lindo 13.10.2008 13:44:58 | |
---|
Diggasin pienenä Armi Aavikkoa :| Äiti ei tykännyt kun olin leikannut Kodin Kuvalehdestä kuvia ... Rok rok |
jussiohman 13.10.2008 15:02:58 (muokattu 13.10.2008 15:49:32) | |
---|
Spaissarien diggailu nousi semisti homohkolle asteelle joskus 13 veenä. Mulla oli semmonen kausi että kuuntelin joka päivä 2 become 1 biisin ja pillitin siinä samalla. Mulla oli sydän särki tytön, jonka kanssa ko. biisiä tanssittiin luokkaretkellä, takia. Semmosen kuukauden ajan joka päivä koulusta kotiin -> 2 become1 -> byhyy. Ennen ku iskä tuli töistä. Älkää tuomitko. rapukävelyä makeen |
Spaissarien diggailu nousi semisti homohkolle asteelle joskus 13 veenä. Mulla oli semmonen kausi että kuuntelin joka päivä 2 become 1 biisin ja pillitin siinä samalla. Mulla oli sydän särki tytön, jonka kanssa ko. biisiä tanssittiin luokkaretkellä, takia. Semmosen kuukauden ajan joka päivä koulusta kotiin -> 2 become1 -> byhyy. Ennen ku iskä tuli töistä. Älkää tuomitko. *tirsk* Itse ajattelin joskus, että meidän pitää käyttää maskeja keikoillamme, koska se on vaan niin badass. Olin ehkä väärässä. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
eewo 13.10.2008 17:05:07 | |
---|
Spaissarien diggailu nousi semisti homohkolle asteelle joskus 13 veenä. Mulla oli semmonen kausi että kuuntelin joka päivä 2 become 1 biisin ja pillitin siinä samalla. Mulla oli sydän särki tytön, jonka kanssa ko. biisiä tanssittiin luokkaretkellä, takia. Semmosen kuukauden ajan joka päivä koulusta kotiin -> 2 become1 -> byhyy. Ennen ku iskä tuli töistä. Älkää tuomitko. Haha, kaunista! :D Saat sääliplussan + "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
tsugaru 13.10.2008 17:10:58 | |
---|
Spaissarien diggailu nousi semisti homohkolle asteelle joskus 13 veenä. Mulla oli semmonen kausi että kuuntelin joka päivä 2 become 1 biisin ja pillitin siinä samalla. Mulla oli sydän särki tytön, jonka kanssa ko. biisiä tanssittiin luokkaretkellä, takia. Semmosen kuukauden ajan joka päivä koulusta kotiin -> 2 become1 -> byhyy. Ennen ku iskä tuli töistä. Älkää tuomitko. Tätä se nyt teettää kun aletaan noloimpia tunnustuksia kysellä. Tyttörievut. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
BassLass 13.10.2008 18:29:29 (muokattu 13.10.2008 18:30:46) | |
---|
Emmä tiijä onko noloa, mutta luokkakavereiden mielestä ainakin oli kun tulin kouluun gunnareiden bändipaita ja -lippis päällä. Juum, siis 3. luokalla tämä. Kaikki muut kuunteli VAIN Iron Maidenii. |
sub zero 13.10.2008 19:52:00 | |
---|
Juum, siis 3. luokalla tämä. Kaikki muut kuunteli VAIN Iron Maidenii. Meillä porukat löysi Maidenin sitten, kun Gunnarihuuma oli ohitse. Kiltit pojat kuunteli kuitenkin Queenia. huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
Ianuarius 13.10.2008 20:00:58 | |
---|
Mä olin koulussa ainoa, jolla oli Iron Maiden t-paidat... ja mua kiusattiin sen takia. Kaikki muut kuunteli hiphoppii. Animate-Inanimate |
-J 13.10.2008 20:53:20 | |
---|
Ostin joskus divarista MC Hammerin ja Vanilla Icen kasetit ja diggasin niitä ihan vitusti. Mikäli olisit tämän tekstin lukemisen sijasta kehittänyt itseäsi jollain osa-alueella, olisit etevämpi ihminen kuin nyt. |
Jarkko G. 14.10.2008 10:08:30 | |
