Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 583 84 85 86 87121 122 123 124 125
Mr. Speed
15.10.2008 13:11:51
No voipi olla, että muistin sitten väärin. Juurikin Tampereen Musasta sain ton tarjouksen, ja Tammer-Pianossa olisivat myyneet 6505+:n mulle alle tonnilla lähetyksineen.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
krk
15.10.2008 14:01:33

Tampereen musiikin myyjä Pasi on ehkä positiivisimpia henkilöitä alalla. Vaikea asioida liikkeessä ostamatta mitään sieltä.

Komppaan ja vahvistan. Niitä kavereita jotka todella tietävät asioista ja käyttävät tietoansa asiakaspalveluun. Ammattitaidoksi sitä kai sanotaan.
Pattari
15.10.2008 14:07:37
Komppaan ja vahvistan. Niitä kavereita jotka todella tietävät asioista ja käyttävät tietoansa asiakaspalveluun. Ammattitaidoksi sitä kai sanotaan.

Samoin. Aina asiallinen palvelu ja tosiaan Jukin sanoin vaikee käydä ostamatta mitään.
"Äitis tekee rumia pullia!"
Värinä
15.10.2008 17:14:15
DLX:ssä on usein myöskin hyvää palvelua. Riippuen vähän kans myyjästä. Tampereen musiikille kyllä menee asiakaspalvelun osalta kaupungin ykköspäikan titteli.
Someone once said that life's like a cow, but I don't know how...
Nazareth
15.10.2008 18:16:51
Olin ostamassa paikallisesta musaliikkeestä hiottuja bassonkieliä. Tiskin takana oli neljä jälliä.

Mä: Haluisin ostaa hiotut bassonkielet.
Porukka tiskin takana: Öö... No täs ois tällasia..(näyttää hiomattomia kieliä)
Mä: No okei, mä otan ne sit.

En viittiny tehhä hommaa vaikeammaks.
"Helman alta tupsu vilkkuu, go-go-rytmi soi." - Irwin Goodman
McNulty
15.10.2008 19:10:54
Olin ostamassa paikallisesta musaliikkeestä hiottuja bassonkieliä. Tiskin takana oli neljä jälliä.

Mä: Haluisin ostaa hiotut bassonkielet.
Porukka tiskin takana: Öö... No täs ois tällasia..(näyttää hiomattomia kieliä)
Mä: No okei, mä otan ne sit.

En viittiny tehhä hommaa vaikeammaks.

Oliko sulla rautaristi kaulassa kaupassa asioidessasi?
Ei sillä eikä millään, mutta omallakin esiintymisellä ja asiointitavalla saattaa olla kevyesti merkitystä kaupankäynnissä. Ei se ole ihan niin yksipuolista kuin moni täälläkin näyttää kuvittelevan. Toki, palvelun pitää aina pelata, siitä ei tarvitse sen enempää mainita... mutta onpa näitä tapauksia että asiakas mumisee jotain lapaseensa tiskin toisella puolella, taustalla kauhea häly kun joku testaa rumpuja ja mandoliinia, myyjä kysyy että "Anteeksi, nyt en kuullut?" ja mumina jatkuu edelleen.

Hetken päästä kielet tai plektrat vaihtavat omistussuhdetta ja kaupanteon päätteeksi lähdetään nettiin kirjoittelemaan että "siellä ne kuurot idiootit koitti mukamas palvella tiskillä... eli paskaa palvelua sain!"
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
Dog Breath
15.10.2008 20:45:14
Ohan tuota vuosien varrella tullut koettua musaliikkeissä asioidessa lähes koko palvelutason kirjo ystävällisestä ja asiantuntevasta lipevän kautta ylimieliseen. Harvoin mitään erikoisen mieleenjäävää kuitenkaan.

Silti en voinut olla taannoin tuntematta myötätuntoa eräässä naapurikaupungin putiikissa vaikuttavaa vanhempaa herrasmiestä kohtaan, jolta tiedustelin ohimennen nitrolakatulle kitaralle soveltuvaa kiillotusainetta, Dunlop 65:ta tahi vastaavaa. Herra pahoitteli ettei moista tällä hetkellä ollut varastossa, mutta tarjosi korvikkeeksi rumpujen metalliosien kiillotukseen tarkoitettua litkua. En uskaltanut kokeilla.
In the Year of the Plague
Ottoko
15.10.2008 20:57:58
Karjalan Musiikki Joensuussa on kyllä ollut aina pääosin todella ystävällinen ja auttavainen palvelun suhteen.
Behold bastard son, I am the evil one!
Novac
15.10.2008 21:05:03

Karjalan Musiikki Joensuussa on kyllä ollut aina pääosin todella ystävällinen ja auttavainen palvelun suhteen.

Kyllä, pari kertaa on tullu käytyä.
mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö"
Nazareth
15.10.2008 21:32:21
Oliko sulla rautaristi kaulassa kaupassa asioidessasi?
Ei sillä eikä millään, mutta omallakin esiintymisellä ja asiointitavalla saattaa olla kevyesti merkitystä kaupankäynnissä. Ei se ole ihan niin yksipuolista kuin moni täälläkin näyttää kuvittelevan. Toki, palvelun pitää aina pelata, siitä ei tarvitse sen enempää mainita... mutta onpa näitä tapauksia että asiakas mumisee jotain lapaseensa tiskin toisella puolella, taustalla kauhea häly kun joku testaa rumpuja ja mandoliinia, myyjä kysyy että "Anteeksi, nyt en kuullut?" ja mumina jatkuu edelleen.

Hetken päästä kielet tai plektrat vaihtavat omistussuhdetta ja kaupanteon päätteeksi lähdetään nettiin kirjoittelemaan että "siellä ne kuurot idiootit koitti mukamas palvella tiskillä... eli paskaa palvelua sain!"

