Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 512 13 14 15 16
EP
12.10.2008 17:21:03
Juu näin näkisin minäkin tämän, ei paljoo oo muilla edes mahkuja. Tai Peten kohtaloksi voi tulla myös "liian valmis paketti", nätti poika ja tiukka saundi, hyvä ote koko touhuun joka voi olla sanelupoliitiikkakoneistolle liian kova pala purtavaksi.

Tekkee se kuitennii neljä levyä vuoden sisällä ja on viimmestään kymmenen vuodenpäästä täysi alkoholisti! ..jos voittaa :/
KoskPaavo
12.10.2008 18:30:04
Tekkee se kuitennii neljä levyä vuoden sisällä ja on viimmestään kymmenen vuodenpäästä täysi alkoholisti! ..jos voittaa :/

Nyt lipsahti kai vähän överiksi .
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
12.10.2008 18:36:52
Nyt lipsahti kai vähän överiksi .

Ei, mutta mietipä ..esimerkkejä löytyy :/
manjaana
12.10.2008 20:13:36
Lipsahtanut itsekkin näitä ihmettelemään ja Pete Parkkonen on lillasti oma suosikki :)
-Sama pää-
Johannes kurkunkastaja
12.10.2008 20:16:46
Mulla ei ole suosikkia. Yks lysti kuka korjaa potin.
baron
12.10.2008 21:18:13 (muokattu 12.10.2008 21:18:26)

No kun kaikki siitä puhuu niin katsoin tänään ensi kerran.
Kuvittelin että se on jonkunlainen laulukilpailu, mutta olin näköjään väärässä, ei laulun laulua, suosikki näköjään pitää valita muilla perusteilla.
Ei ollut tarpeeksi "sinisilmäistä" akkaakaan eli saa koko ohjelma mun puolesta olla.
walttoni
12.10.2008 21:23:19
Kuvittelin että se on jonkunlainen laulukilpailu, mutta olin näköjään väärässä, ei laulun laulua, suosikki näköjään pitää valita muilla perusteilla.
Ei ollut tarpeeksi "sinisilmäistä" akkaakaan eli saa koko ohjelma mun puolesta olla.

Jospa ne laulaisivat seuraavalla kerralla.
manjaana
12.10.2008 21:45:51

Joo, eipä ollut tänään mistään kotoisin 8(
-Sama pää-
walttoni
16.10.2008 21:08:26
Nythän nuo laukoikin ja bändi oli hyvä.
COVS2.
omarklah
16.10.2008 21:20:42

Hyvä oli ja parempia miespuolisia laulajiakin kuin viime vuonna...
Simmottos!
baron
16.10.2008 23:01:36

Tuli katseltua kun kaikki siitä puhuu. Ihan sama mulle kuka jatkoon tai putoaa. Bändi oli hyvä, laulut häiritsi sen kuuntelua.
Bändin takia ehkä voin katsoa jatkossakin.
mack the knife
16.10.2008 23:03:07
Tuli katseltua kun kaikki siitä puhuu. Ihan sama mulle kuka jatkoon tai putoaa. Bändi oli hyvä, laulut häiritsi sen kuuntelua.
Bändin takia ehkä voin katsoa jatkossakin.

Ai siinä oli jo bändikin. Mä oon joskus kattonu sitä vaihetta, kun Leri vetää yksin pianolla taustat. On vähän mennyt tuo homma tänä vuonna ohi.
COVS n:o 1.
Musiikkia korville
17.10.2008 08:46:23 (muokattu 17.10.2008 08:46:47)

Jos tää ketju olis vaikka semmonen, johon voi ilimottaa ettei kiinnosta ja haluu kertoo sen kaikil.

:D Hyvä...

Ite kattelen sen mitä ehdin. Usein ei ehdi... Taso vaikuttaa aikast kovalta. Jätkien eilisiä lauluja aattelin kattella boksilta myöhemmin, niillä kun tuntuu varsinkin olevan aika hyvä taso tänä vuonna.
By: MK
Jami
17.10.2008 10:55:03

Mä tykkään ennustaa.

Petellä parhaiten paketti kasassa. Popparin habitus ja upea ääni. Tuntuu olevan sitä miltä näyttääkin.

Kallellakin on habitus kohdallaan mutta laulu ei toimi. Hirveästi maneereja joilla peittää tosiasian ettei lauluääntä oikeastaan olekkaan. Hauska ja sympaattinen tyyppi kyllä. Putoamisuhka vei kuitenkin romukoppaan. Rajusti pitää laulua parantaa jos meinaa pärjätä.

