Grejppi 11.10.2008 13:50:45 | |
---|
Olisi tarkoitus saada joskus pari uutta synaa. Minulla on jo vuodesta 2006 ollut Yamaha S03 (hopea) - ihan perussyna, mutta muutamia puutteita (mm. ärsyttävän tuntuiset napit ja koskettimet) Kävin äskettäin katsomassa musaliikkeestä kaikenlaista ja kokeilin Juno-G:tä. Se oli aika samanlainen kuin Yamaha S03 - aika saman kokoinen, sama määrä koskettimia ym., mutta mukana oli muutamia kivoja ominaisuuksia kuten mm. performance-tila. Kiireessä en kuitenkaan paljoa ehtinyt kokeilemaan. Kysyisinkin nyt teiltä asiantuntijoilta: kannattaisiko myydä S03 ja hankkia Juno-G tilalle? |
JPQ 11.10.2008 16:19:13 | |
---|
noi ihan eri tason laitteet mitä spekseistä päätellä voi. JunoGeetä itsekkin vähän katsellut. |
Foranamo 11.10.2008 18:04:56 | |
---|
Jos vaan rahaa on niin varmaankin kannattaa. Juno G on kuuleman mukaan ihan hyvä laite hintaansa nähden, S03 on puolestaan ihan omien käyttökokemuksien perusteella painajaismaisen paska vehje. |
Grejppi 13.10.2008 20:07:51 | |
---|
S03 on puolestaan ihan omien käyttökokemuksien perusteella painajaismaisen paska vehje. Aika samaa mieltä olen. Ja kiitos vastauksista! Nyt tässä mietin että jos vaikka laittaisi jonnekin nettiin huutokaupattavaksi niin mikä olisi hyvä hinta parin vuoden ikäiselle aika hyväkuntoiselle (virtanapista muoviosa irti) ja tehdassoundit säilyttäneelle synalle. |
JPQ 13.10.2008 20:47:03 (muokattu 14.10.2008 00:16:05) | |
---|
paljonko toi oli uutena en muista varmaksi mutta välttämättä puolet uuden hinnasta ei olisi ainakaan liikaa ehkä. ps. minäkin uskoisin JunoG ihan toista soittimena. Sanoinkohan jo että kuuntelin tässä just 110 ekaa user pankin soundia jotka kyllä näyttää olevan muista pankeista koottu. miten s03 paskuus ilmenee? jotenkin kyllä aika lelu kuva tullutkin kyllä eli general midi palikka näppiksellä henkinen. no niitä hyviäkin general midi toteutuksia mutta viittaan niihin surkeimpiin. |
Grejppi 14.10.2008 21:37:22 | |
---|
Kuutisen saturaista taisi maksaa ja sen on tuntuinenkin. Jotakin kolmesataa ehkä tienaisi? |
JPQ 14.10.2008 22:23:17 | |
---|
Kuutisen saturaista taisi maksaa ja sen on tuntuinenkin. Jotakin kolmesataa ehkä tienaisi? mä sanoisin 250-350euroa minusta realistinen alue. vaikka vähän rokottaa se että on se mitä sanoitkin. |
JPQ 14.10.2008 22:24:08 | |
---|
Kuutisen saturaista taisi maksaa ja sen on tuntuinenkin. Jotakin kolmesataa ehkä tienaisi? Ei välttämättä edes 600e tuntuinen koska olen markka aikana saman hintaluokan tavaroita nähnyt jotka tuntuneet paremmalta muistelen joten. lienee vaan yamahan kummallinen välimalli. Eli ei niin harkittu kokonaisuus. |
Nyt tässä mietin että jos vaikka laittaisi jonnekin nettiin huutokaupattavaksi niin mikä olisi hyvä hinta parin vuoden ikäiselle aika hyväkuntoiselle (virtanapista muoviosa irti) ja tehdassoundit säilyttäneelle synalle. Joskus 2005 kun testasin tuota Yammun s03:a F-Musiikissa, oli sen hinta uutena T-Kaupassa 399 euroa. Jos olisin tuota itse myymässä, olisin tyytyväinen 250 euroon. - MJI Think about your dad! |