Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Death Cab For Cutie
1 2 3 4 5 6 7
Lähikauppias
14.02.2004 18:34:56 (muokattu 14.02.2004 18:53:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin muutama päivä sitten Transatlanticismin, ja täytyypä näemmä ostaa bändin kaikki muutkin levyt.
 
Koko levy, ja etenkin levyn nimibiisi ovat aivan uskomattoman kauniita. Ja ne tekstit.
 
Olisivat näemmä tämän kuun 18. päivä Tukholmassa. Niin lähellä, mutta silti niin kaukana...
 
_hannu
16.02.2004 09:58:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erityisesti on juuri tuota uusinta levyä tullut kuunneltua ja onpa kyllä loistava bändi. Biisit ovat todellakin kauniita ja tekstit perinteisestä indie-valituksesta ("tyttö jätti, elämä on paskaa") sympaattisella tavalla poikkeavia.
 
Kaikkein eniten tuossa Tukholman keikassa ärsyttää se että oon jo 19. päivä menossa katsomaan Thricea ja Vauxia, mutta en saanut enempää lomaa duunista niin jää tuo keikka väliin. Perkele.
 
Xebeche
16.02.2004 18:42:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm. En ole bändiä kuullut, mutta omalla tavallaan loistava nimi heillä ainakin on. Onkos tää ny sitte sitä emooa vai?
 
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
_hannu
17.02.2004 08:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku oikein vannoutunut fani voisi vetää emoksi kutsumisesta herneen nenään ja julistaa bändin musaa todelliseksi indieksi. Mutta jos sä (nyky)emosta tykkäät niin varmaan tykkäät tästäkin, ellei mee LIIAN söpöksi. :)
 
Xebeche
18.02.2004 22:05:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku oikein vannoutunut fani voisi vetää emoksi kutsumisesta herneen nenään ja julistaa bändin musaa todelliseksi indieksi. Mutta jos sä (nyky)emosta tykkäät niin varmaan tykkäät tästäkin, ellei mee LIIAN söpöksi. :)
 
Enpä näistä genreistä tiedä tuon taivaallista. Muutaman kappaleet DCFC:tä hain Epitonicista, ihan ok muttei mitenkään erityisemmin ihastuttanut. Mutta minä olenkin tällainen synkistelijä.
 
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Lähikauppias
20.02.2004 14:08:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä näistä genreistä tiedä tuon taivaallista. Muutaman kappaleet DCFC:tä hain Epitonicista, ihan ok muttei mitenkään erityisemmin ihastuttanut. Mutta minä olenkin tällainen synkistelijä.
 
Olin pitkän aikaa samaa mieltä, mutta sitten tuo vaan sattui iskemään sopivaan mielentilaan. Coney Island ja Steadier Footing olivat tämän aiheuttaneet biisit, jos vaikka näiden kuuntelu kohdallasi vaikuttaisi.
 
Ja synkistelyähän tuo juuri on jos jotain.
 
krushing
20.02.2004 19:31:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändihän tuo on. Oon viime aikoina diggaillut enemmän The Postal Servicestä kylläkin.
 
Antsa
11.04.2005 21:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpa tämä nyt ylös. Olen muutaman viime päivän ajan kuunnellut nonstoppina neljää koneelta löytyvää DCFC:n kappaletta. For What Reason on oma suosikkini tällä hetkellä, mukavaa indiepoppia. Levyjä pitäisi ostaa, mutta no money honey.
 
HaloOfFlies
11.04.2005 21:39:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänä vuonna pitäisi tulla DCFC:n "major label debut". Atlantic Records nappasi bändin viime marraskuussa talliinsa.
 
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
vernie
11.04.2005 23:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minuakin on alkanut kyseinen bändi kiinnostamaan. Lähinnä sellainen biisi, kun champagne from a paper cup on soinut viimeaikoina paljon.. todella mukavaa musiikkia, joutuu varmaan ostamaan levyn..
 