En silloin käyttäny vielä rautaristiä, mutta jäi ihmetyttämään että tiskin takana on 4 sälliä ja kukaan ei tiedä mitä tarkottaa hiotut kielet. Jos sitä kävis kattomassa joku päivä uudestaan.. Oon myöhemmin saanu ihan hyvää palvelua ko. liikkeestä.
rintapek
16.10.2008 00:01:44

... mutta jäi ihmetyttämään että tiskin takana on 4 sälliä ja kukaan ei tiedä mitä tarkottaa hiotut kielet. Jos sitä kävis kattomassa joku päivä uudestaan.. Oon myöhemmin saanu ihan hyvää palvelua ko. liikkeestä.

Ihan samantekevää montako myyjää tiskin takana on. Itse asiassa, kenelle heistä mahdollisesti puhuit? Hiemankin älämölöä, keskeneräistä asiaa, tai ny mitä vaan, mut ... tiskiä lähestyy asiakas, oli ny pörrötukkaa tai rautaristiä, mut asiakas tulossa... ja sieltä kuuluu ... oiufiuyifhjvjhchwvrprrxxxtwkbassonkieliä?
Sattumankaupalla siinä joku vastaa, että anteeksi mitä? vai vastaako että juu, meillä on bassonkieliä? Vaikka tämmöisiä??? Asiakas sanoo, että joo, nää on hyvät, maksaa ja lähtee pois. Ja menee postaamaan musanettiin tyhmiä kommentteja musaliikkeen myyjiltä.
One kind of music only - the good kind
Nazareth
16.10.2008 01:24:05 (muokattu 16.10.2008 01:31:45)
Ihan samantekevää montako myyjää tiskin takana on. Itse asiassa, kenelle heistä mahdollisesti puhuit? Hiemankin älämölöä, keskeneräistä asiaa, tai ny mitä vaan, mut ... tiskiä lähestyy asiakas, oli ny pörrötukkaa tai rautaristiä, mut asiakas tulossa... ja sieltä kuuluu ... oiufiuyifhjvjhchwvrprrxxxtwkbassonkieliä?
Sattumankaupalla siinä joku vastaa, että anteeksi mitä? vai vastaako että juu, meillä on bassonkieliä? Vaikka tämmöisiä??? Asiakas sanoo, että joo, nää on hyvät, maksaa ja lähtee pois. Ja menee postaamaan musanettiin tyhmiä kommentteja musaliikkeen myyjiltä.

Kyllä mä pari kertaa toistin kysymykseni siellä, mutta eivät yksinkertaisesti tienneet mitä tarkoittaa hiotut bassonkielet.
lapivil
16.10.2008 09:08:19
Musamaailma, Helsinki.

Kuulin ohimennen kun asiakas ja myyjä keskustelivat bassoista.
Asiakas oli ymmärtääkseni kokeillut jo useampaa bassoa ja myyjä aina sinne väliin
kehu niitä ja näitä. Sitten asiakas toteaa: "Joo. Onhan tämä ihan mukava, mutta ei teiltä löydy yhtäkään niin hyvää bassoa ku tosta toisesta liikkeestä."
Siihen myyjä: "ÄLÄ NYT PUHU PASKAA!"
Wahi
16.10.2008 10:41:13 (muokattu 16.10.2008 10:41:29)
Mihinköhän putiikkiin se vertas tolla "toisesta liikkeestä"?

Bändikeskus? hohoho

Veikkaisin Soundataa.
Shine on you crazy diamond
Sälski
06.11.2008 23:37:04

Ei perkele helvetti. lol. Apua. Astelin tänään vertikaaliin ja katselin delaypedaaleita siellä kunnes kuulin, että myyjä huutelee mulle kuinka halpoja nää ltd:n MMV:t onkaan ja että on hieno erikoismalli ja että näitä ei sitten joka pojalla ookkaan. Oli muuten naurussa pidättelemistä :D Sitten sanoin, että ei ole ihan mun mieleen noi MMV:t ja sälli vaa jatkoi että tässä on tosi kalliit mikitkin ja että tää tarjous ei kauaa kestä... Huhhuh.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
Icy-Sun
06.11.2008 23:50:30
Menitkös liikkeeseen COB-paita päällä?
Having enough rock n roll probably kills you.
Sälski
07.11.2008 00:02:26

Menitkös liikkeeseen COB-paita päällä?

No en ::DDD Vähempää voisi kiinnostaa yhteen musiikki.
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money.
hevipossu
07.11.2008 00:04:20

Vertikaalissa ahdistellaan
Mexican seafood
bfoc
07.11.2008 08:57:32 (muokattu 07.11.2008 08:57:42)
Kyllä mä pari kertaa toistin kysymykseni siellä, mutta eivät yksinkertaisesti tienneet mitä tarkoittaa hiotut bassonkielet.

Sitähän olis kannattanut valistaa niitä, jotta tietävät ensi kerralla.

Muuten vois kommentoida, että ulkonäköviittaukset on tässä asiassa aika outoja juttuja. Varsinkin rokkipiireissä voi olla vaikea päätellä ulkonäöstä yhtään mitään. Käyttää se Mötör-Lemmykin rautaristiä ja varmaan ostaa bassonkieliä vähän enemmän kun ihan perus-sällit.

Toki asiakastaitoihinkin on syytä panostaa. Omaan duuniin soittelee kaikenlaiset molpottajat konehallista tyyliin purkka suussa ja vieressä kaveri ajalee rälläkällä peltiä poikki tahi jotain. Yritä siinä sit kuunnella mitä se hemmo on vailla.
sutiojrikellA
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)