Aihe: Sansamp gt2 ja classic
1
N_Bates
09.02.2004 15:50:13

Moro. Onkos ukoilla kokemusta noista bassokäytössä? Esko Deelillä ainakin näkyi kamalistauksessa tuollainen.. Mieleni tekisi sansamppia hommata, ja noita näkee suht usein käytettynä ihan kohtuuhintaan, toisin kuin sitä maineikasta bassdriveria..

Niin, ja sitten vielä huvittaisi tietää jaksaako gt2 tai classic ajaa suoraan päätevahvistinta? Etuvahvistimenahan noita ainakin markkinoidaan..

ja jos jollain on myynnissä niin saa tarjota..

thanxxx!
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Esko Deel
16.02.2004 21:02:39
Jeep!
Mulla on ollut nuo molemmat, mutta oon käyttänyt niitä ainoastaan säröttiminä.

Gt2 oli ainakin mulle liian brutaali, sai siitä kuitenkin hyvän "demppisoundin" bassolla. Voisin melkein väittää, ettei Gt:lle ole juurikaan käyttöä ns. perus soitossa, johonkin extreme lofitteluun voi löytyäkin jotain käyttöä. Puhtailla asetuksilla laite muutti soundin niin ohueksi, ettei sitä juuri bassoksi tunnista. Gt2 on suunniteltu kitarakäyttöön ja toimii siinä, mulla se ei vaan toiminut, jollain muulla saattaa toimia, en tiedä.

Classic sen sijaan on mulla vieläkin käytössä monipuolisuutensa ansiosta. Se voisi jopa toimiakin bassolla etusena, siitähän jopa löytyy basso-asetus. Särönä se on mulla käytössä ja hoitaa hommansa mallikaasti. Classicissa riittää myös ruuvaamista, koska siinä on kymmenkunta hankalasti käytettävää pikku kytkintä. Jokainen näistä pikkukytkimestä todellakin vaikuttaa soundiin, eli säätöjä on lukematon määrä. Tätäkään purkkia en ole kokeillut ns. etusena, ainoastaan säröttimenä, joten en osaa sanoa sen toimivuudesta juuta enkä jaata.

Osta Bassdriver Di, se toimii taatusti.
...
N_Bates
17.02.2004 00:29:39

heh.. juuri tänään kävin ostamassa tommosen gt2:n itselleni. Treenit sillä äsken soitin, ja oikein tyytyväinen olen. Jotenkin tuntui soundi olevan semmonen "just sopiva". Soittelin mikserivahvistimeen suoraan tuolla. En tiedä oliko soundissa mitään legendaarista putkilämpöä tai muuta, mutta mun korvaan kuulosti oikein toimivalta. Tosin parempi olla tässä vaiheessa vielä kirjottamatta mitään syvällisiä kommentteja, kun ei ole ehtinyt laitetta kunnolla testaamaan.

Kävin tuossa päivällä musamaailmassa kyselemässä tuota bassdriveria. Olin halukas ostamaan itse vekottimen ja vielä virtalähteenkin, mutta ei äijä suostunut euroakaan pudottamaan hintaa, vaikka yli 300e ostos olisi ollut tuo. Ihme touhua. Jossain aron soittimessa putoaa hinta jo ennenku ehtii sanoa mitä haluaisi ostaa. Hetken mietin josko ois pistäny saksasta tilauksen tulemaan, mutta sitten tulikin tuo gt2 vastaan edullisesti käytettynä. Ja saa tosta toki omansa pois jos ei enää miellytäkkään. Mutta bossin odb3 lähtee kyllä nyt myyntiin.

Ehkä se bassdriverikin tulee joskus hommattua, kunhan talous alkaa näyttää valoisammalta. tai oikeastaan se räkkimalli ois vielä himottavampi.
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)