Ne RIP:n biisit väännettiin ennen Mustainen parin kuukauden huumetonta kautta. Sitten kun oltiin saatu levy purkitettua, niin äijä rupes taas sitä herskaa vetämään. Näinkö on? Mulla ei kyllä ole oikeasti kovinkaan varmaa tietoa asiasta mutta mä olen ainakin käsittänyt niin että junior ja taavitti lopetti ainakin väliaikaisesti ja ottivat sitten Martyn bändiin ja alkoivat väsätä RiP:in biisejä.. |
Sick Planet 16.10.2008 15:12:50 | |
---|
Näinkö on? Mulla ei kyllä ole oikeasti kovinkaan varmaa tietoa asiasta mutta mä olen ainakin käsittänyt niin että junior ja taavitti lopetti ainakin väliaikaisesti ja ottivat sitten Martyn bändiin ja alkoivat väsätä RiP:in biisejä.. näin on! siulla tässä se väärä tieto on, koska esim. junior lopetti kokonaan huumeiden käytön toisin kuin dave, joka jatkoi rip:in sitä aikanakin |
Sick Planet 16.10.2008 15:14:56 | |
---|
Jostain vanhasta haastiksesta luin että tuo 92 överi tuli kourallisesta valiumia, jota veti sen takia että muijansa huomaisi jos olisi kännissä tms. Ja 95 lopetti herskan kuulemma, ja ei, ei vetänyt mitään RIP:n aikoina. kattokaa immeiset se behind the music-dokkari mis kerrotaa mustainen nuoruudesta+megadethin alkutaipaleesta+koko megadethin historiasta, ni tiiätte |
Moimies 16.10.2008 16:26:37 | |
---|
kattokaa immeiset se behind the music-dokkari mis kerrotaa mustainen nuoruudesta+megadethin alkutaipaleesta+koko megadethin historiasta, ni tiiätte On extended versio katottu varmasti lähemmäs 10 kertaa :) |
Pitkavirta 18.10.2008 12:48:02 (muokattu 18.10.2008 12:51:37) | |
---|
Kolmen oluen jälkeen soitto kulkee paremmin. Viidennen jälkeen soitto alkaa kangertelemaan. Tähän vielä lisäkysymys. Mikä on suurin rahasumma minkä olette saaneet kun olette vieneet treenikämpltä tyhjät pullot kauppaan? Vähänaikaa sitten vein pullot kauppaan ja sain 5€. Olisi pitänyt vielä säästellä vähänaikaa... Olisko ollu jotain 27€, viimeks (toistaseks ainoa kerta) kun palautettiin. Parin biisonin jälkeen laulu ja soitto saa semmosta tiettyä "maaperää", kolmannesta eteenpäin alkaa jo kuulla tuloksesta, et on otettu. Tosin Kiven mainitsemat olosuhde-erot vaikuttaa tiettyyn pisteeseen asti enemmän ku se, mitä ja minkä verran juo.. ed. päivittuu |
Razanez 22.10.2008 09:15:30 | |
---|
Itsehän keräämme pulloja treeniksellä ja ajattelimme piakkoin ostaa panttirahoilla sohvan. Minut tunnetaan yleisemmin nimimerkillä Osqizzle. Eikö olekin hämäävää. |
vanhami 23.10.2008 08:35:48 | |
---|
Perus humppakeikalla kestää kaataa aikalailla, että alkaa kuulumaan mainittavasti. Näkyy ennen kuin kuuluu. Jos useampi kippaa bändistä, alkaa ekaksi taimi heittämään. Sitte tulee yksinkertaistettua juttuja niin, että mennään varmalla maaperällä. Tietysti nuo hommat tulee aika pitkälti selkärangasta, jos vetää jotain just treenattua juttua, niin ei onnaa. Kerran tulin finjetillä baarijakkaralta tonttiin, könysin ylös ja soitto jatkui. No se alkaa oleenkin jo ääripäätä. Avasin muuten facebookiin tollasen ryhmän "viinalle alttiit tanssimuusikot" Myös rokkarit on tervetulleita ;) http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=31092123909 |
baron 23.10.2008 12:38:15 (muokattu 23.10.2008 12:38:35) | |
---|
Perus humppakeikalla kestää kaataa aikalailla, että alkaa kuulumaan mainittavasti. Eihän sitä itse soittaessa huomaa, mutta sellaisen keikan äänitteet pitää kuunnella samassa kunnossa kuin ne on soitettu. |
arse 24.10.2008 14:55:05 | |
---|
Eihän sitä itse soittaessa huomaa, mutta sellaisen keikan äänitteet pitää kuunnella samassa kunnossa kuin ne on soitettu. Väärin! Ne pitää kuunnella nimenomaan selvinpäin. Jos vielä kuulostaa hyvältä, sit voi jatkaa tinttaamista samaan malliin. "The first thing, when you go into the studio, is that the engineer says, 'I hear all this ringing,' and I say, 'That's the sound of the drumkit, you prick! That's the way it's supposed to sound.'"
-Cozy Powell |
baron 24.10.2008 15:51:10 | |
---|
Väärin! Ne pitää kuunnella nimenomaan selvinpäin. Jos vielä kuulostaa hyvältä, sit voi jatkaa tinttaamista samaan malliin. Mut ainakin mun keikoilla yleisö on yleensä kännissä. |
Lennu 25.10.2008 15:51:38 | |
---|
Mut ainakin mun keikoilla yleisö on yleensä kännissä. Tässä onkin vinha pointti. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Hippoman 04.11.2008 10:22:30 | |
---|
Hmm, rumpupuolella sanoisin, että yli kolmen 0,5l tuopin jälkeen - ennen keikkaa - käyrä kääntyy hieman laskuun. Yleensä säästän pari stobea siihen keikan ajaksi. Kitaran kanssa sitten - riippuu, millaista matskua pitäisi soittaa - homma ei ole niin tarkkaa livenä. Nelisen litraa muistan joskus ottaneeni ennen keikkaa olutta, eikä se vaikuttanut kummoisesti. Hieman progemman matskun kanssa se on sitten se maksimissaan kolme tuoppia. Elämä auki...ja ranteet. |
J.L 04.11.2008 14:48:21 | |
---|
Olisko ollu jotain 27€, viimeks (toistaseks ainoa kerta) kun palautettiin. Mitähän se meillä tuli kun vietiin... Pakettiautoa tarvittiin kuitenkin... Oli se jotain 90-100euron paikkeilla muistaakseni. Ostettiin pari laatikkoa kaljaa tilalle ja loput reenarin vuokraan :D Oli ihan 'mukava' määrä pullopusseja :D |
Hippoman 05.11.2008 11:51:47 | |
---|
Mitähän se meillä tuli kun vietiin... Pakettiautoa tarvittiin kuitenkin... Oli se jotain 90-100euron paikkeilla muistaakseni. Ostettiin pari laatikkoa kaljaa tilalle ja loput reenarin vuokraan :D Oli ihan 'mukava' määrä pullopusseja :D Ai saatana, alkaa kuulostaa pro-meiningiltä! :) Elämä auki...ja ranteet. |
J.L 05.11.2008 12:39:41 | |
---|
Ai saatana, alkaa kuulostaa pro-meiningiltä! :) Nooh, kyllähän ne oliki kertyny aika pirun pitkältä ajalta. Tuli tilaakin ihan kivasti lisää :D |
01001010 07.11.2008 02:36:02 | |
---|
Yleensä ihan varoiksi rajoitan itseni kahteen olueen. Keikan jälkeen on enemmän aikaa ja varaa olla vähemmän markkinoitavassa kunnossa. ;) "Truly fertile Music, the only kind that will move us, that we shall truly appreciate, will be a Music conducive to Dream, which banishes all reason and analysis. One must not wish first to understand and then to feel. Art does not tolerate Reason."
AC |
Hippoman 09.11.2008 15:33:07 | |
---|
Yleensä ihan varoiksi rajoitan itseni kahteen olueen. Keikan jälkeen on enemmän aikaa ja varaa olla vähemmän markkinoitavassa kunnossa. ;) Kumma ku esim. allekirjoittaneen markkinoitava kunto tulis olevan noususuhdanteessa aina humalatilan kanssa. Elämä auki...ja ranteet. |
01001010 10.11.2008 01:03:36 | |
---|
Kumma ku esim. allekirjoittaneen markkinoitava kunto tulis olevan noususuhdanteessa aina humalatilan kanssa. Riippuu mitä imagoa haluaa markkinoida, tietenkin. (hymiö) "Truly fertile Music, the only kind that will move us, that we shall truly appreciate, will be a Music conducive to Dream, which banishes all reason and analysis. One must not wish first to understand and then to feel. Art does not tolerate Reason."
AC |
CanYouStayStill 10.11.2008 14:47:52 | |
---|
Joskus pari keikkaa vetäneenä en itse ainakaan kolmea enempää ota. Ei kiinnosta. Juodaan sit keikan jälkeen jos juodaan. Hauskaa siellä lavalla voi muutenkin olla. Ainakin mulla. |
hitchhiker 03.12.2008 23:06:31 | |
---|
Pieniki määrä vaikuttaa laulamiseen. Oon huomannu että pari olutta on sopiva määrä, suuremmasta määrästä kadottaa kontrollin omaan ääneensä vaikkei olisi varsinaisesti edes humalassa. Mulle joku 4 olutta on jo sellanen määrä et täytyy tosissaan skarpata että pysyy vireessä. Muutenkin alkoholi saa äänen kuulostamaan paskalta. Oon ollut aika humalassa lavalla ja pieni morkkis siitä jäi. :D Tästä viisastuneena otan nykyisin korkeintaan pari rentouttavaa. Lavalla mukana mielummin vesipullo kuin kaljatuoppi. |