vili linnakoski 05.10.2008 15:30:45 | |
---|
se on totta että krapulassa niitä biisi ideoita tulee ja paljon elikä säveltäjät ja sanoittajat jotka on absolutisteja tai on kännissä joka päivä niin hankkikaa krapula ja kokeilkaa sävellystä/sanoitusta kyllä toimii |
Henko 05.10.2008 19:47:01 | |
---|
^ Hyvin sä vedät. Volvo on voimarauta |
black-dog 05.10.2008 19:57:36 | |
---|
parin jälkeen saa helpommin aikaan sellaisen "flown" soittoon, vaikka humalassa ei olisi. selvänäkin se onnistuu mutta se on arpapeliä että millon se iskee. ja darrassa saa hienot balladit aikaan. Watch my back sano kyttyräselkä |
Mr. Moonbeam 14.10.2008 09:31:54 | |
---|
Jos laulaa päihteistä kertovia lauluja, niin on uskottavempaa jos on itekin vähän stoneissa. |
Jucciz 14.10.2008 11:02:57 | |
---|
selvinpäin en osaa soittaa kitaraa ja laulaa samaa aikaa mut kännissä kyllä. Joopajoo... kännissä ihmisestä tulee tunnetusti pätevämpi asiassa kuin asiassa. Oletko äänittänyt molempia tilanteita ja kuunnellut jälkikäteen? |
Punisher 14.10.2008 11:35:03 | |
---|
Kaksi kaljaa on ehdoton yläraja, että viitsii ottaa enää kitaran käteen. Alkaa mennä loput pään sijasta sormiin ja soitto kuulostaa suoraan sanottuna karmealta. |
lapivil 14.10.2008 14:09:21 (muokattu 14.10.2008 14:09:43) | |
---|
Toisinaan on mukava soittaa kannabiksen alaisena. Siitä nauttii, en väitä etteikö selvinpäin nauttisi, mutta välillä siitä innostuu enemmän ja "kaikki" kuulostaa mielyttävältä. Inspiraation saaminen kyseisessä tilassa on mansikkaa. |
Lennu 14.10.2008 14:54:53 | |
---|
Joopajoo... kännissä ihmisestä tulee tunnetusti pätevämpi asiassa kuin asiassa. Oletko äänittänyt molempia tilanteita ja kuunnellut jälkikäteen? Olen, kännissä toimii aina paremmin. Useampi sata ihmistä voi todistaa. Isojussi on se puu, se iso puu. |
opaa 14.10.2008 18:28:12 | |
---|
Olen, kännissä toimii aina paremmin. Useampi sata ihmistä voi todistaa. Surullista. No ei kai, mikä mä olen sanomaan. Useammin on tullut varmaan jurrissa vedettyä kuin selvinpäin. Kyllä muutama bisse aina jeesaa soittoa, mutta selvinpäin on hyvä osata soittaa. Kaiken varalta :) |
Lennu 14.10.2008 22:19:42 | |
---|
Surullista. No ei kai, mikä mä olen sanomaan. Useammin on tullut varmaan jurrissa vedettyä kuin selvinpäin. Kyllä muutama bisse aina jeesaa soittoa, mutta selvinpäin on hyvä osata soittaa. Kaiken varalta :) Mikä siinä nyt niin surullista. Kännissä on tosi kivaa, ei huolet paina, eikä rasitu polla. Isojussi on se puu, se iso puu. |
lapivil 14.10.2008 22:20:48 | |
---|
Olen, kännissä toimii aina paremmin. Useampi sata ihmistä voi todistaa. Tähän pitää nyt vielä provoo et ei kukaan varmaa halua kuulla niiden sadan ihmisen sanovan "Joo kyl se soittaa paremmin" mut jos vaikka jtn ääninäytettä kun kerran Olet äänittänyt? Ja jos ei satu nyt olemaan ni seuraavan kerran ku riipaset jurrin ni muista tämä vilpitön pyyntö? Enemmän mielen kiinnosta haluaisin kuulla, kun että pahalla sanoisin ^^. enkä nyt väitä ettetkö soittaisi kännissä paremmin. URLII VAA! |
Lennu 14.10.2008 22:52:56 | |
---|
Tähän pitää nyt vielä provoo et ei kukaan varmaa halua kuulla niiden sadan ihmisen sanovan "Joo kyl se soittaa paremmin" mut jos vaikka jtn ääninäytettä kun kerran Olet äänittänyt? Ja jos ei satu nyt olemaan ni seuraavan kerran ku riipaset jurrin ni muista tämä vilpitön pyyntö? Enemmän mielen kiinnosta haluaisin kuulla, kun että pahalla sanoisin ^^. enkä nyt väitä ettetkö soittaisi kännissä paremmin. URLII VAA! Joojoo, äänitys äänitys. Kyllä mä nyt lukea osaan. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Hassine 14.10.2008 23:14:19 | |
---|
Minun mielestä on aivan erinomaista soittaa kitaraa ekojen savujen jälkeen bongista. Tulee semmonen eksoottinen fiilis ja tulee soiteltua ihan erilaista settiä. Toki myös samaa runkkailee mitä osaa muuteki soittaa ja mitä on muuteki selvinpäin soittanu, mutta nekin onnistuu paremmin, tai siis ainakin kuulostaa paremmalta. Selvinpäin tai vihreenä, sama se miulle. Kännis sit ei tuukkaa mitää :D |
opaa 15.10.2008 08:16:42 | |
---|
Mikä siinä nyt niin surullista. Eipä kyllä mikään. Oli tarkoitus olla vähän huumoria tjsp. Kännissä on kyllä mukavaa. |
lapivil 15.10.2008 11:42:57 | |
---|
Kännis sit ei tuukkaa mitää :D Joo, mulla menee kännissä ihan motoriikka tosta soittamisesta. Tai toki muutaman jälkeen ja pienes kännis pystyy vielä vaikka sekin saattaa jo tuottaa virhemarginaalin kasvamisen. Vähänki enemmän kännissä niin soitan kun se 13v random kylän jukka, joka tilaa nettikaupasta kierokaulasen richin "soitan heviä" |
Niin, mitä olisikaan 60-70-luvun proge tai reggea ilman näitä 'huumehia'? Olisiko niitä? :) Alkaa ottamaan päähän tuo psykoosi humputus kun ei esitetä mitään kylmää faktaa. Onko tuo väite että blossi kaksinkertaistaa riskin psykoosiin? Mites sitten alkoholi? Voiko se aiheuttaa psykoosin? Kertokaa hyvän ihmiset. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Dr. Rock 15.10.2008 14:55:15 | |
---|
Elämä koostuu niistä pienistä vioista. |
Henko 17.10.2008 20:47:24 | |
---|
Kohta joku varmaan kehuu ajavansa autoakin paremmin kännissä. Volvo on voimarauta |
Lennu 17.10.2008 20:55:22 | |
---|
Voihan sitä olla päihteitä ilman soittamistakin. Musta on kivaa olla kännissä, tosi kivaa. Vois olla aina. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Räkkipeli 17.10.2008 20:56:50 (muokattu 17.10.2008 20:58:04) | |
---|
Seon sillälailla että pilvessä soittaminen on vitusti helpompaa ku kännissä soittaminen, ja siinä olotilassa saattaa oivaltaa asioita ihan eri tavalla. Kliseisen kuulosta, mutta totta. Ja joo, voi sitä olla kännissä hauskaa ilman soittamistakin! :D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |