Bluesmies 15.10.2008 15:49:01 | |
---|
Hyvä jakso kyllä, ehdottomasti. Kuitenkin Kämäräis-jakso on ollut mielestäni aivan ylivoimainen, mutta kaikki jaksot kyllä omalla tavallaan oikein hyviä. |
R2 15.10.2008 17:11:23 | |
---|
Eihän tää Mikko Kosonen oo vaan sattumalta sama tilulilumies Mikko Kosonen, joka opiskeli siellä rapakon takana Berklee College of Musicissa? Jostain muinoin latasin sen biisejä ja kova meno oli niissä. Tais samainen tyyppi olla George Bellasin oppilaanakin. Olen miettinyt samaa. Veikkaisin kuitenkin, että kyseessä on sama jannu. Itseltäkin löytyy ne tilubiisit jostain. http://www.georgebellas.com/StudentSpotlight/Pages/Mikko.html "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
hanskma 15.10.2008 18:09:30 | |
---|
Olen miettinyt samaa. Veikkaisin kuitenkin, että kyseessä on sama jannu. Itseltäkin löytyy ne tilubiisit jostain. http://www.georgebellas.com/StudentSpotlight/Pages/Mikko.html Ei ole sama mies kyseessä. Tää tilumpi Mikko lähinnä opettaa tällä hetkellä, ja veivaa vissiin toisinaan jossain cover-bändeissä. Kovia miehiä molemmat. |
xEVH5150x 15.10.2008 21:28:44 | |
---|
Hyvä kuvaus tuolla jaksolla:D Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
juikkipuikki 15.10.2008 21:41:17 | |
---|
Hyvä kuvaus tuolla jaksolla:D Jep. Enkös aika osuvan laittanutkin. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
xEVH5150x 15.10.2008 21:43:04 | |
---|
En oo vielä ehtiny kattoa jaksoa, oliko tilua? Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
juikkipuikki 15.10.2008 21:47:30 | |
---|
Kyllä vain. Lopussa innostuu... Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Peltsi88 16.10.2008 00:41:00 | |
---|
Onhan tää Kitaraklubi ihan hyvä ohjelma, mutta alun innostumisen (Väinölän jakso) jälkeen on ollu aika tylsän oloista. Ei vaan itelle iske toi jazz tai blues-osasto oikeen. Ymmärrän toki, että ohjelma varmasti yrittää olla monipuolinen ja eri tyylejä esille nostava. Että ei aina ois pelkkiä heviperttejä tiluttamassa. ;) Mutta eniten tosiaan oon jääny kaipaamaan näitä tunnetumpia kitaristeja. Ainaki mulle suurin osa näistä jo näytettyjen jaksojen kitaristeista on ollu melko tuntemattomia. Ois siistiä, jos esim. Timo Tolkki tulis tai vielä parempi ois Andy McCoy. Andy ainaki on monipuolinen kitaristi. :) Ois hauskaa katottavaa. |
John Titor 16.10.2008 02:03:51 | |
---|
Onhan tää Kitaraklubi ihan hyvä ohjelma, mutta alun innostumisen (Väinölän jakso) jälkeen on ollu aika tylsän oloista. Ei vaan itelle iske toi jazz tai blues-osasto oikeen. Ymmärrän toki, että ohjelma varmasti yrittää olla monipuolinen ja eri tyylejä esille nostava. Että ei aina ois pelkkiä heviperttejä tiluttamassa. ;) Mutta eniten tosiaan oon jääny kaipaamaan näitä tunnetumpia kitaristeja. Ainaki mulle suurin osa näistä jo näytettyjen jaksojen kitaristeista on ollu melko tuntemattomia. Ois siistiä, jos esim. Timo Tolkki tulis tai vielä parempi ois Andy McCoy. Andy ainaki on monipuolinen kitaristi. :) Ois hauskaa katottavaa. Missäs ohjelmassa sitten noita oikeesti vitun monessa mukana - so. todella kovia - olevia kitaristeja sitten esiteltäisiin? Eiköhän tunnetut kitaristit ole jo tunnettuja, kiva että nostetaan henkilöstatukseltaan tuntemattomia jamppoja esiin. P.S. Kuulostaako toi Bellasin sivuilla oleva Kosonen samalta? Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Pande 16.10.2008 10:18:35 (muokattu 16.10.2008 10:23:34) | |
---|
{offtopic} P.S. Luette kyllä omituisesti ihmisiä, Erja/Marzi -tulkintojen perusteella. Oma vaimokaan ei osaa lukea ihmisten ilmeitä ja eleitä, toisilla on se taito, toisilla taas ei - vähän niinkuin vibrato, vaatii lahjoja, treeniä ja kokemusta :-) Olipa mahtavaa eilen kun yritin ladata jaksoa #5 - hidas kolmen tunnin lataus 99% valmis kun muksu tulee ja painaa koneen sleep-nappia ja kun koneen saa taas hereille niin lataus on keskeytynyt ja firefox aloittaa sen fiksusti alusta... (sleep nappi tuli disabloitua tämän jälkeen) Tänään näyttää tulevan 10x nopeammin onneksi. Appiukolla on nämä boksissa tallessa mutta kivempi katsoa koneelta. {/offtopic} "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
Terry Pantheras 16.10.2008 10:20:14 | |
---|
Onhan tää Kitaraklubi ihan hyvä ohjelma, mutta alun innostumisen (Väinölän jakso) jälkeen on ollu aika tylsän oloista. Ei vaan itelle iske toi jazz tai blues-osasto oikeen. Ymmärrän toki, että ohjelma varmasti yrittää olla monipuolinen ja eri tyylejä esille nostava. Että ei aina ois pelkkiä heviperttejä tiluttamassa. ;) Mutta eniten tosiaan oon jääny kaipaamaan näitä tunnetumpia kitaristeja. Ainaki mulle suurin osa näistä jo näytettyjen jaksojen kitaristeista on ollu melko tuntemattomia. Ois siistiä, jos esim. Timo Tolkki tulis tai vielä parempi ois Andy McCoy. Andy ainaki on monipuolinen kitaristi. :) Ois hauskaa katottavaa. Mun mielestä tämä shöy on hyvä just niinku se nyt on, noita tunnetumpia hessuja kun näkee ja kuulee jo muutenkin joka tuutista, eikä hyvyys/pätevyys ole todellakaan kiinni kuuluisuudesta - pikemminkin päin vastoin, mut et sitä varmaan tarkoitakaan... Mutta ohjelma on mun näkökulmasta ollut kaikkea muuta kuin tylsä, jopa harvinaisen piristävä! Miten niin "yrittää" olla monipuolinen kun se on sitä...? :D Andy-jaksoa en varmaan pystyis kattomaan... Tai ehkä sillein kurkkien nurkan takaa tai oven raosta pimeästä komerosta. Höpsis töppöseen! |
Mun mielestä tämä shöy on hyvä just niinku se nyt on, noita tunnetumpia hessuja kun näkee ja kuulee jo muutenkin joka tuutista, eikä hyvyys/pätevyys ole todellakaan kiinni kuuluisuudesta - pikemminkin päin vastoin, mut et sitä varmaan tarkoitakaan... Mutta ohjelma on mun näkökulmasta ollut kaikkea muuta kuin tylsä, jopa harvinaisen piristävä! Miten niin "yrittää" olla monipuolinen kun se on sitä...? :D Andy-jaksoa en varmaan pystyis kattomaan... Tai ehkä sillein kurkkien nurkan takaa tai oven raosta pimeästä komerosta. Juu pitäis tiesti olla vain kiitollinen, että ylipäätään tulee tällaista ohjelmaa. Mutta tarkoitin vain sitä, että ois hienoa nähdä minulle tunnetumpia kitaristeja, jotka ovat olleet (ja ovat edelleen) niitä jamppoja, jotka saivat minut tarttumaan kitaraan. Esim. Tolkki mielestäni pitäisi kuulua vierailijoihin. Ainahan saa esittää toiveita, vai? Andy nyt oli huono esimerkki, mutta hauskaa sitä olis kattoo: "Viddu mä diggaan näist päivängaggaroist". Pari linkkiä Andyn soittoon: http://www.youtube.com/watch?v=5E2o98rYhFA http://www.youtube.com/watch?v=ZAPRxWfWH7w Toi jälkimmäinen on enemmänki haastattelu, mut lopus vetää flamencoa. :) |
Kiksaus 16.10.2008 11:10:37 (muokattu 16.10.2008 11:14:12) | |
---|
Ei ole sama mies kyseessä. Tää tilumpi Mikko lähinnä opettaa tällä hetkellä, ja veivaa vissiin toisinaan jossain cover-bändeissä. Kovia miehiä molemmat. Jeps, molemmat on kovia, mutta kyl se tilumpi on aina kovempi ;-) EDIT: on muuten aika älytön sattuma, että molemmilla on sama nimi ja opiskelivat vielä samassa koulussa... "Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
Terry Pantheras 16.10.2008 11:16:52 | |
---|
