Jugeen 12.10.2008 21:04:22 | |
---|
Onko jollai tabeja volbeatin biisiin guitar gangsters & cadillac blood? |
xEVH5150x 12.10.2008 21:07:23 | |
---|
Saatan tietää yhen ootappa mikä sen nimi oli ainii google. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
Jucciz 12.10.2008 21:12:21 | |
---|
Plokkaa korvilla, hyödyllisempää. Ja tabien nettilevitys on muutenkin laitonta. |
Pehvanssi 13.10.2008 06:58:33 | |
---|
Nopeiten vastauksen asiaan saat kun copy+pasteat otsikon googleen, ehkä vielä perään biisin nimi, niin johan löytyy. Eikö ihmiset oikeasti osaa nykyään käyttää hakukoneita? Google/googlaaminen on jo käsite. Ei sen käyttötarkoitusta voi olla tajuamatta. |
Jucciz 13.10.2008 12:54:03 (muokattu 13.10.2008 12:57:02) | |
---|
Nopeiten vastauksen asiaan saat kun copy+pasteat otsikon googleen, ehkä vielä perään biisin nimi, niin johan löytyy. Eikö ihmiset oikeasti osaa nykyään käyttää hakukoneita? Google/googlaaminen on jo käsite. Ei sen käyttötarkoitusta voi olla tajuamatta. Tämä muakin kummastuttaa todella paljon. Ennen oli laiskuutta se, kun ei jaksanut kuunnella kappaletta levyltä ja opetella: siinä kun joutui näkemään vaivaa. Siitä vähän ajan päästä laiskuus tarkoitti sitä, ettei jaksettukaan enää hakea parin kilometrin päästä kirjastosta nuotti- tai tabikirjaa. Vaan pahin oli vielä edessä: nykyajan laiskurit eivät jaksa avata Googlea ja kirjoittaa sinne muutamaa simppeliä hakusanaa! En halua tietää, mitä seuraavaksi. Omatoimisuus ja asioista selvän ottaminen itse tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä nykyajan muksuille. Anteeksi vain: en tahtoisi yleistää, mutta liian paljon teitä on tullut vastaan. |
JamesHetfield 13.10.2008 22:18:05 | |
---|
Omatoimisuus ja asioista selvän ottaminen itse tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä nykyajan muksuille. Anteeksi vain: en tahtoisi yleistää, mutta liian paljon teitä on tullut vastaan. Noo, ehkä niitä muksuja, jotka ei jaksa ottaa asioista selvää itse, on aina ollut paljon (ei vain nykyaikana siis) mutta et kenties itse kuulunut heihin ja siks susta tuntuu että tää on vain nykyajan nuorten ongelma.;) Tosin, muutoin komppaan tota sun aiempaa kommenttia täysin. Imperiumin kuukauden demo:
http://www.myspace.com/damagingfallout
http://nervehell.net/studio/ |
Torniojaws 14.10.2008 08:54:25 | |
---|
Tai sitten ne jotka osaavat hakea tabeja googlella eivät tee siitä threadiä Mnettiin "Hei, hain juuri tabit bändin biisiin googlella. Eipä muuta" Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
Snowblind 14.10.2008 10:46:32 | |
---|
Tämä muakin kummastuttaa todella paljon. Ennen oli laiskuutta se, kun ei jaksanut kuunnella kappaletta levyltä ja opetella: siinä kun joutui näkemään vaivaa. Siitä vähän ajan päästä laiskuus tarkoitti sitä, ettei jaksettukaan enää hakea parin kilometrin päästä kirjastosta nuotti- tai tabikirjaa. Vaan pahin oli vielä edessä: nykyajan laiskurit eivät jaksa avata Googlea ja kirjoittaa sinne muutamaa simppeliä hakusanaa! Mä pistän paremmaks, oon niin laiska että plokkaan korvalta koska en jaksa ettiä tai nysvätä lapuista. |
Jucciz 14.10.2008 11:01:27 | |
---|
Mä pistän paremmaks, oon niin laiska että plokkaan korvalta koska en jaksa ettiä tai nysvätä lapuista. Hitto! Mä meinasin kirjottaa tän saman lauseen. Myös mulle korvat on nimenomaan "laiskan miehen työkalu". Sovelsin tätä muun muassa silloin kun piti 24 biisin setti saada esityskuntoon keikalle: laput syrjään ja biisit kuunteluun. Paljon nopeammin sai koko paketin opeteltua ulkoa. |
akim2 14.10.2008 11:33:18 (muokattu 14.10.2008 11:34:00) | |
---|
Mä pistän huonommaksi: Olen niin paska korvakuulolta opettelussa että googletan nykyään suoraan ja soitan tabeista. Soittoinnostus heräsi uudestaan tuon takia. Ja korvakuulo-opettelun vaikeuden takia se soittaminen aikoinaan myös osittain jäi. Tosin nuotteja olen oppinut jotenkin, eli hyvin huonosti tulkitsemaan. Joskus pitää vaan tajuta luovuttaa jos asiat ei suju, ja tehdä ne helpommin tai toisella tavalla. Kaikille ei päde samat menetelmät, kun toiset ei aina opi niin helposti. Silti kitaran soittoa saa kai harrastaa. Ainakin kaiuttomassa huoneessa. Ps. Mä muuten yritin jokin aikaa sitten itse etsiä Volbeatin tabeja, mutta ainakaan silloin niitä ei helposti löytynyt edes KVG:llä. |
Torniojaws 14.10.2008 12:37:24 | |
---|
Ps. Mä muuten yritin jokin aikaa sitten itse etsiä Volbeatin tabeja, mutta ainakaan silloin niitä ei helposti löytynyt edes KVG:llä. Pistinpä huvikseni googleen maagiset sanat volbeat tabs ja heti ensimmäiseltä osumalta sai pariinkymmeneen Volbeatin biisiin tabit. Moniin biiseihin jopa useampia eri näkemyksiä, niin tekstinä kuin Guitar Pro-fileenä. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
akim2 14.10.2008 12:41:54 (muokattu 14.10.2008 12:45:34) | |
---|
Pistinpä huvikseni googleen maagiset sanat volbeat tabs ja heti ensimmäiseltä osumalta sai pariinkymmeneen Volbeatin biisiin tabit. Moniin biiseihin jopa useampia eri näkemyksiä, niin tekstinä kuin Guitar Pro-fileenä. Juu, tässä on ollennaista tuo mennyt aikamuoto. Etsin itse power tabeja. En ole tänään hakenut. |
juikkipuikki 14.10.2008 13:08:25 | |
---|
Kyllä näyttää Guitar pro -filuina löytyvän ihan mukavasti tabeja biiseihin. Guitar pro on silloin varsinkin mainio, kun siinä on se RSE käytössä. Suosittelen! Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Arde135 14.10.2008 14:53:57 | |
---|
|
Mä oon siirtyny plokkaamiseen koska yleensä noiden tabejen sormitukset on päin helvettiä, ja yleensä muutenkin väärin. mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö" |
tender.insanity 14.10.2008 16:24:19 (muokattu 14.10.2008 16:26:35) | |
---|
Mä oon siirtyny plokkaamiseen koska yleensä noiden tabejen sormitukset on päin helvettiä, ja yleensä muutenkin väärin. Siksi itse tykkään soitella sillai, että on nuotit yllä ja tabi alla. Tabeista soittaa huomattavasti nopeammin, mutta nuoteista on helppo tarkastaa lennossa, jos on ihan vituralleen tabi. Ja aika-arvot näkee myös nuoteista. Toisin sanoen, oikea silmä nuoteissa, vasen tabissa ja sitten soitetaan. EDIT: Korvan kanssa opettelin mennä viikolla neljä biisiä kun oli pakko. Ei siinä mitään, helposti nuo meni, mutta biisien rakenteet jäävät paljon paremmin päähän kun ne on nuotteina ja tabina edessä. Siksi myös kyseiset biisit kirjoittelin ylös. |
Kukkis 77 14.10.2008 17:39:10 | |
---|
Tämä muakin kummastuttaa todella paljon. Ennen oli laiskuutta se, kun ei jaksanut kuunnella kappaletta levyltä ja opetella: siinä kun joutui näkemään vaivaa. Siitä vähän ajan päästä laiskuus tarkoitti sitä, ettei jaksettukaan enää hakea parin kilometrin päästä kirjastosta nuotti- tai tabikirjaa. Vaan pahin oli vielä edessä: nykyajan laiskurit eivät jaksa avata Googlea ja kirjoittaa sinne muutamaa simppeliä hakusanaa! En halua tietää, mitä seuraavaksi. Omatoimisuus ja asioista selvän ottaminen itse tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä nykyajan muksuille. Anteeksi vain: en tahtoisi yleistää, mutta liian paljon teitä on tullut vastaan. Sama. Lisäksi huvittaa kun esim. pukeutumispalstalla kysellään että "Mistä farkkutakkia?" tai "apua mistä maiharit??" No voi vittu mistäköhän. Ei ainakaan vaatekaupasta tai kenkäkaupasta. Kohta varmaan kysellään että "apua mistä maitoa kannattaa ostaa". "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
ekikoo 14.10.2008 18:20:38 | |
---|
Kohta varmaan kysellään että "apua mistä maitoa kannattaa ostaa". Maitokaupasta tottakai. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
FensonGibder 14.10.2008 20:50:44 | |
---|
Jeps. Viedään kitara katkenneen kielen takia guitar-shoppiin korjattavaksi, tai kysytään vaikuttaako syvä naarmu pahasti saundiin. Näähän on täältä torilta plokattuja juttuja. Koitin keksiä jotain älyttömämpää, mutten keksinyt.. |
Novac 14.10.2008 21:04:23 (muokattu 14.10.2008 21:04:55) | |
---|
Maitokaupasta tottakai. Ei sellasii oo... Kannattaisko tilaa ulkomailta ja missä muuten on pienimmät postikulut? Kimppatilausta!?!?!? mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö" |