---|
Teippasin vaatekaapin sisäpuolelle New Kids on the Blockin fanikuvia, olinhan kaappifani. Ulkopuolella sitten olikin Skid Rowta yms. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Horatius-87 14.10.2008 10:55:25 | |
---|
Leikkasin ramones hiukset, mutta ne kyllä sopikin (?) mulle, että ei nyt niin paha.. "Tämä ei voi olla totta! Oletko sinä käyttänyt koko asuntolainan kaljaan?!" "Eikö ole mahtavaa! Nyt meillä on aina kaljaa!" |
mongoloidi 14.10.2008 11:48:13 | |
---|
Mä olin koulussa ainoa, jolla oli Iron Maiden t-paidat... ja mua kiusattiin sen takia. Kaikki muut kuunteli hiphoppii. HAHAHAHAH NO IHAN OIKEIN! Kai nyt kiusataan jos tosissas kuuntelet jotain paskaa räminää, missä laulajaa kiljuu ku akat ja tyypeillä on _IHAN_VITUN_TYPERÄN_ näköset rojut päällä. |
sub zero 14.10.2008 12:02:10 | |
---|
HAHAHAHAH NO IHAN OIKEIN! Kai nyt kiusataan jos tosissas kuuntelet jotain paskaa räminää, missä laulajaa kiljuu ku akat ja tyypeillä on _IHAN_VITUN_TYPERÄN_ näköset rojut päällä. No mut jos muut kuunteli hiphoppia. onks semmonen apinamiesten itsekehu ja kiroilu konekomppien päälle sitten parempaa? huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
Kikolaa 14.10.2008 12:11:15 | |
---|
No mut jos muut kuunteli hiphoppia. onks semmonen apinamiesten itsekehu ja kiroilu konekomppien päälle sitten parempaa? Taisit nyt käsittää mongoloidin vähän väärin. One O'Clock Jump |
geeza 14.10.2008 12:31:22 | |
---|
Hioin aikoinaan myös ibanezin yhdestä skebasta maalit vex ja sitten maalasin sen öljyväreilä sotkuseks, jotta se näyttäisi steve vain JEM:iltä... Eipä näyttänyt ei. Toisaalta ihan hauskan näköinen kitara on nykyään..heh Mä olen vakavasti harkinnut mun Iballe samanlaista käsittelyä. You want the shity beef? |
t-termiitti 14.10.2008 12:45:55 | |
---|
Taisit nyt käsittää mongoloidin vähän väärin. Taisit nyt käsittää Sub_zeron vähän väärin. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Ianuarius 14.10.2008 13:00:53 | |
---|
HAHAHAHAH NO IHAN OIKEIN! Kai nyt kiusataan jos tosissas kuuntelet jotain paskaa räminää, missä laulajaa kiljuu ku akat ja tyypeillä on _IHAN_VITUN_TYPERÄN_ näköset rojut päällä. Täh? Virhe! Siis oikeesti, mitä?! Animate-Inanimate |
Niklodeus 14.10.2008 13:07:54 | |
---|
HAHAHAHAH NO IHAN OIKEIN! Kai nyt kiusataan jos tosissas kuuntelet jotain paskaa räminää, missä laulajaa kiljuu ku akat ja tyypeillä on _IHAN_VITUN_TYPERÄN_ näköset rojut päällä. Mitä V*TTUA noi _ala_viivat_on_niikus_? Wanna-be tr0lli. |
sub zero 14.10.2008 13:11:41 | |
---|
Mitä V*TTUA noi _ala_viivat_on_niikus_? Ne symbolisoivat sanojen alleviivausta huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
Mikko_-Procyon- 14.10.2008 13:47:12 | |
---|
Kun 5v ikuisena tykästyin The Shadowsin musiikkiin, halusin itselleni silmälasit koska Hank Marvinillakin sellaiset on. Mitäpä niitä hankkimaan, kun näkö kuitenkin on hyvä. Äiti kuitenkin taitteli "ampumalangasta" sellaiset hienot keltaiset lasit, joita pidin viisaana päässä. Mummo kyseli, että "miksi Mikko tuollaisia laseja pitää päässä". No, siinäpähän mietti. Itse mietin sitä, että jos ne lasit olisivat vieläkin tallessa, niin menisin kyllä 100% varmuudella ne päässä töihin huomenna. Silver dollar forger |