Aihe: South park jaksoja
1 2 3 4 5 6 7 8 994 95 96 97 98
Deino
15.10.2008 18:08:45

China Problem on erittäin kuiva jakso raiskauskohtia lukuunottamatta.
J.Newkid
15.10.2008 18:11:34

China Problem on erittäin kuiva jakso raiskauskohtia lukuunottamatta.

Olihan se Cartmanin kuittailut Butterssille siitä kulliin ampumisesta hyvä läppä!
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Germaniac
16.10.2008 10:42:10 (muokattu 16.10.2008 10:43:01)

Mua jotenkin häiritsee Cartmanin ääni näissä uudemmissa jaksoissa. En nyt muista tarkalleen missä vaiheessa se muuttui tällaiseksi mutta ei tämä enää kuulosta siltä vittumaisen mussuttavan läskin lässytykseltä mitä aikaisemmin. Nyt tuo ääni on muuten vaan (huonolla tavalla) ärsyttävä, ja ei sopiva. kenelläkään muulla samanlaisia fiiliksiä?
reino
16.10.2008 11:07:22
Mua jotenkin häiritsee Cartmanin ääni näissä uudemmissa jaksoissa. En nyt muista tarkalleen missä vaiheessa se muuttui tällaiseksi mutta ei tämä enää kuulosta siltä vittumaisen mussuttavan läskin lässytykseltä mitä aikaisemmin. Nyt tuo ääni on muuten vaan (huonolla tavalla) ärsyttävä, ja ei sopiva. kenelläkään muulla samanlaisia fiiliksiä?

sama juttu täälläkin. Tietynlainen terävyys ja räkäisyys puuttuu nykyään äänestä.

Viimenen jakso oli ihan hauska, ainakin alussa tuli repeiltyä jonkun verran, mutta pikkasen tuntu väsyvän loppua kohden. Cartmanin tapa hankkia jälki-istuntoa reväytti krapulaisen ihan hyvin.
ding-dong
Parasite
16.10.2008 13:12:13
Olihan tuossa jo vähän yritystä. se "So that's where I put those" kyllä reväytti aika hyvin. Cartmanin ääni muuten on tosiaan nykyään aika kesy, mutta onpa tuo Wendynkin ääni muuttunut alkuajoista aika paljon. Se oli mun mielestä paljon hauskempi sillon kun se oli semmosta oikeen kunnon piipitystä.
"Blessed are the cheesemakers"
Rattata
16.10.2008 15:11:22
Tykkäsin. Tämän kauden ehdottomasti paras, joka ei hirveen laadukasta muuten ole ollut.
ekikoo
16.10.2008 18:39:53
Hyvä jakso, pitäis mennä enempi tuohon 'ajattomaan' suuntaan, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Liikaa nykyläppä perustuu jonkin current eventin pilkkaamiseen, jonka ymmärtämiseen vaaditaan sen pilkan kohteen lähes läpikotainen tunteminen.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Informaatiokameli
16.10.2008 20:49:43

Oli kyllä mukavan mitäänsanomaton jakso. Ei mitään ylivedettyä sairailua tai pervoilua, hyvää läppää vain. Tämmöstä lisää.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
dixi19
16.10.2008 22:50:08

Olen aika päinvastaista mieltä. Parista ihan hauskasta kohdasta huolimatta selkeästi esim. viime jaksoa huonompi. Itse pidän juuri niistä kantaaottavista ja ajankohtaisille asioille vittuilevista jaksoista huomattavasti enemmän kuin näistä ekojen kausien tyylisistä hölmöilyjaksoista.

Siitäkin huolimatta, että yksi South Parkin parhaimmista jaksoista on itse asiassa tuollainen kohellusjakso - Scott Tenorman Must Die.
anomus.com
Nimismies
16.10.2008 23:02:05
Oli kyllä mukavan mitäänsanomaton jakso. Ei mitään ylivedettyä sairailua tai pervoilua, hyvää läppää vain. Tämmöstä lisää.

Samaa mieltä. Tässä palattiin melko onnistuneesti South Parkin alkulähteille. Ei ehkä niin terävää kritiikkiä mutta nauraa sai ainakin monta kertaa ääneen. Sitä onkin SP:n parissa vähäsen kaipaillut.
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
Rotuvaari
17.10.2008 01:07:28 (muokattu 17.10.2008 01:08:26)
Vau. Tuollaista loppua ei varmaan millään muulla televisiosarjalla voi olla. Ei ainakaan voi kuvitella. Jonkinlainen säälittävyyden, myötähäpeän ja liikutuksen summa. Varmasti kauden paras lopetus, josta on paha parantaa. Hyppy ilmaan ja still-kuva kruunasi koko jutun. Ja kyllä, Cartmanin ääntä on viety outoon suuntaan. Se vittumainen rääkyminen on pehmentynyt ja vienyt terää pois, vaikka hahmo edelleen onkin kovassa vedossa noin muuten. Randya voitaisiin taas näyttää pitkästä aikaa...

E: sweet
Yksi mielenkiintoisimmista jäähyjeni syistä on "moderaattorina esiintyminen". Se oli aika huvittava juttu. Oikeesti modejakin naurattaa ihan helvetisti, mutta niitten on pakko laittaa meikä jäähylle välillä että pysyn aisoissa. -heikkijärvinen-
Raimo Luksusjahti
17.10.2008 05:29:43
eiss..
aika paha pistää paremmaks..
Im hardcore! fightin the establishment!
sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on!
Bluesmies
17.10.2008 09:06:15
Mä kyllä diggaan Cartmanin nykyisestä äänestä.
Informaatiokameli
17.10.2008 09:20:20

Mä kyllä diggaan Cartmanin nykyisestä äänestä.

Samoin, se vanha oli ihan helvetin ärsyttävä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Liver-Box
23.10.2008 10:35:39

Tämä uusin ei kauheasti säväyttänyt mutta ilmeisesti tulossa on jatkoa eli voi parantua vielä roimasti meininki tuosta.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Bluesmies
23.10.2008 13:42:51
Tämä uusin ei kauheasti säväyttänyt mutta ilmeisesti tulossa on jatkoa eli voi parantua vielä roimasti meininki tuosta.

Meikä näkee vasta huomenna... damn!
Deino
23.10.2008 13:44:26

Pistä mulle pikaviestiä mistä näät uudet jaksot noin vitun nopeesti. :S
Niskamies
23.10.2008 13:51:11
Pistä mulle pikaviestiä mistä näät uudet jaksot noin vitun nopeesti. :S

www.allsp.com
Deino
23.10.2008 13:55:29

www.allsp.com

Edes tuolla ei ole vielä uusinta jaksoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)