bedlam 15.10.2008 11:00:32 | |
---|
Anttilassa Warchest 29.95,- Melkein jo vois käydä hakemassa. |
Sälski 15.10.2008 12:17:26 | |
---|
Tutkinnothan ne ratkaisee ken on kitaristeista parhain. Olen sitä mieltä, että erinäköiset tutkinnot ennemmin jumiuttavat soittajan tiettyihin kaavoihin, josta sitten luovuus ja omaperäisyys kärsivät, kun nostavat soittajan kouluttamattomien kitaristien yläpuolelle. Todella yksilöllistä tämäkin tietenkin. Oli vaan ihan pakko tarttua tohon kun ärsytti. :) En kyllä usko tuohon että: tutkinnot jumittavat soittajan tiettyihin kaavoihin. Uskon siihen että hyvä soittaja on hyvä soittaja, oli hänellä sitten tutkinto tai ei. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
arppah8 15.10.2008 12:19:21 | |
---|
Saattaa kuitenkin olla aika paljon odotettu, mitä nyt tuota Nevermorea on tullut kuunneltua. Sahausta ja tiluu sieltä tulee kuitenkin... Broderick ei kyllä ole soittanut yhdelläkään Nevermoren levyllä. Sitäpaitti Nevermoren Jeff Loomis on kingi. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Daelos 15.10.2008 16:28:31 | |
---|
Anttilassa Warchest 29.95,- Melkein jo vois käydä hakemassa. Täh? Ite kun tänään olin anttilassa niin kyllä siinä vielä se 45e hintalappu majaili :( |
DethBanger 15.10.2008 19:12:00 | |
---|
Pistin warchestini myyntiin Huuto.Nettiin jos kiinnostaa. On siellä buenos aires DVD:kin. http://maihinnousu.net/a/?artist_id=46 |
Askorbiinihappo 15.10.2008 20:04:21 | |
---|
Kummasti taas ruvennu kiehtoon tuo Megadeth. Oon pitäny aika pitkän tauon. Mutta kyllähän nyt Warchest pitäis käydä hakemassa. Siihen vielä Rude Awakening, ja sit mulla ois koko ´Dethin tuotanto. On se vaan niin perkeleen viihdyttävää kattoa, kun kovat äijät soittaa loistavia biisejä aivan nappiin. On kyllä perhanan kova livebändi. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
bedlam 15.10.2008 20:06:32 | |
---|
Täh? Ite kun tänään olin anttilassa niin kyllä siinä vielä se 45e hintalappu majaili :( Mainoslehessä lukee 29.95, varmaan saa tuohon hintaan jos huomauttaa asiasta. |
Daelos 15.10.2008 20:31:38 | |
---|
Mainoslehessä lukee 29.95, varmaan saa tuohon hintaan jos huomauttaa asiasta. Hmm, ois kyllä oiva tilaisuus hankkia mokoma mutta tietenkin kaikki rahat menee Metallican keikkaan :) |
Askorbiinihappo 15.10.2008 20:36:10 | |
---|
Hmm, ois kyllä oiva tilaisuus hankkia mokoma mutta tietenkin kaikki rahat menee Metallican keikkaan :) Täh? Metallica? Missä? Ei kai ne taas ole tulossa Suomeen? "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Sälski 15.10.2008 20:39:25 | |
---|
Täh? Metallica? Missä? Ei kai ne taas ole tulossa Suomeen? Ikävä kyllä. Huonot lämppärit myäs. Gallup: Kumpi on parempi: MEGADETH vai metallica? Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Askorbiinihappo 15.10.2008 20:51:08 | |
---|
Ikävä kyllä. Huonot lämppärit myäs. Gallup: Kumpi on parempi: MEGADETH vai metallica? Vai on paras, ainakin kitaristina. Mut onhan Metallicalla se yks just hyvä biisi se joku nothing jotain. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
Sam Hotman 15.10.2008 22:10:41 (muokattu 15.10.2008 22:43:25) | |
---|
Täh? Metallica? Missä? Ei kai ne taas ole tulossa Suomeen? Juu ne tulee taas suomeen. Lamb of God ja Mastodon lämppärinä. E. Typo Löytyykö kiinostusta mnetin junnumiittiin? Lähetäppä huoneanomusta jäsen Hohhoijaa:lle http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=766 |
väärä ketju M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Niklodeus 15.10.2008 22:18:23 (muokattu 16.10.2008 12:03:28) | |
---|
E: Ei mtn.. Wanna-be tr0lli. |
hullu_ukko 15.10.2008 22:27:03 | |
---|
Ihjan vtu hyvät lämppäirt et päkttää alkiottravkao ?!!! Viimeks oli paremmat. Mastodonia en ymmärrä, vaikka sitä hehkutetaan, Lamb of Godin oikeasti jollain tavalla kiinnostava materiaali on kahdella ensimmäisellä levyllä. Olisivat vaan ottaneet Downin mukaan taas. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Niklodeus 15.10.2008 22:36:32 (muokattu 16.10.2008 12:03:17) | |
---|
E:Ei mtn.. Wanna-be tr0lli. |
Sälski 15.10.2008 22:40:55 | |
---|
MAstrodon ja LAmb Of God molmmeat hklvtin hyvuä. Sutö eu pysty juektämään!! Kieltä'mään... Mun mielestä on coolia leikkiä kännistä m.netissä. Kyllä mulla mennyt vähän hohto tohon metallican live touhuihin, varsinkin kun lämppärit ovat yleensä niin suolesta ja uusi albumi tuli. Ymmärrän kyllä että joku voi olla haltioissaan juuri noiden seikkojen takia mutta mutta.. Kirjottelen tänne koska parempaakaan tekemistä. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
hullu_ukko 15.10.2008 22:45:30 | |
---|
MAstrodon ja LAmb Of God molmmeat hklvtin hyvuä. Sutö eu pysty juektämään!! Kieltä'mään... Fail. Kannattaa unohtaa se isojen poikien tyhjistä viinapulloista kumpuavien höyryjen haistelu, jos sillä on noin voimakas placebo-vaikutus. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Niklodeus 15.10.2008 22:50:49 (muokattu 16.10.2008 12:03:08) | |
---|
E: Ei mtn.. Wanna-be tr0lli. |
Joonastettu 20.10.2008 00:48:20 | |
---|
Se on kyllä kiva että ihmiset aina muistaa infota 'talican kuulumiset tänne Mustosenkin topikkiin. Nyt keskustelu siirtyy siihen ovatko mahdolliset lämppärivalinnat _METALLICAN_ Suomen keikalle tyydyttäviä. Megakuolema on kyllä oikein hyvä yhtye. Ei sillä että joka biisiä rakastaisin, mutta kyllä niitä hyviä ihan tarpeeksi sieltä löytyy. Saisivat Suomeen tulla ensi kesänä. Bambadambaabambambambada... Tappaminen on mun bisnestä. Oli pakko tulla avautumaan kun soitteleen opettelen tota biisiä. Jatkakaa. |