Aihe: DR kielet katkoo.
1 2
Yrms
13.10.2008 14:37:41
^Itse olen onnistunut katkomaan vaan D-kieliä :| Jotenkin tuota mäiskii kestävyyteensä nähden turhan kovaa
www.mikseri.net/blindways
Nacher
13.10.2008 14:51:41
Itse en ole ikinä viiden vúoden DR-käytön aikana saanut yhtään kieltä poikki. Yhtään Elixir-settiä en ole ehtinyt vaihtamaan, ennen kuin jokin kieli on taasen katkenut. Samaten D'addariot menevät poikki ekassa divebombissa.
Veli
13.10.2008 18:50:24 (muokattu 13.10.2008 18:52:13)
Olen käyttänyt vuosia DR:n kieliä, mutta viimeisimmät kolme settiä ovat olleet intonaatio-ongelmaisia. DR:ien päivät alkavat olla meikäläisen kitaroissa luetut. Sääli, että tuntumaltaan yhtä hyviä settejä tahtoo olla vaikea löytää. DR:ään päädyin aikoinaan kokeilemalla ainakin D'addariot, GHS:t, Ernie Ballit ja Fenderin sekä Gibsonin setit. Nyt on Elixirit testissä, mutta vaikea vielä tässä vaiheessa sanoa jäävätkö käyttöön.

Kestävyys DR -kielissä on tosin ollut kyllä hyvä. En muista että viimeisen viiden vuoden aikana olisi mennyt kuin yksi kieli poikki.
Semjon
13.10.2008 21:16:06

Hmm, mitäköhän DR:iä mulle on jo muutamia vuosia myyty, kun eivät katkeile, säilyttävät soundin raikkaana runsaankin soiton jälkeen ja intonaatiokin on setin vaihdon jälkeen tarkistettaessa niil jang -asteikolla ihan jees. Keikkoja soitan kymmeniä vuodessa, enkä muista viime vuosina sähkiksistä katkenneen kuin kielen-kaksi... Tosin vaihdan uudet kielet aina parin-kolmen kuukauden välein.
"I'm listening to Neil Young / I gotta turn up the sound / Someone's always yelling turn it down" (Bob Dylan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)