Juu pitäis tiesti olla vain kiitollinen, että ylipäätään tulee tällaista ohjelmaa. Mutta tarkoitin vain sitä, että ois hienoa nähdä minulle tunnetumpia kitaristeja, jotka ovat olleet (ja ovat edelleen) niitä jamppoja, jotka saivat minut tarttumaan kitaraan. Esim. Tolkki mielestäni pitäisi kuulua vierailijoihin. Ainahan saa esittää toiveita, vai? Andy nyt oli huono esimerkki, mutta hauskaa sitä olis kattoo: "Viddu mä diggaan näist päivängaggaroist". Pari linkkiä Andyn soittoon: http://www.youtube.com/watch?v=5E2o98rYhFA http://www.youtube.com/watch?v=ZAPRxWfWH7w Toi jälkimmäinen on enemmänki haastattelu, mut lopus vetää flamencoa. :) Juu toki! Kyl minäkin haluaisin nähdä ohjelmassa vaikkapa Paco de Lucian, vaikka ihan vaan vertailun vuoksi tuohon andyn "flamencoon"... :) Eipä sillä, en vaan ole ikinä oikein tajunnut Andyn soittoa... Mut olipa tolla viime jakson Kososella aika mieletön plekutekniikka. Höpsis töppöseen! |
kimurantti1 16.10.2008 11:20:58 | |
---|
|
toydragon 16.10.2008 11:24:32 | |
---|
Ainakin tähän mennessä kaikki noi ohjelman soittajat on olleet mulle jossain määrin tuttuja. Ehkä joku Kämäräinen lähinnä vain nimensä puolesta. Ja mä en todellakaan seuraa mitenkään Suomen kitaraskeneä. Jos nyt joku Tolkki, Hammett tai Hendrix on ainoat kitaristit jota maailmassa tunnistaa, niin kannattaa ensin miettiä olisko omat kuuntelutottumukset melko yksipuolisia ennenkuin alkaa hutkimaan mielestäni taidolla tehtyä ohjelmaa. Ei siinä mitään vikaa ole, vaikka kuuntelisi koko elämän pelkästään yhtä Steve Vain lättyä, mutta silloin toi ohjelma ei välttämättä oo sitä parasta katsottavaa. Eli silmät ja korvat auki sekä avointa mieltä. Noissa neljässä ensimmäisessä jaksossa jota oon nähny, on ollu todella monipuolista meininkiä. Toivottavasti jatkuu samanlaisena. Enemmän on enemmän. |
Credence 16.10.2008 11:33:56 | |
---|
Ainakin tähän mennessä kaikki noi ohjelman soittajat on olleet mulle jossain määrin tuttuja. Ehkä joku Kämäräinen lähinnä vain nimensä puolesta. Ja mä en todellakaan seuraa mitenkään Suomen kitaraskeneä. Jos nyt joku Tolkki, Hammett tai Hendrix on ainoat kitaristit jota maailmassa tunnistaa, niin kannattaa ensin miettiä olisko omat kuuntelutottumukset melko yksipuolisia ennenkuin alkaa hutkimaan mielestäni taidolla tehtyä ohjelmaa. Ei siinä mitään vikaa ole, vaikka kuuntelisi koko elämän pelkästään yhtä Steve Vain lättyä, mutta silloin toi ohjelma ei välttämättä oo sitä parasta katsottavaa. Eli silmät ja korvat auki sekä avointa mieltä. Noissa neljässä ensimmäisessä jaksossa jota oon nähny, on ollu todella monipuolista meininkiä. Toivottavasti jatkuu samanlaisena. Eihän kaikilla kitaristeilla tietenkään välttämättä kiinnosta nimenomaan se kitaramusiikki.... :) Puff on lohikäärme |
John Titor 16.10.2008 13:08:15 | |
---|
Juu pitäis tiesti olla vain kiitollinen, että ylipäätään tulee tällaista ohjelmaa. Mutta tarkoitin vain sitä, että ois hienoa nähdä minulle tunnetumpia kitaristeja, jotka ovat olleet (ja ovat edelleen) niitä jamppoja, jotka saivat minut tarttumaan kitaraan. Esim. Tolkki mielestäni pitäisi kuulua vierailijoihin. T. Tolkki on ollut monessa ohjelmassa jo mukana, esmes siinä alun perin mainostamassani Kuuden kielen maisterit - sarjassa. Tsekkaa niitä pätkiä paremman puutteessa:( Kososen plekutekniikasta sen verran että joo, toimii tuo, eikä edes soittanut ihan sitä pahinta kamaa tuossa jaksossa. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
J.Hollström 16.10.2008 16:54:16 | |
---|
Onko ihmisillä tietoa, saako näitä jaksoja joskus vielä koostetusti esim. DVD:llä? Mulla ei näy Max ja vähän harmittaa kun menee ohi tämmönen hyvä ohjelma. |
juikkipuikki 16.10.2008 17:02:05 (muokattu 16.10.2008 17:26:16) | |
---|
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |