Aihe: Kula Shaker
1
heska
14.02.2004 17:52:55

Tunnetteko?

Loistavaa Etno/Retrorokkia Brittein saarilta. Ensimmäinen levy "K" tuli ostettua vissiin 7-vuotiaana, mutta löysin sen pitkästä aikaa tuolta levyhyllyni uumenista ja hoksasin, että tuli pentuna ostettua loistava levy!

Yhtyeen toinen ja viimeinen levy Peasants, Pigs & Astronauts ei sitten ollutkaan aivan yhtä järisyttävä, mutta keskitason yläpuolella olevaa rokkia oli sekin.

Näiden kahden levyn välissä bändi julkaista uuden version Deep Purplen Hush-kappaleesta, eikä singleä voi juuri haukkua.

Kertokaa siis mielipiteitä ja muuta vastaavaa..
Ah! böwakawa poussé, poussé!
Jake24-25
14.02.2004 17:59:36
Minusta Kula Shaker teki hienoa musaa ja oli sääli, että bändiä ei ole enää olemassa. K-levy on todella hyvä, jossa kaikki kappaleet ovat hyviä. Satuin muuten näkemään Kula Shakerin lyhyen esiintymisen Hartwall-Areenalla vuonna 1997, joka kesti muistaakseni yhden biisin verran. Tämän biisin nimeä en valitettavasti muista.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
RHirvela
14.02.2004 20:07:48
Loistobändi, mulla on nuo molemmat levyt...tuli ostetua joskus ku olin kutos tai seiskaluokalla se peasants, pigs & astronauts. Kyllä K on yks parhaista levyistä mitä tiedän. Hyvät biisit ja soundit ku yhdistyy, nii aijai.
Vihreä Mennen.
AoA
14.02.2004 23:08:02
Hyvä bändi on. Mitä nyt olen kuunnellut.
-Anssi
HaloOfFlies
15.02.2004 14:30:12

Erinomainen bändi joka kyllä saisi tehä paluun
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
sepeli
15.02.2004 15:20:03
On loistava juu. Viimeksi eilen kuuntelin K:ta autossa. Olin liekeissä.
Pistä jakusto passiin.
Dunga
15.02.2004 15:46:33
Kannattaa tsekata myös Kulan Crispian Millsin uus bändi The Jeevas.

www.thejeevas.com
Jätkä on pahin! Pahin munamies!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)