Koop. Iso metsuri. Toimii ehkä parhaiten takametsissä kuitenkin. Hyvä ääni ja taitava laulaja. Vähän liian iso pala oli eilinen biisi. En jaksa uskoa että pärjää ihan loppupeleissä.

Olli Lindholmin glooni. En muista nimeä. Onhan Ollikin pärjänny niin miksei tämäkin. Erona että tämä osaa laulaakkin. Ylivoimainen laulajana tuossa porukassa. Tyyppinä rautakanki etten sitten tiedä mihin asti pelkkä laulu kantaa. Toivottavasti kypsyy esiintyjänä ja varsinkin haastattelujen antajana. Lopettais matsoilun.

Wellu. Sympaattisen oloinen. Esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Yrittää kovasti. Laulaa ihan hyvin. Tehnyt liikaa rokkikeikkaa joka kostautuu mahdottomana määränä maneereja.

Seuraavaksi putoaa Kalle. Pete voittaa koko kisan. Siinä ennustusta.

Miten sen homon osuuden juontokoohotuksesta sais pienemmäksi. Kaikenkaikkiaan lähetysaika tuhraantuu jonninjoutavuuksiin. Luulis laulajien esitysten kantavan ilman noita juontajajulkkiksiakin.
Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää.
Tankero
17.10.2008 11:11:51
Mä tykkään ennustaa.

Petellä parhaiten paketti kasassa. Popparin habitus ja upea ääni. Tuntuu olevan sitä miltä näyttääkin.

Kallellakin on habitus kohdallaan mutta laulu ei toimi. Hirveästi maneereja joilla peittää tosiasian ettei lauluääntä oikeastaan olekkaan. Hauska ja sympaattinen tyyppi kyllä. Putoamisuhka vei kuitenkin romukoppaan. Rajusti pitää laulua parantaa jos meinaa pärjätä.

Koop. Iso metsuri. Toimii ehkä parhaiten takametsissä kuitenkin. Hyvä ääni ja taitava laulaja. Vähän liian iso pala oli eilinen biisi. En jaksa uskoa että pärjää ihan loppupeleissä.

Olli Lindholmin glooni. En muista nimeä. Onhan Ollikin pärjänny niin miksei tämäkin. Erona että tämä osaa laulaakkin. Ylivoimainen laulajana tuossa porukassa. Tyyppinä rautakanki etten sitten tiedä mihin asti pelkkä laulu kantaa. Toivottavasti kypsyy esiintyjänä ja varsinkin haastattelujen antajana. Lopettais matsoilun.

Wellu. Sympaattisen oloinen. Esittää jotain mitä ei oikeasti ole. Yrittää kovasti. Laulaa ihan hyvin. Tehnyt liikaa rokkikeikkaa joka kostautuu mahdottomana määränä maneereja.

Miten sen homon osuuden juontokoohotuksesta sais pienemmäksi. Kaikenkaikkiaan lähetysaika tuhraantuu jonninjoutavuuksiin. Luulis laulajien esitysten kantavan ilman noita juontajajulkkiksiakin.

Mites niillä heteroilla menee?
Humppajyrä
Neljä Ruuvia
17.10.2008 12:52:53
Jami Lapin Kansan päätoimittajaksi. Sussa on ainesta!
Tankero
17.10.2008 13:05:43
Jami Lapin Kansan päätoimittajaksi. Sussa on ainesta!

Mulla kävi kans mielessä, että lieneeköhän se Almassa töissä.
Humppajyrä
Mase
17.10.2008 13:31:05

Ekasta samaa mieltä ja toivon ettei tuo toinen kohta toteudu, alkaa nyt jo mennä hermot Peten huutamiseen... Parhaiten tossa sakissa mun mielestä vetää Vesa ja Koop.
Johannes kurkunkastaja
19.10.2008 11:40:13 (muokattu 19.10.2008 11:40:30)
"Miten sen homon osuuden juontokoohotuksesta sais pienemmäksi. Kaikenkaikkiaan lähetysaika tuhraantuu jonninjoutavuuksiin. Luulis laulajien esitysten kantavan ilman noita juontajajulkkiksiakin."

Jotenkin muakin tuo ärsyttää, vaikka mikään homofoobikko en katso olevani.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)