Mr.Freeze 11.02.2004 23:04:36 | |
---|
Tietääkö kukaan mitään hyvää Neil Young tyyppistä rock bändiä? Tarkoitan lähinnä sellaista "rocking in the free world" tyylistä kamaa, eli ei mitään pimputuksia vaan kunnon meinikiä. ...my bass up your ass |
Flash 12.02.2004 08:51:02 (muokattu 13.02.2004 10:55:45) | |
---|
Social Distortion tuli ensimmäisenä mieleen, mutta onhan noita muitakin... pitää mietiskellä lisää ja palata asiaan myöhemmin. EDIT: Sand Rubies soittaa erittäin Young vaikutteista rokkia. Noiden levyjä saattaa tosin olla aika vaikea löytää. Rock And Roll Can Never Die |
alanko 12.02.2004 09:04:26 | |
---|
Kokeile vaikka Supersuckersia. Ei nyt välttämättä kovin Neil Young tyylistä mutta erittäin paljon sitä kunnon meininkiä. 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
Lähikauppias 12.02.2004 23:13:05 | |
---|
My Morning Jacket. Tai se on kyllä ennemminkin sitä "pimputusta", mutta kuuntele nyt ensi alkuun vaikkapa biisi One Big Holiday. |
Lilli 13.02.2004 11:38:26 | |
---|
Tietääkö kukaan mitään hyvää Neil Young tyyppistä rock bändiä? Tarkoitan lähinnä sellaista "rocking in the free world" tyylistä kamaa, eli ei mitään pimputuksia vaan kunnon meinikiä. Taitaa yksi selkeimmistä olla vanha kunnon Velvet Underground tai hieman myöhempien aikojen Flaming Groovies. - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Lähikauppias 13.02.2004 15:32:24 | |
---|
Hmm. Minä en kyllä oikeastaan näe VU:n ja Neil Youngin välillä juuri mitään yhteyttä. |
aksiom 13.02.2004 16:54:45 | |
---|
My Morning Jacket, Social Distortion, Supersuckers ja Velvet Underground? Mä en näe juurikaan yhtäläisyyksiä Neil Youngilla ja millään noista edellä mainituista bändeistä. En kyllä keksi itse yhtään, hehheh. seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova. |
Gronsbyk 13.02.2004 17:17:19 | |
---|
The Tea Party? |
Halldor 13.02.2004 17:30:58 | |
---|
Aika vaikea suositella mitään samanlaista kun mies on aivan oman tiensä kulkija, mikä taas on aivan loistava juttu. |
Lähikauppias 13.02.2004 17:33:10 | |
---|
My Morning Jacket? Mä en näe juurikaan yhtäläisyyksiä Neil Youngilla ja millään noista edellä mainituista bändeistä. Pöh! MMJ kuulostaa Neil Youngilta vaikka kuinka paljon. Ihan jo Jim Jamesin äänestä lähtien. |
Kyllä CCR soitti Neil Young-tyyppistä kirkasvetistä rokettirollia. Status Quo menee samaan kategoriaan. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
alanko 16.02.2004 09:19:50 | |
---|
Supersuckers Mä en näe juurikaan yhtäläisyyksiä Neil Youngilla ja millään noista edellä mainituista bändeistä. En kyllä keksi itse yhtään, hehheh. No eipä ne musiikillisesti välttämättä kovin samanlaisia olekaan. Lähinnä suosittelin tuon eli ei mitään pimputuksia vaan kunnon meinikiä. perusteella Supersuckersia. 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |