Aihe: harjoitus pädit
1
samuelnitrogen
14.10.2008 20:35:20
mulla itellä on yhtenä harjoitusapuvälineenä tolanen HQ:n real feel harjoituspädi - on hiljainen mutta rebound on aivan liian hyvä (vaikkakin mukava) verrattuna oikeeseen rumpuun - onko kellään vertailu kokemusta vaikka noihin sabianin QT-14SD tai QT-14JM pro-pädeihin ja onko noilla KESKENÄÄN EROA - onko noissa REBOUND huomattavan lähellä oikeata rumpua
Tartsi77
15.10.2008 21:45:56
Jaa, mun mielestä (useita padeja koeajanneena) juurikin tuo HQ:n Real Feel on paras tatsin kannalta. Ei toki verrattavissa oikeaan kalvoon, mutta hemmetin lähellä. No, makuasioita.
Rumpujensoitto. Vaimo. Lapsi. Jatkuva remontti. Työ.
Niq
16.10.2008 09:20:57

Jaa, mun mielestä (useita padeja koeajanneena) juurikin tuo HQ:n Real Feel on paras tatsin kannalta. Ei toki verrattavissa oikeaan kalvoon, mutta hemmetin lähellä. No, makuasioita.

Sama. Tietty riippuu virvelissä käytettävästä vireestäkin hieman, sitähän tuo mallintaa kuitenkin eikä mitään lattiatomia. Mun mielestä kannattaa treenata sekä tuollaiseen missä on pomppua, että myös esim. tyynyyn joka ei pompauta sitten yhtään. Noista molemmista on aika lailla erilaista hyötyä tuohon varsinaiseen soittoon.
"I have a cunning plan" -Baldrick
OPJ1974
16.10.2008 13:26:20

Sama. Tietty riippuu virvelissä käytettävästä vireestäkin hieman, sitähän tuo mallintaa kuitenkin eikä mitään lattiatomia. Mun mielestä kannattaa treenata sekä tuollaiseen missä on pomppua, että myös esim. tyynyyn joka ei pompauta sitten yhtään. Noista molemmista on aika lailla erilaista hyötyä tuohon varsinaiseen soittoon.

Jep, mullakin on kyseinen läppy ja mielestäni snarea matkii oikein mainosti.
lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl.
Kibester
25.10.2008 13:38:12
Ite opiskelijabudjetillani nakutan vanhaa hiirimattoa joka on pöydällä. Tuntuma on YLLÄTTÄVÄN hyvä. Ääntä lähtee kyllä senkin edestä, mutta eipä maksanu mulle mittää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)