokattu 17.10.2008 17:50:53)

Aika peiliä pukkasi joo, vaikka suunnilleen ekaa kertaa ikinä vahasin mitään. Helppoa oli saada noin hyvästä aihiosta tuonnäköinen hyvällä aineella. Ihan vain kerran vetäisin, en edes mitään hullunkiilto -toista kerrosta laittanut.
Roberto
17.10.2008 22:02:32

Aika peiliä pukkasi joo, vaikka suunnilleen ekaa kertaa ikinä vahasin mitään. Helppoa oli saada noin hyvästä aihiosta tuonnäköinen hyvällä aineella. Ihan vain kerran vetäisin, en edes mitään hullunkiilto -toista kerrosta laittanut.

Toimiiks toi sama mönjä muovipäälysteisiin?
Nolte
17.10.2008 22:07:29
Toimiiks toi sama mönjä muovipäälysteisiin?

Hollmi taisi sanoa, että toimii. Itsellä ei ole kunnollisia kokemuksia siitä.
hollmi-5
17.10.2008 22:15:30
Toimiiks toi sama mönjä muovipäälysteisiin Toimii. Ja hyvin toimiikin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)