"Watch my back" sanoi kyttyräselkä.
cerulean
11.04.2005 23:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Death Cab For Cutie on mukavaa musiikkia. Erityisesti kappale Transatlanticism on loistava!
 
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
blastoff
11.04.2005 23:51:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erityisesti kappale Transatlanticism on loistava!
 
Niin on.
 
Onkos Suomen telkkarista muuten vielä tullut sitä Six Feet Under -sarjan jaksoa, jossa ne kaikki laulaa yhdessä tätä biisiä?
 
spk78
12.04.2005 01:55:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni jonkun DCFC:n tyypin sivuprojekti on sellainen ku Postal Service. Sitä oon kuunnellut ja tykkään kovasti. Suosittelen. Levyn nimi on Give Up. Koneita ja poppia. Itse Deat Cabbiin en ole ehtinyt tutustua lähemmin.
 
Lähikauppias
12.04.2005 10:25:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava aina näin vuosi jälkeenpäin täydentää silloisia ajatuksia.
 
DCFC:tä nyt paljon enemmän kuunnelleena sanoisin, että kyseessä on todellakin yksi suosikkibändeistäni. The Photo Album saattaa olla minulle jopa vielä vähän rakkaampi kuin Transatlanticism, vaikka upea albumi on jälkimmäinenkin. The Postal Servicen Give Up on myös yksi pitkäaikaisia suosikkejani. Ben Gibbard osaa kyllä vaan jotenkin tehdä hirvittävän koskettavia ja tunteisiin vetoavia biisejä.
 
www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer if I had someone else's voice But failure's always sounded better Let's fuck it up, boys Make some noise.
aleksi
12.04.2005 18:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ben Gibbard osaa kyllä vaan jotenkin tehdä hirvittävän koskettavia ja tunteisiin vetoavia biisejä.
 
Juu, jostain kalsareistahan se niissä laulelee. Mutta eipä siinä mitään, tykkään itsekin paljon bändistä. Photari ja Transatlanticism löytyy hyllystä, joista jälkimmäisestä pidän enemmän ja siksi en ole vielä hankkinut vanhempaa matskua.
 
"open hands to the wind"
not_my_day
12.04.2005 18:21:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos Suomen telkkarista muuten vielä tullut sitä Six Feet Under -sarjan jaksoa, jossa ne kaikki laulaa yhdessä tätä biisiä?
 
Soihan se melkein kaikissa OC:n jaksoissakin, tai no ainakin yhdessä soi..;)
 
"Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..."
dictatorsh*t
15.10.2005 17:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 185 päivää vanhaan ketjuun! - Totta mutta nyt kohdallani ajankohtaiseen. Kävin just hankkimassa Swampista The Sound of Settling 7", ja se nimikkobiisi on kyllä aivan mahtava, toisen puolen This Charming Man oli taas vähän mitäänsanomaton. Muutaman muunkin biisin olen kuullut tuolta Transatlanticismilta ja täytyy kyllä käydä hakemassa omaan hyllyyn jossain vaiheessa.
 
Rattata
15.10.2005 17:23:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutamia biisejä olen kuullut, ja hyvältä kuulostaa. Mukava ääni laulajalla. Ja hyvin vetivät Conanissakin tuossa joku aika sitten. Yhtään levyä en ole kuunnellut. Ehkä pitäis pistää hankintaan.
 
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
SiwamieS
15.10.2005 18:23:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Totta mutta nyt kohdallani ajankohtaiseen. Kävin just hankkimassa Swampista The Sound of Settling 7", ja se nimikkobiisi on kyllä aivan mahtava, toisen puolen This Charming Man oli taas vähän mitäänsanomaton.
 
Tuo This charming man on harvoja kelvollisia Smiths-covereita joita on olemassa... :)
 
They're coming to get you, Barbara!
dictatorsh*t
15.10.2005 23:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo This charming man on harvoja kelvollisia Smiths-covereita joita on olemassa... :)
 
Oho, en edes tiennyt sen olevan koveri.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «