Sa(n)kari 13.10.2008 20:22:27 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
markkuliini 13.10.2008 23:05:43 | |
---|
Paljon laidbackimpi kuin Garibaldi , ja tempo pysyy kivasti kasassa. Siis ainakin tuohon aikasempaan TOP videoon verrattuna. Jep, ei paljon kysyttävää. Paitsi 4:02 kohdalla tapahtuu jotain mitän Dennisin kohdalla en ole kuullut monasti. Tempo elää ihan selvästi. Sekin on vain ihminen! :D Ihanaa!!! Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 14.10.2008 00:15:20 | |
---|
Jep, ei paljon kysyttävää. Paitsi 4:02 kohdalla tapahtuu jotain mitän Dennisin kohdalla en ole kuullut monasti. Tempo elää ihan selvästi. Sekin on vain ihminen! :D Ihanaa!!! Se on live hei! Kuuntelin pariin otteeseen, ja ainoa mitä havaitsin oli hieman heikompi isku snareen kohdassa 3:58. Toi kohtahan vaatii hieman eteen menevää haikkaa. Ei oo mulle luotu kuudetta aistia =( |
markkuliini 14.10.2008 00:33:58 | |
---|
Se on live hei! Kuuntelin pariin otteeseen, ja ainoa mitä havaitsin oli hieman heikompi isku snareen kohdassa 3:58. Toi kohtahan vaatii hieman eteen menevää haikkaa. Ei oo mulle luotu kuudetta aistia =( Juu, live live. En mää pahalla, huomasin vaan että 4:02 kiihtyy n.yhden tahdin aikana hitusen, ja sen huomaa sen takia koska Dennis on vetänyt koko biisin siihen asti ihan betoni-timellä. Ei tuo olis mulle mikään juttu, mutta koska Dennis the Menace on yksi planeetan tarkimmista soittajista, niin oli nastaa huomata, että vähän se horjuu silläkin. :) Sikana tuo groovaa silti. Eikä tuohon mitään kuudetta aistia tarvi, kuunteles pari kertaa niin huomaat varmasti. ;) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Juu, live live. En mää pahalla, huomasin vaan että 4:02 kiihtyy n.yhden tahdin aikana hitusen, ja sen huomaa sen takia koska Dennis on vetänyt koko biisin siihen asti ihan betoni-timellä. Ei tuo olis mulle mikään juttu, mutta koska Dennis the Menace on yksi planeetan tarkimmista soittajista, niin oli nastaa huomata, että vähän se horjuu silläkin. :) Sikana tuo groovaa silti. Eikä tuohon mitään kuudetta aistia tarvi, kuunteles pari kertaa niin huomaat varmasti. ;) Hmh... toi nännikomppi on kyl niin vitun antisvengi-asia ku voi olla. Muutenki olis paljo siistimpää jos tempo eläis edes vähän sen matskun mukana. Niinku vaik et jos Buddy Miles vetäis tota biisiä niin se ajais ihan homona koko bändiä. WOHOO! |
markkuliini 15.10.2008 12:45:34 | |
---|
Niinku vaik et jos Buddy Miles vetäis tota biisiä niin se ajais ihan homona koko bändiä. WOHOO! Mä luulen että Buddy Milesin komppi vois olla aika jäykkää.... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
markkuliini 15.10.2008 12:46:12 | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Bumbarr 15.10.2008 13:35:22 | |
---|
Kilpikonnat rockkaa! |
Roberto 15.10.2008 15:19:32 | |
---|
Mä luulen että Buddy Milesin komppi vois olla aika jäykkää.... No kai nyt jos a) pitää koko bändiä ajaa b) on kuollu |
markkuliini 15.10.2008 15:54:16 | |
---|
No kai nyt jos a) pitää koko bändiä ajaa b) on kuollu No b tietty. Ei se enää aja. Se sleebaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Ruutikallo 15.10.2008 16:11:39 | |
---|
Karipaldilla on tiukka...: http://www.youtube.com/watch?v=1HPiv507u0M Voimatorni on aina ollut mulle jotain suurta, siitä saakka kun olen enssimmäisen rallin kuullut. Tuo Garibaldin Future Sounds on hyvinkin tuttu ja ahkerasti käyttämäni kirja. Mutta jos livenä joutuisin tai paremminkin pääsisin soittamaan T o P:n biisejä niin uskoisin että olisi tekemistä perseen pitämistä satulassa vaikka kuinka orjallisesti metronomin kera olen komppeja opuksesta veivannut. On niissä sellainen imu että oksat vekee. Ja oma mielipide... splashin hyväksyn vain ja ainoastaan Garibaldilla sekä humppabändillä =) "Bilemetallijeejeemättö!!!" -IJarro- |
moderndrummer88 15.10.2008 16:35:18 (muokattu 15.10.2008 16:35:27) | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
DrmBug 15.10.2008 16:42:52 | |
---|
Just luin tästä tyypistä ModernDrummerista, hurjaahaan on, että ei käytä tuplapedaaleja. Tulee tuplaiskut nopeasti ja tarkasti kyllä--- Asiaa sivuten, tuossa on Pridgenin Modern Drummer Festivalin esiintymisestä pätkä. http://hudsonmusic.com/festival/ ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
koera 16.10.2008 15:12:08 | |
---|
Asiaa sivuten, tuossa on Pridgenin Modern Drummer Festivalin esiintymisestä pätkä. http://hudsonmusic.com/festival/ Siellä Saturday behind the scenes -osiossa on kans aivan hulvaton pätkä Pridgenistä :D I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |
haunted 16.10.2008 18:07:54 | |
---|
Siellä Saturday behind the scenes -osiossa on kans aivan hulvaton pätkä Pridgenistä :D Hyvä omg ilme sillä nörtillä taustalla, ku tumma antaa runtua. Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
Speedy 16.10.2008 23:21:30 | |
---|
Mutta jos livenä joutuisin tai paremminkin pääsisin soittamaan T o P:n biisejä niin uskoisin että olisi tekemistä perseen pitämistä satulassa vaikka kuinka orjallisesti metronomin kera olen komppeja opuksesta veivannut. Kyllähän ne kiilaa jonkis verran levylläkin.. Kuunnelkaapa Back to Oaklandia esmes.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Lapaluu 18.10.2008 16:18:23 (muokattu 18.10.2008 16:19:07) | |
---|
Just luin tästä tyypistä ModernDrummerista, hurjaahaan on, että ei käytä tuplapedaaleja. Tulee tuplaiskut nopeasti ja tarkasti kyllä--- Kieltämättä hyvää rumpalointia, mutta hyi helvetti mitä musiikkia! Aargh! -edit: tämähän olikin rumpupläjäykset, musiikki jääköön siis taka-alalle. Hyvää soittoa! Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) ,,/ |
koera 18.10.2008 23:06:31 | |
---|
Kieltämättä hyvää rumpalointia, mutta hyi helvetti mitä musiikkia! Aargh! Mars Voltan viimeisin levy on mielestäni parhaimpia levyjä koskaan, aivan maaginen kokonaisuus. Ja tähän topicciin liittyen, levy on ensimmäisestä sekunnista viimeiseen kyllä melkosta rumpupläjäystä. Levottomampaa soittoa saa kyllä hakea, mutta perkele vaan ku toimii. I'm on seafood diet: I see food, I eat it. |
Speedy 19.10.2008 23:31:33 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
samantien 20.10.2008 12:53:36 | |
---|
gaddilla on aina soittaessa todella viihdyttävät panoilmeet. olipa surkeat rumpusaundit jopa gaddille. "haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu. |